Alan olee aika hermostunut mieheen

Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Synnytys lähestyy. N. Viikko laskettuun aikaan.
Lähtö voi tulla millon vaan, mutta mies juo todella usein iltasin.

Oon sille sanonut aivan tarpeeks monta kertaa, että hän ei kaljapäissään mun synnytykseen tule ja piste.

Nyt taas otti päähän ja sanoin hälle, että on kovin luottavainen siihen ettei synnytys ala.

Niin mies vaan siihen, että ei oo ottanu ku vaa muutaman.
Vittu oikeesti!
Sanoin että hänen kyytiin en istu, hän ei aja jos on ottanu!

Ei voi olla noin idiootti, mut näköjään silti voi olla!
Mulla on taksinumero valmiina ja oon ukolle sanonu että en etukäteen hälle ilmota mitään.

Jos ei voi olla juomatta, niin jääkööt kotio. Oma on häpeänsä.

Ottaa vaan nyt niin vitusti päähän kun ei voi luottaa toiseen yhtään tälläsessä asiassa. Ja pelkkä kaljatölkin näkeminen saa hermostumaan.

Melkein toivon että synnytys alkaa juur sillon kun hän kiskoo kaljaa, niin pääsen näyttämään hälle miten tosissani oon tässä asiassa.

Kommentit (2)

Jeesuspelastiminut
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Tarkoitin tuossa yhessä kohtaa siis, että en ilmoita miehelle etukäteen jos tuntuu että lähtö tulee, hän ottakoot kaljaa, mutta muistaa myös mitä oon sanonut: mun synnytykseen ei tulla kaljapäissä haisemaan.

Mikä miehellä on kun ei tunnu kiinnostavan?
Hän on kuitenkin lasta halunnut, ehkä enemmän kuin minä.

Vai onko vaan arvostuksen puutetta minua kohtaan.
Ainakin sellanen olo on tullut.

En naputtaisi asiasta jos esim. Vain viikonloppuisin ottaisi sen pari, mutta kun ottaa viikollakin ja monesti.
Ja synnytys senkun lähestyy....

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Olisiko miehelläsi ongelmaa alkoholismin kanssa? Järkipuhe ei silloin välttämättä auta ennenkuin mies itse tunnustaa itselleen ongelman olemassaolon. 

Jos "juo iltaisin" tarkoittaa yhtä kaljaa niin se menee vielä alkoholin kohtuukäyttöön eikä ole ongelma. Mutta jos "juo iltaisin" tarkoittaa että on havaittavasti kännissä lähes joka ilta niin jonkunasteiselta alkoholismilta tuo kuullostaa. Suurkulutuksen rajaksi on miehillä ehdoteltu 24 annosta (0.33 litran kaljapulloa kolmosolutta) viikossa mutta terveyshaittoja alkaa tulla jo pienemmilläkin annoksilla.

Onko tämä uusi juttu vai oliko tätä jo ennenkuin tulit raskaaksi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat