Kuulostaako "normaalilta"? Uuden naisystävän lääkitys....

Vierailija

Tutustuin baarissa loppukesästä mitä upeimpaan naisihmiseen, ei ole liioiteltua sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Olemme siitä lähtien tavanneet useasti viikossa, liki vuorotellen molempien luona.

Jossain vaiheessa aloin kiinnittää huomiota nappeihin/lääkkeisiin joita hän napsi (päivittäin), ja kun kysyin asiasta, nainen kertoi suoraan syövänsä mielialalääkitystä (Efexor 225 mg/vrk, tämän katsoin lääkepaketin kyljestä), sekä rauhoittavia "tarvittaessa" (opamox tai vastaava, näitä napsii ainakin kolme päivässä minun nähteni, ehkä enemmänkin?), lisäksi univaikeuksiin kuulemma Stilnoct jonka nappaa joka ilta.

Olen ymmärtänyt, että tuollaisten lääkkeiden kanssa ei alkoholi sopisi yhteen? Mutta tämä naisystäväni käyttää alkoa varsin reilusti, liki joka viikonloppu.

Mitä nyt sitten yritän kysyä... Ovatko nuo kertomani seikat mielestänne joku "varoitusmerkki"? Vai onko tuollainen meininki nykynaisilla yleistäkin?

Lähinnä mietin, uskallanko vakiintua ja perustaa perheen hänen kanssaan?

Olemme rakastuneita ja olemme puhuneet lapsistakin...

Minun nähdäkseni naisystäväni ei ole masentunut tmv. Mutta mielestään tarvitsee tuon lääkearsenaalinsa ainakin "toistaiseksi".

Kommentit (3)

Vierailija

Rippikoulupoika kyselee? :DD Kuule, jos noin huolettaa jatka toki tulevaisuudessakin ihan oman tassun turvin ja säästä se nainen aikuiselle miehelle.

Vierailija

Minä olisin huolissani. En siitä masennuslääkkeestä, vaan tuosta bentsojen määrästä. Niihin jää älyttömän helposti koukkuun ja riippuvuus on todella vahva. En lähtisi perheenperustuspuuhiin ennen kuin puolisoehdokas olisi yhdessä hoitavan tahon kanssa purkanut kaiken bentsolääkityksen pois. Tai no, en tiedä lähtisinkö ollenkaan koska noin runsas lääkkeiden käyttö yhdessä runsaan alkon käytön kanssa viittaa riipouvuusalttiiseen persoonaan.

Vierailija

No kannattaisiko vaikka kysyä ihan siltä naiselta itseltään? On todennäköisesti suostuvainen puhumaan aiheesta, jos ottaa myös avoimesti lääkkeet sinun nähtesi. Jos kerran olet niin rakastunut, kestät varmaan kuulla niistä mahdollisista mielenterveysongelmista ihan suoraan myös? Tottakai sille on syy, miksi joku tarvitsee kolme rauhoittavaa päivässä. Vai onko tämä vain tätä, että on alkuhuuma päällä ja sanot olevasi rakastunut niin kauan, kunnes selviää ettei hän välttämättä ilman niitä lääkkeitä samanlaisena pysykään? Silloin et ole oikeasti rakastunut, ettekä muutenkaan tunne vielä toisianne tarpeeksi hyvin. En myöskään ymmärrä miksi toivot automaattisesti että nainen lopettaa tai ainakin vähentää lääkkeitään, jos kerran homma toimii nyt hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat