Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaikki työaikana seksiä harrastaneet sais potkut, niin jäljelle jäisi puolet työntekijöistä :)

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiinostaisi tietää minkä alan ammattilaiset harrastavat seksiä työaikanaan?

Prostituoidut?

Vierailija

Kerro ap millä alalla työskentelet? Olen itse hoitoalalla ja tiedän tätä tapahtuneen. Itselläni ei kokemusta, enkä usko että läheskään puolella olevan.

Vierailija

Alalla tuskin niin merkitystä, itse olen tj ja suhteeni toinen osapuoli kj.  Kokonaistyöaikaa kun tehdään niin vaikea vetää rajaa mikä työajalla mikä omalla, mutta kymmeniä vastaavia tunnen etenkin julkisen puolen väestä.

ap 

Vierailija

Mielenkiintoista. En ole koskaan pettänyt suhteessani enkä harrastanut seksiä työkaverin kanssa. Sille en sitten voi mitään jos olemme rakastelleet mielikuvituksessa ;-)

Vierailija

Ok, olen töissä päiväkodissa enkä ole koskaan harrastanut seksiä työaikana tai työpaikalla (ei tulisi mieleenkään). Kuinkahan moni alani ihmisistä on? Että on sillä työllä ja alalla väliä.

Vierailija

Itse en ole omalla alallani tähän törmännyt! Enkä kyllä edes ymmärrä tota pettämis politiikkaa! Jos oma mieheni tollaista tekisi, olisi entinen mies ja munaton sellainen!

Vierailija

8. meidän työpaikan koulutukset esim. eripuolella suomea ovat juurikin niitä tilaisuuksia joissa sutina käy ja jos paikalla vielä joku toinen ryhmä (esim. jonkun firman miesporukka ) esim eripuolelta suomea sattunut samaan koulutuspaikkaan niin voi sitä menoa.

t. opettaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole omalla alallani tähän törmännyt! Enkä kyllä edes ymmärrä tota pettämis politiikkaa! Jos oma mieheni tollaista tekisi, olisi entinen mies ja munaton sellainen!

Pettämispolitiikkaa???
Miten pettäminen liittyy tähän ketjuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämispolitiikkaa???
Miten pettäminen liittyy tähän ketjuun?

No jos vain töissä täytyy naida, on yleensä ainakin toinen varattu ;)

Tunnustus

18-vuotiaana olin paperitehtaan prosessityössä. Tehtäväni liittyi prosessin kemialliseen valvontaan sulfidoinnissa. Kävin kerran valvonraosaston wc:ssä masturboimassa.(oli ihan pakko) M,43

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana olin paperitehtaan prosessityössä. Tehtäväni liittyi prosessin kemialliseen valvontaan sulfidoinnissa. Kävin kerran valvonraosaston wc:ssä masturboimassa.(oli ihan pakko) M,43

Mäkin kerran nuorena miehenä runkkasin paperitehtaan vessassa kesken vuoron :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat