Huh huh! Katri Sorsan lastenvaunut viilleltiin, niihin jätetty lappu
jossa kirjoitettiin ettet tarvitse näitä, lapsi pois raiskaajilta.. Viitaten seksiä perhepedissä - keskusteluun. Aika rajua "palautetta" jo :0
Kommentit (62)
Tässä tapauksessa harrastettiin seksiä perhepedissä niin että taapero imi samalla äidin rintaa. Se on jo liikaa. Ihan liikaa!!!
Silti, törkeää ilkivaltaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
No on se kyllä kuitenkin kuvottavaa nussia vauvan vieressä, olkoonkin kuinka hienovaraista työntelyä tahansa. En itse ainakaan todellakaan pystyisi panna menemään sängyssä jossa on vauva. En pystyisi edes katsoa lemmikkiä samalla kun olen jossain orgasmin aalloilla. Hyi. Ja minulla ei edes ole lapsia.
Sulla ei ole lapsia, mutta silti kuvittelet osaavasi samaistua äitien seksuaaliseen identiteettiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa harrastettiin seksiä perhepedissä niin että taapero imi samalla äidin rintaa. Se on jo liikaa. Ihan liikaa!!!
Niin? Se vauva ei siihen tuo mitään seksuaalista lisää vaikka imeekin samalla. Eikä ole ryhmäseksiä tai pedofiliaa vaikka näinkin on väitetty.. eikä se lapsi edes muista saati tajua asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen taapero/vauva?
Eikös Katrin lapsi ole jotain reilun vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen taapero/vauva?
Eikös Katrin lapsi ole jotain reilun vuoden?
Mutta oliko tapahtuman aikaan. Taaperon imetys yleensä käy nopeasti, kun taas pikkuvauva voi olla rinnalla vaikka miten pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi NUKKUI siinä rinnalla, imetetty jo. Ei kai ne nukkuessaan syö?
Minä ymmärsin että se taapero nukkui rinnalla. Itse pitkään imettäneenä tiedän, että lapsi voi alkaa pitää rintaa tuttina. Siitähän ne naiset puhuivat siellä. Miten irrottaa rinta lapsen suusta herättämättä lasta. Mitä sakkia täällä oikeen on kun luulevat et siellä perhepedissä jotai jynkkyä voi harrastaa. Se on hiljaista menoa se, jos aiotaan olla herättämättä vauva.
Miten jotkut jaksaa vetää niin yli tän jutun et rikotaan vaunut? Onko kiva kun lasta ei voi viedä ulos ilman vaunuja? Tollaset teot tekee hallaa lapsellekki, kohta varmaa joku voi kaapatakki sen "hyvän nimissä". Vaikka kuinka ällöttäis toi Katrin perhepetisessio ja saa sanoa mielipiteensä mut eikö mitään rajaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksaa vetää niin yli tän jutun et rikotaan vaunut? Onko kiva kun lasta ei voi viedä ulos ilman vaunuja? Tollaset teot tekee hallaa lapsellekki, kohta varmaa joku voi kaapatakki sen "hyvän nimissä". Vaikka kuinka ällöttäis toi Katrin perhepetisessio ja saa sanoa mielipiteensä mut eikö mitään rajaa ole.
Niin, ja lisäksi Katri oli järkyttynyt asiasta niin että joutui lääkäriin - siitäkin varmasti tämä pieni lapsi "hyötyi" kovasti.. eikun...
Ei oo eka eikä vika nukkuva lapsi jonka vanhemmat puuhailee omiaan vieressä. Asia ok jos on tosi varovainen ja hiljaa ja lopettaa heti jos lapsi herää.
Vaununviiltelijä saattaa olla eka.. ainakin sairas. Häpeä, hullu!
Oliskos nämä jotka täälläkin kovasti möykkäävät kuinka sairasta ja väärin on harrastaa seksiä perhepedissä valmiita menemään viiltelemään tätä tekevien rattaat?
Vierailija kirjoitti:
Oliskos nämä jotka täälläkin kovasti möykkäävät kuinka sairasta ja väärin on harrastaa seksiä perhepedissä valmiita menemään viiltelemään tätä tekevien rattaat?
Mietin samaa. Tässäkin ketjussa rattaiden tuhoamisen tuomitsevat viestit ovat joiltakin saaneeet alapeukkua. Ihan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Teistä on siis ihan normaalia naida lapsen nähden? Hyi saatana ootte kuvottavia. Se on lapsen jonkinsortin hyväksikäyttöä.
Ei se nainut lapsen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Teistä on siis ihan normaalia naida lapsen nähden? Hyi saatana ootte kuvottavia. Se on lapsen jonkinsortin hyväksikäyttöä.
On sulla vahvat argumentit, "jonkinsortin". Kyllä tohon olisi viranomaiset puuttuneet jos tarvetta olisi, sitä ei muuta teidän kuvottavaksi huutelut tai rattaiden tuhoamiset. Asetatte vain itsenne ongelmiin.
Just joo, että on muka ihan normaalia että miestä alkaa aina panettaa kun lapsi on äidin tisseissä kiinni? Itseäni alkaisi miehen taipumukset vähintäänkin epäilyttämään :D
Vierailija kirjoitti:
Viitsitkö lainata edes yhden tällaisen kommentin, jissa on sanottu että olisi ok naida lapsen NÄHDEN.
Jotkut on äitihöyryissään tosi sekasin jos puolustaa
rattaiden viiltelyä.
Kuvottavaa tai ei, kenelläkään ei ole oikeutta tuollaiseen tekoon mitä avaus koskee.
(Ja ei, minä en harrasta seksiä perhepedissä)