Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuri nyt Yle Prisma, juttua keinolihasta

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Söisin mielelläni keinolihaa, jos se maistuisi hyvältä. Olen vegetaristi eläinoikeus-syistä, mutta jos lihaa voitaisiin tuottaa ilman eläinten pitoa kurjissa tehokasvattamo-oloissa ja maanantaisen dokumentin paljastamia kamalia teurastuksia, niin voisin kyllä syödä lihaa.

Vierailija

Kunpa kehitys kehittyisi nopeasti ja keinolihaa ryhdyttäisiin valmistamaan teollisesti!
Rakastan lihaa, mutta en voi syödä sitä eläinten vuoksi.

Vierailija

Turha juttu. Suomessa ei ole tuollaista.
Paitsi helvetin ählämiteurastamossa.
Ne tekee tuota joka päivä. SAIRAAT PASKAT!
LAITETAAN MUSLIMIT ROIKKUMAAN KOUKKUUN JA KAULA AUKI.

Vierailija

Odotan myös innolla keinolihan kehittämisen edistymistä valmiiksi tuotteeksi. Olen herännyt eläinten raakaan kohteluun varsinkin teurastamoissa ja olen siirtymässä ruokavalioon, jossa ei ole punaista lihaa, eikä myöskään broileria. Kalan aion vielä ainakin toistaiseksi säilyttää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Odotan myös innolla keinolihan kehittämisen edistymistä valmiiksi tuotteeksi. Olen herännyt eläinten raakaan kohteluun varsinkin teurastamoissa ja olen siirtymässä ruokavalioon, jossa ei ole punaista lihaa, eikä myöskään broileria. Kalan aion vielä ainakin toistaiseksi säilyttää. 

kannattaa tutustua siihen mitä kalastus aiheuttaa vesien ekosysteemille. Ole ainakin tarkkana mitä kalaa ostat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Turha juttu. Suomessa ei ole tuollaista.
Paitsi helvetin ählämiteurastamossa.
Ne tekee tuota joka päivä. SAIRAAT PASKAT!
LAITETAAN MUSLIMIT ROIKKUMAAN KOUKKUUN JA KAULA AUKI.

Ai Suomessa erilaista? MOT?
Syötkö muuten broileria? Ne on kaikki halal -teurastettu. Vain rukoukset puuttuvat tipuparoilta.

Vierailija

Ei muuten ole. Suomessa myös kanat tainnutetaan.
Hitto kun tuollaiset TYHMÄT kirjoittaa tänne vaikkei tiedä mistään mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat