Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kovaa te treenaatte salilla?

Vierailija

Oletteko jokaisen treenikerran jälkeen pahoinvoinnin partaalla, raajat tärisevinä, hyvin hengästyneinä?

Varmaankin erilaisia harjoituksia tehdään sen mukaan mitkä ovat tavoitteet ja kunto, mutta miten juuri te harjoittelette?

Kommentit (6)

Vierailija

Jalkoja treenatessa hikoilen kuin pieni sika ja pahoinvointi saattaa iskeä kesken treeninkin. Hengästyn treenatessa, mutta sopivilla palautuksilla en ole treenin loppuessa loputtoman hengästynyt. Raajat tärisee satunnaisesti, tasaisella maalla lähinnä tuntuu heikkoutta. Portaita on vaikeahko kävellä.

Yläkroppaa treenatessa menee hillitymmin. Hikoilen, mutta maltillisemmin. Käpälät toki on voimattomat ja esimerkiksi hiusten pesu aiheuttaa vaikeuksia.

Olotilasta riippuen pidän sillointällöin kevennettyjä treenejä.

Vierailija

Kesken treenin saattaa silmissä mustua ja heikottaa, mutta loppua kohti helpottaa. Kädet ja jalat tärisevät vielä salilta ulos astuessa, mutta se helpottaa ennen kuin olen kotona.

Välillä treenaan vain nin, että tulee kevyt hiki ja hengästyminen. Aina ei jaksa, yritän kuunnella itseäni.

Vierailija

Jalkatreenin jälkeen hieman huippaa. Muuten treenaan sopivalla hiellä, mutta en ole vuosiin ollut enää "loppu" salilta lähtiessä.

Vierailija

Huh, tänään meinasi tulla oksennus. Johtui kai siitä, että ohjelmaa muutettiin vaativammaksi ja olen aloittaut treenamisen vasta kesällä. Join varmaan liian nopeasti vetä, vatsa ei ottanut vastaan. Tovin piti nieleskellä.

Vierailija

Minullakin meinasi salilla tulla oksennus , kai olin juonut liikaa energiajuomaa ja syönyt liikaa proteiinisuklaapatukoita kahvin kera

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat