Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi lapsen, mutta sanoi että vaihtaa minut timmimpään jos kroppani leviää

Vierailija

Eipä taida lapsia tuon kanssa tulla. Ei tuokaan osaa koskaan miettiä mitä suustaan päästää.

Kommentit (10)

Vierailija

Jos miehen parisudekriteerit on tuossa, niin valmistaudu eroon. Jossainvaiheessa se kroppa muuttuu jokatapauksessa. Tai itse en uskaltaisi olla tuollaisessa suhteessa.

M39

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida lapsia tuon kanssa tulla. Ei tuokaan osaa koskaan miettiä mitä suustaan päästää.

Tai sitten ei tarvitse miettiä.

Vierailija

Minä en olisi tuollaisen tyypin kanssa kyllä lapsia tehnyt. 

Itse muuten otin, kun lapsen saamisesta puhuttiin, itse puheeksi sen että mitä jos käy kuten suvun naisille yleensä, eli minusta tulee pyöreä raskauden jälkeen. Kun tiesin että mies oli alunperin ihastunut minuun nimenomaan ulkonäön tähden, vaikka sitten olikin osoittautunut syvällisemmäksikin ihmiseksi. Mies vaan hymyili lämpimästi ja totesi että semmoinen pehmeän pyöreä äidin kuuluu ollakin, ja muistutti että ennenvanhaan sanottiin että talossa emännän ja kissan pitää olla lihavia :D Onhan sitä parikymmentä kiloa tosiaan tullut kahden raskauden ja kotiäiteilyn jälkeen, ja mies ei ole tosiaan pahaa tykännyt, seksielämäkin on ennallaan.

Vierailija

Sano miehelle, että sinä vaihdat sen timmimpään, kun seisokki ei ole enää kivikova. Ja siihen perään voit sanoa, että näppituntuman mukaan siihen ei enää mene kovin pitkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että sinä vaihdat sen timmimpään, kun seisokki ei ole enää kivikova. Ja siihen perään voit sanoa, että näppituntuman mukaan siihen ei enää mene kovin pitkään.

Ei kai se kivikova enää pullukan kanssa olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, oletko joku teini kun et ymmärrä anatomiasta mitään. Oot ihan kuutamolla. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen seisokki ei tiedä, ollaanko saamaisillaan timmiä vai pullukkaa, housuista kun ei näe kohdetta (vitsivitsi). Se joko on tai ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Häh, oletko joku teini kun et ymmärrä anatomiasta mitään. Oot ihan kuutamolla. :D

Häh, oletko joku nainen kun et ymmärrä miehen kiihottumisesta mitään? Oot ihan säkkipimeässä. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat