Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?
Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?
Kommentit (1197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun näitä lukee, niin mun on miehenä hirveän vaikea ymmärtää, miten nää miehet, jotka vetää hirveät tuubat ja paneskelee työkavereita, onnistuu siinä? Jos olisin oikeasti siinä tilassa, että seksi tyyliin muiden edessä pikkujuhlapaikalla on ok, niin en todellakaan saisi jäykäksi. En saa itseäni edes jäykäksi 6-8 kaljan jälkeen, vaikka katselisin lempivideota ja yksin olisin :D Miten teidän jutuissa ihmiset onnistuu? Ja eihän siinä ole mitään nautintoa, koska tuubassaolo on yhtä kuin olisit puuduksissa :D
Kaikki ei ole kuin sinä.
No saatko sinä muka nautintoa seksistä v*tunmoisessa kännissä? Pakko arvostaa jos niin on.
Jutut on juttuja.
Pari tyyppiä veti metanolia pohjiksi ja joutuivat sitten teho-osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiston pikkujoulut pomon kotona. Isännillä pitkät iltapuvut mutta pukukoodista unohdettiin mainita työntekijöille, jotka saapuivat farkuissa. Juhlien aikana syntyi painiottelu työntekjöiden välille. Yksi työntekijöistä uhkasi tappaa pomon ja sen jälkeen itsensä. Vieraiden kengät ja saappaat heitettiin ulos kuraan ja lopussa pomon vaimo sammui lattialle sohvien väliin. Juhlien jälkeen kahlasin sukkasillani ulkona kurassa etsimässä saappaitani ja ne löydettyäni lähdin vähin äänin kotiin toipumaan.
Seuraavana päivänä toimistolla kaksi työkavereistani ei muistanut olivatko he irtisanoutuneet vai eivät.
Toinen näistä ilmeisesti oli koska sai potkut ja toinenkin poistui firmasta vähän myöhemmin.Tapahtui Espoossa n. 1999 tai 2000.
En tunne tapausta mutta hauskaa, ehkä sama pomo on järjestänyt juhlia muinakin vuosina.
Laivalla oltiin, olin nuori vastavalmistunut nainen. Firman duunarit heitti rasvasta läppää ja yks veti pomoa turpaan.
Pikkujoulujen jälkeen se kävely yöllä pakkasessa ja tuulessa kämpille. 1.5 km ylämäkeen. Laskuhumala, hirveä väsymys ja uupumus. Ensin melkein nukahtaa lämpimään junaan, sitten kävelemään viimaan. Oisin ottanut taksin, mutta ei niitä pikkujouluaikaan löydy. En ihmettele, että ihmisiä paleltuu joskus hankeen.
Vierailija kirjoitti:
Karmeimmat pikkujoulut oli kun mun juomaan laitettiin jotain tyyliin tyrmäystippoja. Selvisin siitäkin sitten kuitenkin hengissä. Kissalla on ainakin seitsemän elämää. Vai miten se meni?
"Tyrmäystippoja" on valitettavan yleinen selittely-yritys sille, kun on pikkujouluissa tuli vedettyä muutama drinksu liikaa ja aamulla iskee morkkis.
Erään suuren ja entisen kännykkäjätin lakiosaston pikkujoulut esimiehen kotona Westendissä. Porukka normaalisti superjäykkää ja siinä sitten yksi sihteereistä onnistuu juomaan itseltään tolkun pois. Rupeaa räyhäämään ja pöllii mm puhelimia toisten käsilaukuista. Poliisiakin lopulta tarvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäpikkujoulut Teamsissä. Lähetyspaikalla muutama isokenkäisempi seremoniamestari, palkattu artisti ym., loput osallistuivat kotoa. Osalla kamera päällä, osalla ei. Tunnelma ei varsinaisesti ollut aivan katossa.
Sama. Ylin johto juhlii lähetyspaikalla, palkattu pari tunnettua artistia ja tv:stä tuttu juontaja. Muut osallistuvat etänä, teams-kutsu tuli työsähköpostiin. Ei voisi vähempää kiinnostaa katsella jotain firman kerman gaala-iltaa ruudulta. Tuollakin rahalla voisi vaikka palkata lisää henkilökuntaa. Vajaalla miehityksellä mennään ja palkkaus on suoraan/c:eestä.
Ollaanko samassa firmassa? Kippis!
Kippis! Voidaan ollakin. Tämä on iso firma, meitä on läpi Suomen.
Yksi täti muuttui ihan raivopääksi kännissä. Haukkui muun muassa minut kovasanaisesti ja tivasi jopa aggressiivisesti joka välissä onko mulla hauskaa ja viihdynkö. Hänen mielestään en kai näyttänyt siltä, että viihdyn tarpeeksi hyvin ja otti sen sydämenasiakseen. Alkoi kieltämättä pikkasen vit*ttaan ne pippalot siinä kohtaa.
Ite vedin kerran jäätävät kännit enkä edes syönyt juuri mitään koko päivänä. Aloitin ryypiskelyn hyvissä ajoin ennen juhlia ja sammuin jossain kohtaa iltaa ruokapöytään. Loppuillasta muistan vain hämärästi sen kun minua raahattiin pöntölle oksentamaan ja sitten taksiin. Toivon ettei kellään ole kuvallisia todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun näitä lukee, niin mun on miehenä hirveän vaikea ymmärtää, miten nää miehet, jotka vetää hirveät tuubat ja paneskelee työkavereita, onnistuu siinä? Jos olisin oikeasti siinä tilassa, että seksi tyyliin muiden edessä pikkujuhlapaikalla on ok, niin en todellakaan saisi jäykäksi. En saa itseäni edes jäykäksi 6-8 kaljan jälkeen, vaikka katselisin lempivideota ja yksin olisin :D Miten teidän jutuissa ihmiset onnistuu? Ja eihän siinä ole mitään nautintoa, koska tuubassaolo on yhtä kuin olisit puuduksissa :D
Kaikki ei ole kuin sinä.
No saatko sinä muka nautintoa seksistä v*tunmoisessa kännissä? Pakko arvostaa jos niin on.
Parempaa se on kuin kokonaan ilman.
Jep no minullekkin eräässä yrityksessä pomo sanoi että vaikka pikkujouluihin osallistuminen ei ole pakollista minulle se kuitenkin käytännössä on, kun olen arvostettu jäsen työyhteisössä ja jos en saavu paikalle se on ns. huono esimerkki niille jotka "ihailevat" minua. Ymmärrän toisaalta ja suostuinkin ensimmäisiin mutta poistuin nopeaa paikalta, silloin ei vielä ollut isompaa tapahtunut mutta koin varatun työkaverin lähentelyt vaivaannuttavaksi ja lähdin kotiin. Kuulin myöhemmin että kaikenlaista kivaa oli tapahtunut, poliisikin päätyi paikalla käymään. Seuraavana työpäivän ilmoitin etten osallistu enää työpaikan virkistystapahtumiin jos niistä ei makseta, enää ei tarvinnut.
Kylläpä ne esimiehet näyttää poistuvan tapahtumista aika aikaisessa vaiheessa, ettei joudu turhaan 'tilanteisiin' alaisten kanssa.
Keskisuuri yritys jolla toimintaa kahdessa kaupungissa. Pääkonttorin rouvat alkoivat tappelemaan kaksi viikkoa ennen juhlia siitä kuka saa tänä vuonna sen toisen konttorin Teemun ja kuka Jaakon. Minä uutena, nuorena ja kauniina päädyin sen Jaakon kanssa jatkoille mutta eihän siitä mihinkään ollut niin hirveessä humalassa. (Molemmat olimme sinkkuja, toisin kuin toimiston mammat) Tädit eivät tykänneet kun varastin miehen jonotuslistan ohitse. Juhlat menivät ihan kivasti ja puitteet oli kohdillaan.
Welku kirjoitti:
Eräissä pikkujouluissa päädyin yhden esimiehen vaimoa sormettamaan nurkkapöytään.
Kyseinen rouva iski silmänsä minuun syönnin jälkeen kun alkoi vapaa juopottelu. Rouva oli tosi hyvin säilynyt 50v ja itse olin 22v.
Lähdin hakemaan juotavaa tiskiltä kun palkanlaskija rouva kertoi nähneensä tapauksen ja vaati itselleen saman hoidon. Hämärään nurkkaukseen ja hänelle sormetus myös, tosin hän runkkasi minua ja kun hän oli lauennut niin sujahti pöydän alle ja otti suihin loppuun asti.
Maanantaina töissä oltiin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyseisen palkanlaskijan kanssa alkoi seksisuhde joka kesti pari vuotta
Ja tämä satu oli sitten karmeimmista pikkujouluista? Olisi kiva tietää millaista olisi sinun mukaasi parhaissa.
Työnantajani on eräs Suomen suurimpia firmoja ja firmalla menee tosi hyvin. Pikkujoulut pidetään aina toimistolla ja tilat rajoitettu vain ns. julkisiin tiloihin (siis ei pääse edes panemaan). Budjetti on pieni ja osan tarjoiluista joutuu maksamaan itse, joten ruoka on eineksiä ja drinkkilippuja aivan neljä kappaletta. En ole osallistunut viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Useampi vuosi sitten, kun burleski tuli ns. muotiin, pikkujoulut järjestänyt porukka tilasi esiintymään burleskiryhmän. Kyse ei ollut "tavallisista, rehevistä naisista, jotka ottavat vähän sukkaa pois" vaan stripparin näköisistä tytöistä jotka strippasivat melkein täydellisesti nakusilleen.
Hieman väkinäistä oli naisosallistujilla moisen esityksen aikana..
No vastaisku on tietenkin että ensi vuonna naiset järjestää ohjelman juhliin ja pääesiintyjinä on joku chippendales ryhmä joka vetää pelkissä chapseissa estottoman helikopteriesityksen. Asiaan kuuluu että naiset riehaantuu, juo p*rs**t olalle firman piikkiin ja huutelee riemuissaan että lopultakin saatiin kunnon silmänruokaa. Eiköhän tule äijäryhmässä aika hiljaista. Oppivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltana töiden jälkeen oli kahvit työpaikan tiloissa. Tarjolla oli pomon tekemää kuivakakkua, joulutorttuja ja juhlapöydän konvehteja. Siinä sitten istuttiin ja juotiin kahvit ja näitä leivonnaisia. Pöydälle oli ostettu joulutähti ja jokainen sai joulukortit.
Eipä siinä keskustelun aiheita juuri ollut ja aika vaivaantunut ja kylmä tunnelma. >Ehkä puoli tuntia istuin kohteliaisuussyistä, jonka jälkeen poistuin, vedoten "henkilökohtaisiin menoihin". Eihän sitä tiedä, ehkä ne pikkujoulut olisi sitten muuttuneet rennomminksi illan aikana. Ja ties mitä olisi tapahtunut :D
Siivousala. Pienempi paikallinen yritys. Puoli vuotta olin töissä ja irtisanouduin. Ilmapiiri oli aika kolkko alusta asti muutenkin.
Nykyisin kun kutsutaan pikkujouluihin, minulla on sattumoisin muuta sovittua menoa juuri sinä päivänä.
Tuo tilaisuus olisi voinut olla pienellä vaivannäöllä ihan ok.
Musikkia taustalle, pari kynttilää tms ja vähän glögimaljojen kilistelyä. Ja kaikille ainakin suklaarasia tms. sen kortin kylkeen.
Ei ihan pikkujoulut, mutta työntekijöiden huomioimista ja muistamista.
Toisin sanoen, niiden tyrmäystippojen nimi on alkoholi ja joit liikaa.