Te joilla pyörässä lastenistuin, minkälainen takaheijastin teillä on pyörässä?

Vierailija

Satulatankoon asennettava ei näy lastenistuimen takia. Onko punaista heijastinteippiä myytävänä jossain, että voisi liimata istuimen takaosaan? Sellaista joka toimii, ei mitään leluteippiä. Tai muuta teippiheijastinta tms? 

Mä luulin vuoden, että istuimessa oleva punainen "Polisport"-tarra on heijastin, eilen huomasin ettei olekaan. Ja lain mukaan heijastimet pitää pyörässä olla, myös takaheijastin (/lamppu). Punainen lamppu mulla on, mutta sekin on satulatankoon asennettavaa mallia, eikä näy lastenistuimen takia.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen pieni heijastinvalo kiinni siinä istuimessa takana.

Se just ei näy, kun lastenistuin on siinä heti takana. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se on kiinni juurikin lastenistuimessa. Siis semmonen pieni ledvalo. Ei maksa montaa euroa ja niitä on monenlaisella kiinnitykselläkin kaupoissa myynnissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se on kiinni juurikin lastenistuimessa. Siis semmonen pieni ledvalo. Ei maksa montaa euroa ja niitä on monenlaisella kiinnitykselläkin kaupoissa myynnissä.

Ahaa! Onko punainen? Minkälainen kiinnitys sulla on? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen valon voi kiinnittää lastenistuimeen? Entä lokasuojaan kiinnitettävä heijastin?

Ei tuota mun valoa saa. Toista lamppua en oikeastaan haluaisi ostaa, vaan punaisen heijastimen. 

Lokasuojaan kiinnitettävä olisi loistava, mutta ruuvaaminen ei ole vaihtoehto. Onkohan niitä teipillä/liimattavia? Lokasuojakin on hieman kulunut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen valon voi kiinnittää lastenistuimeen? Entä lokasuojaan kiinnitettävä heijastin?

Ei tuota mun valoa saa. Toista lamppua en oikeastaan haluaisi ostaa, vaan punaisen heijastimen. 

Lokasuojaan kiinnitettävä olisi loistava, mutta ruuvaaminen ei ole vaihtoehto. Onkohan niitä teipillä/liimattavia? Lokasuojakin on hieman kulunut. 

Eikö sen valon voi laittaa vaikka nippusiteellä lastenistuimeen. Lokasuojaan voisi vaikka teipattu pätkän heijastinteippiä. Miksipä lastenistuimen selkämykseenkin ei voisi teipata heijastinteippiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahaa! Onko punainen? Minkälainen kiinnitys sulla on? 

Mulla on ihan semmonen joustava lenkki jonka kiersin istuimessa olleisiin koloihin, ja kyllä se on punainen. Niitä näkyy olevan monessa värissä myynnissä. Tulee ainakin täällä paljon noita valoja vastaan pimeällä.

Vierailija

Mulla on siinä istuimessa lasten heijastinliivi. Sellainen vaan selkänojaan ja taatusti näkyy.

Mutta kyllä mun takavalo näkyy myös sieltä lastenistuimen alta. On tarakassa kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen valon voi laittaa vaikka nippusiteellä lastenistuimeen. Lokasuojaan voisi vaikka teipattu pätkän heijastinteippiä. Miksipä lastenistuimen selkämykseenkin ei voisi teipata heijastinteippiä.

Ei saa nippusiteillä niin ettei keiku rikki sitä istuinta vasten, mittaillut olen. No mutta tästä päästäänkin aloituksessa olleeseen kysymykseen: Mistä saa punaista heijastinteippiä? En halua mitään jättirullaa joka maksaa postikuluineen 40 e.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat