Tuttavan tytöstä Adele, miten pysyn pokkana ristiäisissä?
Kommentit (23)
Hienosteleva, WT ja pissis. Vai niin. Silti se harmittaa sinua valtavasti. Joku muu uskaltaa olla piittaamatta muiden mielipiteistä ja antaa lapselleen omasta mielestä kauniin ja hienon nimen. Sekös lampaita ärsyttää.
Mummovainaan vanhemmat tuskin olivat osanneet kuvitellakaan sen oleva wt- ja pissisnimi, kun sellaisia käsitteitä ei silloin vielä ollut olemassakaan kun tyttärensä sai nimen.
Niin hei voi omg sentään, ihan kauheeta...mitä jos kuule ihan vaan jättäisit vaikka menemättä, jos on niin vaikeaa. Mitä sä olet, joku 12-vuotias pentu, tai sitten taas yksi perinteinen palstatrolli jauhamassa.
Adele nimi oli käytössä jo vuosia ennen pullukan britin lauluja. Silloin se oli keskiluokan leima.
Vierailija kirjoitti:
Adele nimi oli käytössä jo vuosia ennen pullukan britin lauluja. Silloin se oli keskiluokan leima.
Ja on edelleen.
Jaa-a, olivatkohan isöäitini yrittäjävanhemmat wt-porukkaa kun nimeksivät tyttärensä Aira Adeleksi yli sata vuotta sitten?
Kutsut sitä ennen ristiäisiä järjestelmällisesti Ateeele: ksi. Ehkä ne tajuu, tai sit ei.
Ahaa, nimi on käytössä myös suomenruotsalaisten keskuudessa, en tiennytkään että sielläkin on wt-väkeä.
Älä mene. Kunpa tuttavasi tietäisi millainen todella olet. Kai tämä on vitsi? Ei siis nimi, joka kaunis vaan Sinä.
Mun mummo oli Adele ja niin on minun 22v tyttökin.
Kaikkia nimiä on kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Jokainen saa itse päättää mikä on lapsensa nimi. Ja ihan hieno nimihän tuo on. Ei nimi ihmistä pahenna ellei ihminen nimeään.
Älä mene jos et osaa käyttäytyä ja olla loukkaamatta toisia.
Musta Adele on kaunis nimi! Itse ehdotin sitä oman tyttäreni nimeksi mutta isä torppasi :( Leiksalla on tavannut Adela-nimisenkin tytön ja musta sekin on tosi ihana nimi :) Jos saan vielä joskus tytön niin siitä tulee Adele tai Adela, sanoipa isä (tai sinä, arvoisa ap) mitä sanoi ;D
Ihanan kaunis nimi, nyt rupes harmittamaan että lapset on jo tehty.
Anna ap vanhemmille oma nimiehdotuksesi. Eikös Solsidanin Ovekin tehnyt niin..
Ap on idiootti. Itse kuulin pian esikoisen ristiäisten jälkeen miten ihminen, jota pidin ystävänäni, naureskeli lapsemme "tylsälle ja mielikuvitusta vaille" olevalle nimelle . Joka siis on Iida.
tylsä, ehkä. Kaunis, EHDOTTOMASTI.
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
Kuolisin kyllä myötähäpeästä. Sukunimi lienee Mäkinen tai Jokinen?
Mitä sä tekisit tuttavan lapsen ristiäisissä? Se on perhejuhla.