Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
21/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeat näistä pikkujouluista teki oma mokailuni. Join tolkuttomat kännit, otin vielä jotain nenän kautta otettavaa huumettakin kun joku tarjosi ja kännipäissä kiinnosti kokeilla, ja lopputulos: herään seuraavana iltapäivänä työpaikan virkistystilojen suihkun lattialta, spermaa reisillä ja alakroppa paljaana. 

Painajainen ei tähän lopu. Seuraavana maanantaina alushousuni on laitettu nuppineulalla työpaikan ilmoitustaululle kommentilla, että "jollain oli villit pikkujoulut". Sitten paljastui, että olin sekstaillut pomoni kanssa, joka on paitsi naimisissa, niin hänen vaimonsa on samassa työpaikassa, vaan korkeammassa asemassa. Vaimo ei tiennyt asiasta vielä, mutta tämä pomoni ihastui minuun ja alkoi flirttailla niin kovin selvin päin arjessakin, että vaimo alkoi epäillä ja inhota minua, ja lopulta minun oli pakko vaihtaa työpaikkaa.

Vau :D

Vierailija
22/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen julkisen sektorin työntekijä (ope) ja me kyllä maksamme pikkujoulumme aina itse. Joskus saadaan kymppi tyhyrahaa. Ja oikein mukavia ovat pikkujoulut silti aina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut kun  EX tyrkyttää itseään firman bileissä lähes kaikkien miesten syliin, ei väliä onko varattu, perheellinen, vapaa. Joo ollaan samassa duunissa ja joudutaan ikävä kyllä olla tekemisissä työn takia. Jotenkin vaan säälittää katsella kuinka joku on ihan hukassa, niin ulkonäöllisesti kuin itsensä kanssa. 

Vierailija
24/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina että se on typerä klisee että pikkujouluissa petetään, mutta näiden juttujen perusteella se ei näyttäisi olevan tuulesta temmattu. En ole ikinä ymmärtäny miten jotkut alkavat päihtyneenä lähennellä ihmisiä joihin ei kannata kajota!

Vierailija
25/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää.

Mulla ei ole oikein muuta jaettavaa, kuin että nuorena 2000-luvun alkupuolella harmitti, kun ison firman pikkujouluissa sai muutaman drinkkilipun ja rahat oli käytetty jonkun Arja Korisevan keikkapalkkioon. Me parikymppiset oltaisiin mielummin joutu kerrankin ilmaista viinaa. =)

Vierailija
26/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aina että se on typerä klisee että pikkujouluissa petetään, mutta näiden juttujen perusteella se ei näyttäisi olevan tuulesta temmattu. En ole ikinä ymmärtäny miten jotkut alkavat päihtyneenä lähennellä ihmisiä joihin ei kannata kajota!

Sama. Paljon on tullut itsekin kännissä hölmöiltyä, myös pikkujouluissa, mutta ei ole tullut koskaan mieleenkään että alkaisin lähennellä työkavereita tai ylipäänsä ketään.

Vierailija
27/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä  erään firman hallinnossa, porukka oli hiljaista ja kilttiä  naisvaltaista sorttia .

Pikkujoulut pidettiin firman saunatilassa,  ruokana oli eineslohikiusausta ja koppa kaljaa.  Juhlat alkoivat heti töiden jälkeen.

No kun ilta eteni niin joku halusi avata telkkarin, koska sieltä tuli kauniiden ja rohkeiden tärkeä jakso.

Siinä sitten katseltiin katseltiin telkkaria ja syötiin lohikiusausta.

Pomo sanoi, että hän ei kyllä Ridgelle pärjää ja lähti kotia, kuten meikäläinenkin 

Vierailija
28/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa ysärillä. Eka duunipaikka ja järkytyin. Kaksi keski-ikäistä naista oli tosi tuubassa. Haukkuivat esimiehet ja toinen illan päätteeksi uhkaili,  että voisiko joku tulla panee mua tai jotain sattuu. Housut oli kintuissa. Nyttemmin naurattaa.

Vierailija
29/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltainen työpaikka ja pihi järjestäjä. Syötiin taukotilassa järjestäjän itsensä keittämää riisipuuroa, jälkkäriksi joulutorttu (1 kpl per hlö) ja kuppi kahvia, omakustannehintaan. Taustalla soi Vesa-Matti Loirin joululauluja. Mantelin puurosta saanut voitti rasian Juhlapöydän konvehteja.

:D

Tuo vesku loirin joululaulut vielä maksivoivat kurjuuden :D

Vierailija
30/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani naisvaltaisen alan pirskeet kyllä alkoivat ihan hyvin; oltiin hyvällä porukalla hyvässä ravintolassa syömässä (olin silloin siellä ekaa kertaa, ja olen käynyt toistekin, kun oli niin tunnelmallinen ja hyvä paikka), mutta sen jälkeen rojahtikin niin että rytisi. Tokihan siinä ruuan päätteeksi alkoivat  kollegat puhua, että jatkoillehan mennään, niinkuin joka vuosi. Olin ekaa vuotta firmassa, mutta monet hauskat tarinat olin aina kaikista yhteisistä pirskeistä ja jatkoista kuullut, joten toki olin ihan messissä, että mihin mennään. No näillä "kokeneemmilla" oli jo paikka tiedossa, joten ei kun retkueen perässä uuteen kohteeseen.

Kauhukseni löysimme itsemme varmaan kaupungin onnettomimmasta karaoke-baarista, jossa oli juuri sisään purjehtineen työporukkamme lisäksi vain pari ympärikännistä baarikukkasta, ja muutama keski-ikäinen tai sen ylittänyt mies, jotka toki alkoivat sillä silmällä katsella, kun nuoria kauniita naisia tuli baarin täydeltä. Yksi niistä toi tarjottimellisen jotain epäilyttäviä vaaleita juomia meille ihan kutsumatta pöytään, että ottakaapas tytöt siitä. Kukaan ei uskaltanut koskea niihin, joten herra lähti kohta tarjottimensa kanssa kumoamaan niitä yksin viereiseen pöytään.... Siinä sitten yksi sun toinen työkaveri lähti aivan into piukeana valitsemaan karaokebiisejä, ja ihan onnellisia olivat siitäkin, että hanasta sai kaljaa. Itse olen enemmän kuivempien siidereiden ystävä, enkä kaljaa juo lainkaan. Jouduin tyytymään siihen makeimpaan ja halvimpaan upcideriin, kun mitään muuta ei baarissa ollut kuin sitä, kaljaa ja väkeviä. Sitä sitten kakistelin pari lasia alas kuunnellen kollegoiden nuotin vierestä laulamista, kunnes keksin puolen yön maissa jonkun tekosyyn, että pitääkin lähteä jo kotiin, "tosi sääli, kun oli niin kivaakin". Eniten riepoi jälkikäteen, että kivenheiton päässähän olisi ollut tosi laadukas oluthuone missä olin käynyt aiemminkin, missä olisi voinut jatkaa iltaa samoilla tiimoilla kuin ravintolassa (hyvä seura, tunnelma, laadukas valikoima yms), vaan ei. Karaokea oli päästävä laulamaan. Ensi kerralla taidan jättää jatkot väliin jonkun tekosyyn varjolla.

Vierailija
31/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani naisvaltaisen alan pirskeet kyllä alkoivat ihan hyvin; oltiin hyvällä porukalla hyvässä ravintolassa syömässä (olin silloin siellä ekaa kertaa, ja olen käynyt toistekin, kun oli niin tunnelmallinen ja hyvä paikka), mutta sen jälkeen rojahtikin niin että rytisi. Tokihan siinä ruuan päätteeksi alkoivat  kollegat puhua, että jatkoillehan mennään, niinkuin joka vuosi. Olin ekaa vuotta firmassa, mutta monet hauskat tarinat olin aina kaikista yhteisistä pirskeistä ja jatkoista kuullut, joten toki olin ihan messissä, että mihin mennään. No näillä "kokeneemmilla" oli jo paikka tiedossa, joten ei kun retkueen perässä uuteen kohteeseen.

Kauhukseni löysimme itsemme varmaan kaupungin onnettomimmasta karaoke-baarista, jossa oli juuri sisään purjehtineen työporukkamme lisäksi vain pari ympärikännistä baarikukkasta, ja muutama keski-ikäinen tai sen ylittänyt mies, jotka toki alkoivat sillä silmällä katsella, kun nuoria kauniita naisia tuli baarin täydeltä. Yksi niistä toi tarjottimellisen jotain epäilyttäviä vaaleita juomia meille ihan kutsumatta pöytään, että ottakaapas tytöt siitä. Kukaan ei uskaltanut koskea niihin, joten herra lähti kohta tarjottimensa kanssa kumoamaan niitä yksin viereiseen pöytään.... Siinä sitten yksi sun toinen työkaveri lähti aivan into piukeana valitsemaan karaokebiisejä, ja ihan onnellisia olivat siitäkin, että hanasta sai kaljaa. Itse olen enemmän kuivempien siidereiden ystävä, enkä kaljaa juo lainkaan. Jouduin tyytymään siihen makeimpaan ja halvimpaan upcideriin, kun mitään muuta ei baarissa ollut kuin sitä, kaljaa ja väkeviä. Sitä sitten kakistelin pari lasia alas kuunnellen kollegoiden nuotin vierestä laulamista, kunnes keksin puolen yön maissa jonkun tekosyyn, että pitääkin lähteä jo kotiin, "tosi sääli, kun oli niin kivaakin". Eniten riepoi jälkikäteen, että kivenheiton päässähän olisi ollut tosi laadukas oluthuone missä olin käynyt aiemminkin, missä olisi voinut jatkaa iltaa samoilla tiimoilla kuin ravintolassa (hyvä seura, tunnelma, laadukas valikoima yms), vaan ei. Karaokea oli päästävä laulamaan. Ensi kerralla taidan jättää jatkot väliin jonkun tekosyyn varjolla.

Ei pahalla, mutta oluthuoneet on ehkä tylsimpiä baareja. Itsekin menisin mieluummin kuuntelemaan kehnoja karaoke-esityksiä.

Vierailija
32/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista". 

T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)

Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!

No, ehkä kirjoittaja ei ole yhtä varakas kuin te, tai hän on vaikkapa päätoiminen opiskelija.
Minulle esimerkiksi 85 euroa olisi " sikamaisen kallis" lasku pelkästään yhdestä ravintolakäynnistä, se on kuitenkin minun tuloillani koko viikon ruokabudjetti. Eli sen jälkeen saisi todellakin kiristellä vyötä.

Kommentoijien pointti onkin varmasti se, että ravintola on ollut aika halpa paikka kun tuolla summalla selviää koko kattauksesta. Erikoinen valinta siis pikkujoulunviettoon.

Vierailija
33/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista". 

Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!

Ihan oikeasti? Me käytiin just syömässä lauantaina. Alkupalat reilu kymppi, pääruoka 25,90 ja jälkiruoka jotain 7€. Otettiin puoliksi pullo punaviiniä, mikä teki 17€ per nenä. Tuosta puuttuu kahvi ja konjakki, niistä en välitä. Pointtina vaan, että alle 60 eurolla saa ihan hyvin alkupalat, pääruuan ja jälkkärin sekä viinin! Ja minusta se on kallista. Itse en käy syömässä tuolla tavalla kuin synttäreitteni kunniaksi. Pyörtyisin, jos oma lasku olisi 85 euroa!

Vierailija
34/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Me käytiin just syömässä lauantaina. Alkupalat reilu kymppi, pääruoka 25,90 ja jälkiruoka jotain 7€. Otettiin puoliksi pullo punaviiniä, mikä teki 17€ per nenä. Tuosta puuttuu kahvi ja konjakki, niistä en välitä. Pointtina vaan, että alle 60 eurolla saa ihan hyvin alkupalat, pääruuan ja jälkkärin sekä viinin! Ja minusta se on kallista. Itse en käy syömässä tuolla tavalla kuin synttäreitteni kunniaksi. Pyörtyisin, jos oma lasku olisi 85 euroa!

Kävittekö Rossossa vai peräti Amarillossa?

Vierailija
35/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä kirjoittaja ei ole yhtä varakas kuin te, tai hän on vaikkapa päätoiminen opiskelija.
Minulle esimerkiksi 85 euroa olisi " sikamaisen kallis" lasku pelkästään yhdestä ravintolakäynnistä, se on kuitenkin minun tuloillani koko viikon ruokabudjetti. Eli sen jälkeen saisi todellakin kiristellä vyötä.

En ollut mikään opiskelija, ja 85 euroa oli aivan hurja hinta. Noista pikkujouluista on aikaa nyt 5 vuotta, ja ravintolahinnat olivat toki yleisesti halvemmat silloin.  Minun palkkani oli jotain vähän päälle 2000€ kuussa. En varmasti olisi tilannut muuta kuin pääruuan ja jäävettä, jos olisin tajunnut joutuvani itse maksamaan! Onneksi tuli otettua vain lasi viiniä, eikä koko pulloa ahneuksissaan...

Vierailija
36/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Amarillo liene Tallinnassa Viru-hotlassa. Ei oltu siellä, eikä Rossossa, jossa en ole käynyt 90-luvun jälkeen. Oltiin kuule ihan Helsingin keskustassa ns. tavallisessa ravintolassa.

Vierailija
37/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmat pikkujoulut ovat sellaiset jossa voi muitta mutkitta kehuskella ettei nyt oikeasti sellaisen naisen kanssa ole, kuhan nyt joskus viilaa. pääsee keskittymään laatuun.

Vierailija
38/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muuten yhdet pikkujoulut Rossossa, tuli mieleen tuosta kommentista ravintolahintoihin. Hirveä tuisku, räntää tuli taivaan täydeltä ja niitä saakelin pitsoja odotettiin varmaan 1,5 tuntia, koska ravintola oli ihan täynnä. Vaikka oli tehty pöytävaraus, oli jokin ravintolan moka ja osa porukasta (jotka tuli myöhässä), joutuivat odottamaan vapautuvaa pöytää. Ei siis päästy edes puhe-etäisyydelle koko sakki. Paikka oli Hakaniemen Rosso.

Vierailija
39/1197 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih! 250 ekee? Siis kuinka ihmeessä? Samppanjaa koko rahalla vai? Meidän työpaikka käy myös syömässä, firma maksaa yleensä noin 30 ekee per nenä. Itse sit voi laittaa lisää, mut ei ehkä ihan syömällä tuohon summaan pääse.

Vierailija
40/1197 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Amarillo liene Tallinnassa Viru-hotlassa. Ei oltu siellä, eikä Rossossa, jossa en ole käynyt 90-luvun jälkeen. Oltiin kuule ihan Helsingin keskustassa ns. tavallisessa ravintolassa.

Ensinnäkin, mun mielestä ihan Helsingissäkin on Amarilll, toisekseen miksi oletit että kaikki tietää sinun asuvan pk-seudulla? Amarilloja on lähes joka kaupungissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan