Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh! Katri Sorsan lastenvaunut viilleltiin, niihin jätetty lappu

Vierailija
29.10.2015 |

jossa kirjoitettiin ettet tarvitse näitä, lapsi pois raiskaajilta.. Viitaten seksiä perhepedissä - keskusteluun. Aika rajua "palautetta" jo :0

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102820571809_vi.shtml

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, että on muka ihan normaalia että miestä alkaa aina panettaa kun lapsi on äidin tisseissä kiinni? Itseäni alkaisi miehen taipumukset vähintäänkin epäilyttämään :D 

Onko sulle aivan vieras ajatus, että jotkut miehet haluavat sitä naistaa enemmän tai vähemmän koko ajan? Siis sitä naista itseään, riippumatta siitä kuka roikkuu tississä kiinni, mitä naisella on päällä, mitä sattuu tekemään juuri sillä hetkellä...

Vierailija
42/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskos nämä jotka täälläkin kovasti möykkäävät kuinka sairasta ja väärin on harrastaa seksiä perhepedissä valmiita menemään viiltelemään tätä tekevien rattaat?

En missään nimessä harrastaisi seksiä samalla tavalla kuin Katri kertomassaan esimerkissä, mutta tuon vaunujen viiltelijän kyllä tuomitsen! En todellakaan ole hyväksyttävää tehdä noin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmaan maahanmuuttaja. Rajat kiinni!

Vierailija
44/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katri löytää tämän keskustelun, ja näkee miten moni mamma puolustaa häntä ja tuomitsee tuon sairaan teon ja tekijän.

Tsemppiä katri, olet ihana äiti! <3

Vierailija
45/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaunujen viiltämisestä tulee olo, että aggressio kohdistuu lapseen. Tosi pelottavaa. 

Vierailija
46/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ???? ootte sitä mieltä että on ok naida perhepedissä ? Nää varmaan elää 16 neliön asunnossa. Lapsi on ollut vuoden, hän ei nyt tajua mitä tapahtuu, mutta jotain tajuaa joka tapauksessa.

Meillä oli työporukalla likkojen saunailta aikaisemmin syksyllä ja puhuttiin mikä on kammottavin muisto lapsuudesta. Joku sanoi vanhempien sekstailut. Ja lähes kaikki olivat siihen törmänneet ja jokainen sanoi todella yököttävää.

Hommatkaa ekaks yli 16 neliön asunto ja sitten vasta lapsi. Kenenkään lapsen ei tarvi vieressä kokea vanhempiensa sekstailua millään tasolla. YÖks Katri !

Vierailija
47/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Katrilla kova tarve olla jatkuvasti julkisuudessa. Ei näitä hänen juttujaan enää jaksa ottaa edes todesta.

Vierailija
48/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaunut olivat rappukäytävässä. Eikö se ole kielletty tulipalovaaran vuoksi.

Toisaalta, jotkut miehet voivat kokea lapsen imetyksen kiihottavana. Aikuisilla ihmisillä on oikeus harrastaa seksiä, miten haluavat.

Vierailija
49/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee telkkariin paljastamaan pervoiluaan niin saa kantaa seuraukset. Seuraava vaihe taitaa olla lastensuojeluilmoitus. 

Vierailija
50/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiöön muutti lapsiperhe, äiti oli varsinainen penaalin terävin kynä. Hänelle heti sanottiin vaunuja ei saa jättää aulaan. Vanha talo, aula on muutenkin pieni. TÄä aina vaan räkätti mulla on oikeus. Yhden kerran hänen miehensä, kaapin kokoinen, käytti varmaan jotain kiellettyä, oli niin iso, soitti kaikki ovikellot läpi ja huusi hänen lapsen vaunut saa olla ihan missä hän haluaa.

Oli pakko soittaa isännöitsijälle, joka hyvin pitkin hampain kävi pariskunnalle ilmoittamassa miksi vaunuja ei saa pitää rappukäytävässä ja nämä heitti isännöitsijän pihalle. Rikosilmoitus siitä sitten tehtiin, oli ukko käynyt isännöitsijän päälle ja saivat tietenkin varoituksen. Asunnon omistaja sitten heitti heidän pihalle. Ei tarvinnut vaunuja enää säilyttää rappukäytävillä.

Mä olen jonkin verran Katria vanhempi, siis alle 10 v, mutta mä en usko että missään vaiheessa mulla on ollut sisäinen tarve kertoa jossain blogissa seksielämästään. Varsinkin jos samaan lauseeseen sisältyy sekä mies että lapsi.

Vierailija
51/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyshysteerisiä pedofiilejä pitäisi rangaista normaalin oikeustoimen kautta. Ehkä joku on raivostunut, kun niin ei tehdä. Ei se tekoa tekemättömäksi saa ja ilmeisesti tekijät eivät tajua, että pedofilia on rikos. Yleensä ne kai ei koskaan parane: kerran pedofiili, aina pedofiili.

Vierailija
52/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! En voi käsittää, miksi hän kertoi tv:ssä kaiken niin yksityiskohtaisesti, mutta pelottavaa silti, kuinka aggressiivista porukkaa tuola jossain kulkee...

Vierailija
53/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma iski!

Vierailija
54/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin viestejä kun täältä lukee niin ei enää kuulosta kovin kaukaa haetulta.

Vierailija
55/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se kyllä kuitenkin kuvottavaa nussia vauvan vieressä, olkoonkin kuinka hienovaraista työntelyä tahansa. En itse ainakaan todellakaan pystyisi panna menemään sängyssä jossa on vauva. En pystyisi edes katsoa lemmikkiä samalla kun olen jossain orgasmin aalloilla. Hyi. Ja minulla ei edes ole lapsia.

Sulla ei ole lapsia, mutta silti kuvittelet osaavasi samaistua äitien seksuaaliseen identiteettiin? :D

Kyllä, ymmärsit oikein. Minulla on silti oma järki päässä ja omat mielipiteeni. Todella kuvottavaa paneskella vauvan vieressä ja vauva tississä kiinni? Yök. Vauva hoitaa nännin kiihottamisen ja mies hoitaa pillun. Hyh!

Vierailija
56/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä julkisuuden huonoja puolia, kun lehtien palstoilla avautuu ja monilla tuntuu olevan kärkkäitä mielipiteitä. Ei tarvita kuin se yksi sekopää joka ottaa kohteeksi, tapauksia löytyy missä ihmistä on piinattu vuosia.

Joskus oikeasti mietin kun luen noita julkkisten horinoita ties mistä, että onko se julkisuus sen arvoista, kun haetaan julkisuutta keinolla millä hyvänsä, jotkut ärsyttävät ihmisiä tahallaan. Saako tuosta julkisuudesta edes rahaa ja mikä se motiivi on olla julkisuudessa, ei haluta olla nobodyja ja tunteeko jotkut itsensä jotenkin tärkeämmäksi julkisuuden myötä.

Vierailija
57/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta mutta sairasta on sekin että kaikki pitää kertoa itsestänsä. Nykyään on turvassa mitä vähemmän puhuu omista asioistaan. Näin ihan meillä tavallisilla tallaajillakin.

Vierailija
58/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomitsee Katrin puheet ja tekoset niin ei se tarkoita sitä että hyväksyy vaunujen viiltelyn. Mulla ollut aina toive etten halua tietää ihmisten seksiasioista enkä vessaasioinnista. Pitäkää ne tiedot ihan itsellänne.

Vierailija
59/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmaan maahanmuuttaja. Rajat kiinni!

Aika köyhää änkee noita mamujuttuja väkisin. Kipaseppa nyt sinne rajalle "welcome refugees" kylttis kanssa.

Vierailija
60/62 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo, että on muka ihan normaalia että miestä alkaa aina panettaa kun lapsi on äidin tisseissä kiinni? Itseäni alkaisi miehen taipumukset vähintäänkin epäilyttämään :D 

Onko sulle aivan vieras ajatus, että jotkut miehet haluavat sitä naistaa enemmän tai vähemmän koko ajan? Siis sitä naista itseään, riippumatta siitä kuka roikkuu tississä kiinni, mitä naisella on päällä, mitä sattuu tekemään juuri sillä hetkellä...

onko susta normaalia kiihottua lapsista?