Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tuo Eliittikumppani kallis tapa hakea seuraa! Huijauksen makua muutenkin

Vierailija
28.10.2015 |

Loin tuonne profiilin palvelun raivostuttavasta imagosta huolimatta siitä syystä, että olen ominaisuuksiltani aika monella tavalla poikkeava, ja minulle sopivat miehet loistivat poissaolollaan noilla normaaleilla deittisivuilla. Tuolla tilanne vaikuttaa ainakin hieman lupaavammalta. Mutta käytännössä ihmisiin ei saa kontaktia, ellei maksa palvelun käytöstä. Edullisin "palvelupaketti" maksaa noin 60 euroa ja sillä saa ainoastaan kuukauden ajaksi käyttöoikeuden! Aiemmat kokemukseni deittailusta viittaavat siihen, että sitä oikeaa saa etsiä pitkään ennen kuin kolahtaa. Kuukausi ei riitä mihinkään, ellei käy satumainen tuuri.

Jos taas haluaa halvemman kuukausitaksan, paketin kokonaishinta on korkeampi. Muistaakseni parista sadasta eurosta ylöspäin! Lisäksi palvelusta ei voi hakea esim. nimimerkin perusteella ketä tahansa käyttäjää, vaan se valitsee "tieteellisellä menetelmällä" kyselyvastauksien perusteella minulle sopivia ehdokkaita. Kuitenkin, kun olen saanut miehiltä viestejä (joita ei pääse lukemaan ellei maksa palvelusta), ne voivat tulla ihan muilta ihmisiltä kuin minulle sopivien tapausten listalta. Onko nyt siis niin, että minua on ehdotettu myös sellaisille miehille, joiden kumppaniksi en oikeasti sovi? Ainakin yhteydenottajien profiileja katsomalla näyttäisi siltä. Esim. etsin ateistia tai agnostikkoa, ja sain yhteydenoton henkilöltä, joka korostaa omaa kristillisyyttään joka käänteessä.

Miksi maksaisin palvelusta, jonka ensisijainen tarkoitus näyttää olevan rahan tekeminen omistajalle, vaikka sitten epärehellisinkin keinoin? Jos kokisin palvelun luotettavaksi ja hinnoittelun järkeväksi, voisin ehkä maksaakin. Mutta näillä ehdoilla palvelu vaikuttaa sellaiselta, josta se etsimäni ihannekumppanikaan ei suostuisi maksamaan - eihän hänkään ole tyhmä tai tyhjien lupausten vietävissä, vaikka maksukykyä olisikin.

Onko täällä ketään, jolle ko. palvelu olisi ollut myönteinen kokemus?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo uusi firma siis karsisi pois hihhulit, mielenvikaiset ja muuten vain itsestään väärää tietoa antavat ihmiset?

No väärää tietoa antavia tuskin nyt voi karsia pois hirveän helposti mutta eroaako tämä nyt vaikka siitä että menee baariin ja joku siellä vähän kertoo liikoja itsestään tms? Aika ja juomat varmaan maksoi siinäkin satuja kuunnellessa.

Ja nuo muut:

Onko hihhuleilta kysytty näkevätkö he toiset hihhulit jotenkin "hihhuleina"?

Yritän tässä sano sitä, että ehkäpä tuollainen palvelu yrittää kyselyillä natsata toisilleen "normaalit" kyselyiden perusteella, jos nyt oletetaan että eivät anna vääriä tietoja.

Ehkä jos joku antaa vääriä tietoja ja riittävästi hänestä tulee palveluun ilmoituksia, voi palvelu poistaa hänet?

Vierailija
22/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo uusi firma siis karsisi pois hihhulit, mielenvikaiset ja muuten vain itsestään väärää tietoa antavat ihmiset?

No väärää tietoa antavia tuskin nyt voi karsia pois hirveän helposti mutta eroaako tämä nyt vaikka siitä että menee baariin ja joku siellä vähän kertoo liikoja itsestään tms? Aika ja juomat varmaan maksoi siinäkin satuja kuunnellessa.

Ja nuo muut:

Onko hihhuleilta kysytty näkevätkö he toiset hihhulit jotenkin "hihhuleina"?

Yritän tässä sano sitä, että ehkäpä tuollainen palvelu yrittää kyselyillä natsata toisilleen "normaalit" kyselyiden perusteella, jos nyt oletetaan että eivät anna vääriä tietoja.

Ehkä jos joku antaa vääriä tietoja ja riittävästi hänestä tulee palveluun ilmoituksia, voi palvelu poistaa hänet?

On tästä ketjusta kyllä se asia käynyt selville, että naiivia sakkia riittää kyllä tulevillekin deittipalvelufirmoille: pää täynnä höttöä ja jokaiselle epäilykselle löytyy kyllä hutera, mutta selittäjälle itselleen hyvin kelpaava selitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resiprookkinen kirjoitti:

Mene liveen, kohtaa miehet! Netissä hakee seuraa "pohjasakka", joka ei livessä pärjää. Eli älä odota, että saisit fiksua seuraa miltään nettisaitilta. Poikkeukset vahvistavat säännön (ja ovat usein niitä äänekkäimpiä - ellei jopa maksettuja mielipidevaikuttajia).

90-luku soitti, ne haluavat asenteensa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän