Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri esittää avutonta ja tyhmää aina kun miehiä on paikalla

Vierailija

Menee niin hermo. Esim. tiedän että hän jaksaa nostaa hyvinkin painavia asioita mutta kun olimme Lidlissä ja hän osti 6-packin fantaa (vai mitä se Lidlin keltainen on) niin ei muka jaksanut nostaa sitä kärryyn ja pyysi vartijaa auttamaan, kikatteli siinä vieressä "hihihi kun se on niin raskas hihihi"

Olin ihan punainen häpeästä siinä vieressä. Olimme samassa lukiossa ja teeskenteli olevansa huono matematiikassa että sai huomiota hyvännäköiseltä miesopettajalta. kas kun läksyt sujuivat tuosta vaan ilman apua.

Lenkillä jos miehiä tulee vastaan niin hän voivottelee joskus suureen ääneen "Äh, inhottavaa olla nainen kun ei ole yhtään voimiaaah"

En kestä enää.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuullaa, että vetoaako tuo sitten miehiin? Toimiiko tuollainen tyyli?

Ei todellakaan!!! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuullaa, että vetoaako tuo sitten miehiin? Toimiiko tuollainen tyyli?

Vaikea kuvitella, että ei toimisi. Ylipäätään naisen aloitteet toimivat merkittävästi useammin mieheen kuin miehen aloitteet naiseen, puhumattakaan vaikkapa ap:n mainitsemasta Fanta-keissistä, jossa nainen tarjoaa miehelle mahdollisuuden esittäytyä positiivisessa valossa (olkoonkin vaikka vain melko vähäpätöisellä tavalla) ja osoittaa kiinnostusta flirttailemalla (kihertäminen).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

6-pack Lidlin fantaa = 6 x 2 l = aboutirallaa 12 kiloa. En mäkää jaksais nostaa...

Miten sä lapsia jaksat nostaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että ei toimisi. Ylipäätään naisen aloitteet toimivat merkittävästi useammin mieheen kuin miehen aloitteet naiseen, puhumattakaan vaikkapa ap:n mainitsemasta Fanta-keissistä, jossa nainen tarjoaa miehelle mahdollisuuden esittäytyä positiivisessa valossa (olkoonkin vaikka vain melko vähäpätöisellä tavalla) ja osoittaa kiinnostusta flirttailemalla (kihertäminen).

Itse miehenä en todellakaan tykkää tuosta. Kohteliaisuudesta voin auttaa ja saatan jopa pitää ko naisesta, mutta en tuon takia vaan siitäkin huolimatta. Itse koen sen samanlaisena kuin mies tekeytyisi osaamattomaksi, jotta nainen pesisi pyykit tai laittaisi ruoat. Joskus se vielä menee, mutta pidemmän päälle ärsyttävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

6-pack Lidlin fantaa = 6 x 2 l = aboutirallaa 12 kiloa. En mäkää jaksais nostaa...

säälittävää kerrassaan. 12 kiloa nostan minäkin vaikka yhdellä kädellä.... Tosin mun arkirutiineihin kuuluu päivittäin ~35kg rehusäkkien kantaminen rehuvarastosta talliin, hevosten tarhoihin vesien kantaminen saaveilla, heinäpaalien siirtely, paskanlappaminen ja usean hevosen ratsastus. Kyllä täällä tallilla homma on fyysisempää kuin moni uskoo ja sitten vielä naureskellaan tyttöjen heppastelulle :D se on nähty ettei moni mies täällä pysy perässä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mut riuskan naisvartijan apu ei kelpais? Tai sais ainakaa niin ihanaa mielihyvän tunnetta ku mitä mies :)

Vierailija

Nainen saa mun mielestä olla heikompi kuin mies. Naurettavaa sekin on jos nainen oikein puhkuu että minä kyllä voitan sut, mies, otetaan matsi. :D

-olen itse nainen

Vierailija

Mutta ajatella jos nainen olis vaikka bussikuski. Vetäis sinisen rotsin päälle aamuisin ja sanois että se on moro.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sit kantsii varmaan vaihtaa limpparit kraanaveteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat