Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tyydyttää itseään

N24

Mitä mieltä olette? 

Mieheni tyydyttää itseään 3-5 kertaa päivässä. Hänen ei tee mieli seksiä kanssani, vaan hoitaa itsensä useita kertoja päivässä. Tunnen todellista alemmuuden tunnetta, vaikka antaisin miehelleni mielelläni, mieheni ei kykene seksiin kanssani, vaan tyydyttää itse itsensä.

Kommentit (9)

Vierailija

Hei haloo! Älä nyt ainakaan alemmuutta tunne siitä, että sinä et ole seksiaddikti toisin kuin miehesi. Sillä ei ole nyt palikat kohdillaan.

N24

Mieheni kertoi minulle tästä avoimesti kun halusin tietää miksi hänen ei tee mieli seksiä kanssani. 

Järkytyin asiasta todella, mutta mies pitää tilannetta aivan normaalina ja totesi vain että voithan sinäkin tehdä samoin. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo! Älä nyt ainakaan alemmuutta tunne siitä, että sinä et ole seksiaddikti toisin kuin miehesi. Sillä ei ole nyt palikat kohdillaan.

Sanoisitko syömishäiriöisestä tytöstäkin, että "sillä ei ole nyt palikat kohdillaan"? Ap:n mies taitaa olla avun tarpeessa, mutta kumman tyly suhtautuminen tällä palstalla on heti, kun sukupuoli vaihtuu naisesta mieheen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kertoi minulle tästä avoimesti kun halusin tietää miksi hänen ei tee mieli seksiä kanssani. 

Järkytyin asiasta todella, mutta mies pitää tilannetta aivan normaalina ja totesi vain että voithan sinäkin tehdä samoin. Mitä minun pitäisi tehdä?

No teet niin kuin sinusta oikealta tuntuu. Vaihtoehtojahan on monia.

Vierailija

Voisithan sinäkin tehdä joskus jotain oman nautintosi eteen, vaikka se tietysti kättä vähän väsyttääkin, kun joutuu klittaa ja pillua hieromaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat