Onpa tuo Eliittikumppani kallis tapa hakea seuraa! Huijauksen makua muutenkin

Vierailija

Loin tuonne profiilin palvelun raivostuttavasta imagosta huolimatta siitä syystä, että olen ominaisuuksiltani aika monella tavalla poikkeava, ja minulle sopivat miehet loistivat poissaolollaan noilla normaaleilla deittisivuilla. Tuolla tilanne vaikuttaa ainakin hieman lupaavammalta. Mutta käytännössä ihmisiin ei saa kontaktia, ellei maksa palvelun käytöstä. Edullisin "palvelupaketti" maksaa noin 60 euroa ja sillä saa ainoastaan kuukauden ajaksi käyttöoikeuden! Aiemmat kokemukseni deittailusta viittaavat siihen, että sitä oikeaa saa etsiä pitkään ennen kuin kolahtaa. Kuukausi ei riitä mihinkään, ellei käy satumainen tuuri.

Jos taas haluaa halvemman kuukausitaksan, paketin kokonaishinta on korkeampi. Muistaakseni parista sadasta eurosta ylöspäin! Lisäksi palvelusta ei voi hakea esim. nimimerkin perusteella ketä tahansa käyttäjää, vaan se valitsee "tieteellisellä menetelmällä" kyselyvastauksien perusteella minulle sopivia ehdokkaita. Kuitenkin, kun olen saanut miehiltä viestejä (joita ei pääse lukemaan ellei maksa palvelusta), ne voivat tulla ihan muilta ihmisiltä kuin minulle sopivien tapausten listalta. Onko nyt siis niin, että minua on ehdotettu myös sellaisille miehille, joiden kumppaniksi en oikeasti sovi? Ainakin yhteydenottajien profiileja katsomalla näyttäisi siltä. Esim. etsin ateistia tai agnostikkoa, ja sain yhteydenoton henkilöltä, joka korostaa omaa kristillisyyttään joka käänteessä.

Miksi maksaisin palvelusta, jonka ensisijainen tarkoitus näyttää olevan rahan tekeminen omistajalle, vaikka sitten epärehellisinkin keinoin? Jos kokisin palvelun luotettavaksi ja hinnoittelun järkeväksi, voisin ehkä maksaakin. Mutta näillä ehdoilla palvelu vaikuttaa sellaiselta, josta se etsimäni ihannekumppanikaan ei suostuisi maksamaan - eihän hänkään ole tyhmä tai tyhjien lupausten vietävissä, vaikka maksukykyä olisikin.

Onko täällä ketään, jolle ko. palvelu olisi ollut myönteinen kokemus?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En ole itse asiassa lainkaan kiinnostunut kumppanin varallisuudesta. Tietyt henkiset ominaisuudet ovat niitä harvinaisia, joiden vuoksi päädyin kokeilemaan tuota. Sellaiset, että osaa vaikkapa kirjoittaa sujuvasti ja luovasti. Tai ei kauhistu ammattiani, joka on useimmille täyttä hepreaa ja aiheuttaa kielteisen vastareaktion. Jne. 

ap

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Mene liveen, kohtaa miehet! Netissä hakee seuraa "pohjasakka", joka ei livessä pärjää. Eli älä odota, että saisit fiksua seuraa miltään nettisaitilta. Poikkeukset vahvistavat säännön (ja ovat usein niitä äänekkäimpiä - ellei jopa maksettuja mielipidevaikuttajia).

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

"Miksi maksaisin palvelusta, jonka ensisijainen tarkoitus näyttää olevan rahan tekeminen omistajalle, vaikka sitten epärehellisinkin keinoin?"

Anteeksi kuinka? Olisiko deittipalvelun  pitäjillä muitakin tarkoituksia kuin rahan tekeminen? Onnentunne siitä, että on saanut lähetetyksi ihmisten tietoja toisille ihmisille?

Oletko tullut muuten kertaakaan ajatelleeksi, kuinka monelle hakijalle palvelusta on ilmoitettu, että sori nyt mutta pidä ne 200 euroasi ja mene muualle, sinä et sovi meidän profiiliin? Eliittikumppaniksi pääsee siis kuudellakympillä, ja siinä ne kriteerit ovatkin.

Netistä löydät kaikenlaista jännää Eliittikumppanin omistajasta, jolla on ollut kaikenlaista pikku pisnestä tällä höynäyttämisen saralla. Lue tuosta alkajaisiksi:

http://www.metropoli.net/rakkaus-ja-seksi/eliittikumppanin-suuri-huijaus/

Vierailija

Nelonen, toki yritysten tarkoitus on tuottaa voittoa, ja asiakkaan saama hyöty on tavallaan sivuseikka - kunnes asiakkaista tulee niin tyytymättömiä ettei voittoa enää tulekaan. Tässä mielessä kyseessä ei ole kaksi täysin toisistaan irrallista asiaa. Osassa yrityksistä ymmärretään tämä ja voittoa pyritään tekemään rehellisin ja eettisin keinoin. Sitten on niitä hieman hämärämpiä toimijoita, kuten jotkut peli- tai pikavippifirmat, joilla toiminta perustuu ainakin jossain määrin ihmisten koukuttamiseen ja hämäämiseen. Sen perusteella, mitä nyt olen tästä mainitusta palvelusta nähnyt, hieman hämärältä vaikuttaa.

Siinä olet silti väärässä, etteikö palvelu karsisi hakijoita muunkin kuin lompakon perusteella. Rekisteröitymisvaiheessa täytettävä kysely on sen verran pitkä, että kyllä siinä lyhytpinnaisemmat tapaukset ehtivät uuvahtaa kesken kaiken. Ja ne, jotka haluaisivat vain päästä selailemaan tarjontaa. Ehkä se matchaus-ominaisuus myös toimii tuolla tavallista paremmin (näin olen kokenut, tosin voihan olla että moni sopivan oloisista tyypeistä on palkattua henkilökuntaa..) juuri siksi, että tietoa osallistujista on hankittu tavallista enemmän.

Mutta joo, hyvistä puolista huolimatta en tokikaan tykkää siitä, että minun profiiliani tyrkytetään epäsopiville miehille, jotta näiltä saadaan jäsenmaksut nyhdettyä. Onneksi en ole vielä lisännyt kuvaani tuonne - sehän se taitaa olla, joka miehiä eniten kiehtoo ja kiinnostaa. ;) Kiitos juttulinkistä, luen sen saman tien.

ap

Vierailija

Kiitos vielä tuosta linkistä, 4!

Palvelu on siis sellainen kuin epäilinkin, että jos päätyisi maksamaan siitä, ei kuitenkaan saisi juuri muuta kuin maksaa lisää. Ilmaiskäyttäjää yritetään koko ajan paimentaa maksamaan mm. juuri siten, että muiden käyttäjien kuvia ei näe ennen kuin maksaa. Onneksi itselleni ulkonäkö on siinä määrin yhdentekevä juttu, että en ole kokenut tarvetta kuvien vuoksi ostaa maksullista palvelua. Eniten minua kiinnostaa henkilön itsensä kirjoittama teksti itsestään. Näitä (siis kiinnostavia sellaisia) on ollut tuossa palvelussa jonkin verran enemmän kuin muualla. Ja ainakin yksi on ihan olemassaolevan henkilön kirjoittama. Tiedän tämän, koska löysin henkilön hakukoneella. Harmi vain Eliittikumppanin kannalta, että koska epäluuloni heräsivät palvelua kohtaan ja näin tämän ylimääräisen vaivan, voin nyt halutessani ottaa suoraan yhteyttä tähän mieheen tarvitsematta maksaa palvelumaksuja. :) Jos päätän tehdä niin, samalla selvinnee onko hän yksi heistä, jotka on palkattu pitämään profiiliaan esillä palvelussa.

ap

Vierailija

Resiprookkinen kirjoitti:

Mene liveen, kohtaa miehet! Netissä hakee seuraa "pohjasakka", joka ei livessä pärjää.

Ei pidä paikkaansa, ellen sitten minäkin ole pohjasakkaa, ja edellinen mieheni. Tapasimme toisemme netissä ja elimme pitkään onnellisina, kunnes suhteen aikana muuttuneet haaveet tulevaisuudesta veivät eri teille.

Netti on hyvä tapa etsiä seuraa, koska sen avulla voi "tavata" ihmisiä ilman, että fyysinen sijaintipaikka rajaa suurimman osan (pahimmassa tapauksessa 100%) sopivista kumppanivaihtoehdoista etsinnän ulkopuolelle. Toki omat huonot puolensa tässäkin tavassa on.

ap

Vierailija

Mun exäni on sieltä ainakin seuraa hakenut, ja kai hän tavallaan eliittiä on, kun on 2000 vuoden it-buumissa it-miljonääriksi kohonnut. On kyllä myös alkoholiongelmainen ja mielisairas, mutta on tyyppejä, joille ne on sivuasioita jos rahaa on. Jonkun ukrainalaisen parikymppisen naisen se itselleen eliittikumppaneista löysi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat saada kirurgin, juristin tai toimitusjohtajan, sinun on maksettava hinta sinun tavastasi elää.

No en halua. Yksi noista kolmesta olen ihan itse, enkä tarvitse miestä pönkittämään egoani. Kerroin tuossa aiemmin, mitä sen sijaan haluan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en halua. Yksi noista kolmesta olen ihan itse, enkä tarvitse miestä pönkittämään egoani. Kerroin tuossa aiemmin, mitä sen sijaan haluan.

ap

Tuo + eliittikumppaniin rekisteröityminen ja maksamisesta todellakin todistaa, että olet ahen rahan perässä juoksija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat saada kirurgin, juristin tai toimitusjohtajan, sinun on maksettava hinta sinun tavastasi elää.

niin, tai itse opiskeltava alalle jolla tapaat kirugeja,juristeja ja toimitusjohtajia.... itse en ole koskaan välittänyt rahasta tai titteleistä mutta minua ovat lähestyneet sekä rikkaat että koulutetut. Ehkä ne eliittikumppanitkin etsivät tiettyjä henkisiä ominaisuuksia joita ei välttämättä löydy ihmiseltä joka juoksee eliitin perässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nelonen, toki yritysten tarkoitus on tuottaa voittoa, ja asiakkaan saama hyöty on tavallaan sivuseikka - kunnes asiakkaista tulee niin tyytymättömiä ettei voittoa enää tulekaan. Tässä mielessä kyseessä ei ole kaksi täysin toisistaan irrallista asiaa. Osassa yrityksistä ymmärretään tämä ja voittoa pyritään tekemään rehellisin ja eettisin keinoin. Sitten on niitä hieman hämärämpiä toimijoita, kuten jotkut peli- tai pikavippifirmat, joilla toiminta perustuu ainakin jossain määrin ihmisten koukuttamiseen ja hämäämiseen. Sen perusteella, mitä nyt olen tästä mainitusta palvelusta nähnyt, hieman hämärältä vaikuttaa.

Siinä olet silti väärässä, etteikö palvelu karsisi hakijoita muunkin kuin lompakon perusteella. Rekisteröitymisvaiheessa täytettävä kysely on sen verran pitkä, että kyllä siinä lyhytpinnaisemmat tapaukset ehtivät uuvahtaa kesken kaiken. Ja ne, jotka haluaisivat vain päästä selailemaan tarjontaa. Ehkä se matchaus-ominaisuus myös toimii tuolla tavallista paremmin (näin olen kokenut, tosin voihan olla että moni sopivan oloisista tyypeistä on palkattua henkilökuntaa..) juuri siksi, että tietoa osallistujista on hankittu tavallista enemmän.

Mutta joo, hyvistä puolista huolimatta en tokikaan tykkää siitä, että minun profiiliani tyrkytetään epäsopiville miehille, jotta näiltä saadaan jäsenmaksut nyhdettyä. Onneksi en ole vielä lisännyt kuvaani tuonne - sehän se taitaa olla, joka miehiä eniten kiehtoo ja kiinnostaa. ;) Kiitos juttulinkistä, luen sen saman tien.

ap

Siis korjataan: kriteereinä palveluun pääsemiselle on kuudenkymmenen euron lisäksi se, että jaksaa täyttää pitkän kyselylomakkeen. (Kuvittelepas, jaksavatko esimerkiksi tällä palstalla päiväkausia jostain markkina-arvosta jankkaavat jantterit täyttää pitkän lomakkeen vai meneekö samalla vauhdilla vaikka kolmekin.)

Älä, hyvä ihminen, ole noin lapsellinen. Kun paritusfirman, horoskooppifirman, ennustajafirman, luontaistuotefirman tai konsulttifirman asiakaskunta alkaa kutistua, samat tyypit panevat pystyyn samanlaisen tai samatapaisen firman muitta mutkitta. Ainoa tavoite on tehdä rahaa, ja etiikka ja asiakkaan saama hyöty ovat täysin merkityksetön juttu.

Nro 4

Vierailija

Aina kun nään sen mainoksen niin mietin, että miten ne sitten ne eliitit valkkaa. Eikös sinne kuitenkin voi kuka vaan kirjautua? :D eli kuka vaan tavallinen alkoholisti Pena, joka haluaa rikasta pildee? I dont get it..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat