naisen lähestyminen sähköpostilla
mitä mieltä jos laitan naiselle työsähköpostiin viestin ja pyydän kahville?
Kommentit (26)
Sosiaalisesti kyvytön ja avuton ämmä jättää vastaamatta selvään kysymykseen. Karmea sähköposti katoaa varmasti itsestään Saapuneiden kansiosta, kunhana siihen ei reagoi eikä ajattele koko asiaa.
AV-mamma vastaa miehelle, kun haluaa ja viitsii, mutta miehen pitää vastata av-mammalle 10 minuutin sisällä on viesti sitten lähetetty mihin kellonaikaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vastannut, jos kiinnostaa. Kaksi päivää on pitkä aika.
Alapeukkua tulee, mutta ei mitään perusteluja. Ei kenelläkään ole niin kiire, että ei ehtisi uhrata 5 minuuttia viestin lukemiseen ja edes lyhyeen vastaukseen.
Ja tälle myös. Kirjoittakaa miksi ei muka kahden päivän aikana olisi jo tullut viestiä, jos nainen olisi oikeasti kiinnostunut?
Minä olen joskus viivyttänyt viikonkin vastaamista, mutta silloin mies oli ehkä OK-. Eli jos mies on oikeasti kiinnostava, niin vastaamiseen menee kyllä max. muutama tunti. Ja sekin vain koska en kyttää puhelinta koko ajan.
AP:lle sanoisin, että maili on kyllä tylsin tapa ottaa yhteyttä. Laita mieluummin vaikka tekstari.
Puolituntemattoman ihmisen tuollainen lähestyminen on vain creepyä, ei ihme jos ei vastaa. Ei pidä uskoa romanttisiin elokuviin ja av-mammojen mielipiteisiin. Naiset EI pidä siitä että mies lähettelee mitään rakkauskirjeitä/viestejä/sähköposteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vastannut, jos kiinnostaa. Kaksi päivää on pitkä aika.
Alapeukkua tulee, mutta ei mitään perusteluja. Ei kenelläkään ole niin kiire, että ei ehtisi uhrata 5 minuuttia viestin lukemiseen ja edes lyhyeen vastaukseen.
Ja tälle myös. Kirjoittakaa miksi ei muka kahden päivän aikana olisi jo tullut viestiä, jos nainen olisi oikeasti kiinnostunut?
Minä olen joskus viivyttänyt viikonkin vastaamista, mutta silloin mies oli ehkä OK-. Eli jos mies on oikeasti kiinnostava, niin vastaamiseen menee kyllä max. muutama tunti. Ja sekin vain koska en kyttää puhelinta koko ajan.
AP:lle sanoisin, että maili on kyllä tylsin tapa ottaa yhteyttä. Laita mieluummin vaikka tekstari.
Saa olla nössö mies, jos viitsii odottaa viikon vastausta naiselta.
Mutta lukisitko useammin, jos sinulla jäi juttu jonkun kanssa kesken ja olisit kiinnostunut siitä miehestä?