Suupielien sitkeät haavaumat ja halkeamat, tällä lähtee!

Vierailija

Ei kuulkaa auta Bepanthenit ja A-vitamiinit tai B-vitamiinit. Taikasana (ainakin pitkään vaivanneeseen halkeamaan) on

http://www.apteekkituotteet.fi/Pimafucort-emulsiovoide

Pimafucort emulsiovoidetta käytetään ihon bakteeri- ja hiivasieni- tai sienitulehdusten (sekainfektioiden) lyhytaikaiseen hoitoon. Pimafucort emulsiovoide sisältää vain vähän rasvaa, minkä takia se soveltuu erityisesti punoittavien ja vetistävien ihottumien hoitoon. Vaikuttavina aineina on hydrokortisoni, natamysiini (sienilääke) ja neomysiini (antibiootti).

Kahtena yönä laitoin ja sinne meni.

Kommentit (4)

Vierailija

Samaa olisin minäkin tullut ehdottamaan. Usein kun suupielessä pesii sieni. Eihän siihen mitkään bepanthenit minkään järjen mukaan auta.

Vierailija

Suupielten haavaumat voi tulla myös hammastahnasta niin kuin minulla. Kun vaihdoin hellävaraisempaan tahnaan, suupielten halkeilu loppui kokonaan. Mainitsemasi voide hoitaa haavaumaan usein tulevan sienen mutta ei poista alkuperäistä syytä haavaumalle.

Vierailija

Mulla auttaa hunaja. Sitä sivelee parina päivänä suupieliin ja antaa vaikuttaa niin menee nopeasti umpeen nuo haavaumat. Mulla tulee ne aina syksyisin, en osaa sanoa mistä johtuvat sitten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat