lihoaako sokerikuorinnasta?

Vierailija

Olen yrittänyt laihduttaa jo hetken ja siitä huolimatta olen hieman lihonnut :( Mietin voiko se johtua lahjaksi saadusta sokeri kuorinta voiteesta? En ymmärrä sisällysluetteloa mutta koostumuksesta päättelisin että siinä on aitoa sokeria. Tietääkö kukaan voiko sokeri imeytyä ihon läpi?

Kommentit (15)

Vierailija

Ole erityisen varovainen, jos hierot sokeria leukaasi, käsivarsiisi tai vatsaasi. Niissä kohdissa sokeri menee helpoiten ihon läpi ja muodostaa inhottavia löllyköitä. Itse käytänkin sokerikuorintaa vain ja ainoastaan rintoihin. Kuppikokoni on kasvanut vuodessa B-kupista E:hen, joten sokeri on ollut oikein tehokasta.

Vierailija

Oon nyt oleillut vauvapalstalla noin puoli vuotta. Usko ihmisyyteen alkaa hiipua. En jaksaisi enää käyttää korrektia kieltä enkä välimerkkejä. Olen väsynyt tähän kaikkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko joittenkin oikeasti vaikea hyväksyä se tosiasia, että lihoa-verbistä on myös rinnakkaismuoto lihota ?

Täh? En ymmärtänyt pointtiasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko joittenkin oikeasti vaikea hyväksyä se tosiasia, että lihoa-verbistä on myös rinnakkaismuoto lihota ?

on! Koskaan ennen tätä palstaa en kaikesta huolimatta moiseen ole törmännyt. 

Vierailija

Onpas inhottavia vastauksia :(( Mutta nytpäs tiedän tämänkin! Uskallan siis käyttää loppuun. Eikä minulla ikinä lihoaminen rintoihin mennyt joten en ole niihin hieroskellut sen enempää kun muuallekkaan.

ap

Vierailija

Minä tein kuukauden ajan kahvinpuruista kuorintavoiteen, arvaatte varmaan miten kävi kun kävin iltaisin suihkussa? Jep, uni ei tullut sitten millään :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kuukauden ajan kahvinpuruista kuorintavoiteen, arvaatte varmaan miten kävi kun kävin iltaisin suihkussa? Jep, uni ei tullut sitten millään :(

Hullu! Ei kai kukaan älykäs ihminen käytä kahvikuorintaa iltaisin?? Jo ollaan aikoihin eletty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat