Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat käyttävät pillifarkkuja?

Vierailija

Niiden nimi ei ole skinny jeans syyttä! Sori, mutta näyttää järkyttävältä, kun ihminen, joka ei ole laiha, käyttää kyseisiä farkkuja. Jep, tarkoitan myös normaalipainoisia, jolla on ylimääräistä.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Jatkan, onnekseni leveälahkeiset farkut ovat tulossa takaisin. Ei nekään tosin pue muita kuin laihoja.

ap

Vierailija

Voi nyyh. Olen niin kovin pahoillani :( En tee sitä enää toiste. 

Eiku. Mä kyllä puen pillifarkut meheviin jalkoihini jos siltä tuntuu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Säkkiinkö pitäisi pukeutua ja näyttää entistäkin lihavammalta? Katso muualle, jos niin häiritsee.

Hyppii silmille, ei ehdi kääntää päätä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, onnekseni leveälahkeiset farkut ovat tulossa takaisin. Ei nekään tosin pue muita kuin laihoja.

ap

Itsehän itsellesi vastasit (vaikka olen eri mieltä normipainoisista), niitä vaatteita mitkä ovat muodissa valmistetaan sitten ihan joka kokoon, välittämättä siitä sopiiko vai eikö. Ainoa mahis löysempiin farkkuihin pläsöillä on ollut boyfriend- malli, eikä sekään jokaista tyyliä pue.

Vierailija

Olen aloittajan kanssa eri mieltä. Tiukat housut esimerkiksi jonkin pitkän puseron kanssa ovat hyvä yhdistelmä myös hieman pullukammalle. Lisäksi tiukat housut, joissa on hieman elastaania, ovat tosi mukavat jalassa. Olen jo viiskymppinen nainen ja ostin ekat tosi tiukat housut vuosi sitten. Olen pitänyt niitä siitä lähtien lähes joka päivä. Ihanat jalassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh. Olen niin kovin pahoillani :( En tee sitä enää toiste. 

Eiku. Mä kyllä puen pillifarkut meheviin jalkoihini jos siltä tuntuu. 

Mehevät, yöks.

Ajattele itseäsi, älä minua. ap

Vierailija

Hanki elämä! Niin me lihavatkin teemme ;) Jos sulla on niin paljon aikaa että ehdit jokaisen pukeutumista kyylätä, hanki työ, kummasti aikaa ei ole tuollaiseen! Jokainen pukeutuu niinkuin haluaa! Oli laiha, pyöreä tai lihava.

Vierailija

Täällä on joku anorektikko trollaamassa nykyään.

Löysät farkut saa mun paksut jalat näyttämään entistä paksummilta ja lyhyemmiltä. Käytän siis edelleenkin kapeita. Korostaa jalkojeni kaunista muotoa. Tikkujalat on rumat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat