Jenni Vartiainenkin turkki päällä, olen pettynyt ja suruissani :(

Vierailija

Nyt kun julkisuudessa on ollut niin paljon esillä nämä eläinten kärsimykset, niin mun mielestä moraalitonta esiintyä turkki päällä. Liekö ottanut ystävästään Chisusta mallia, joka suosii myös turkiksia. Niin surullista. Olisin toivonut, että nämä naiset olisi näyttäneet mallia nuoremmille, että turkiksia ei kannata suosia.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että te jaksatte...TÄMÄ ON TEKOKARVAA, sama takki kun Jennillä oli pari vuotta sitten Terran promokuvissa eikä ole oikeaa turkista. Minullakin on tekoturkiskaulus talvirotsissa ja olen eläinsuojelija. Mun mielestä tekoturkiksien käyttä nimenomaan osoittaa, ettei aitoja tarvita. 

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-0/q82/p480x480/1218991...

Jenni on tämän iloittanut jo monta vuotta sitten kun käytti tekoturkishattua Lapin keikoilla. Ap:lla on vastustamaton tarve monen ketjun voimalla levitellä valheita ja solvauksia Jennistä. En tiedä mikä hänen elämässä niin pielessä on että saa tyydytystä tällaisesta mollaamisesta??

Vierailija

Kyllä tuo voi ihan hyvin olla aito turkki, kun noin komiasti kiiltelee. Kyseenalaista käyttää turkkia missään muodossa, kun kansa ei voi tietää, onko oikea turkki vai tekoturkki. Ja nuoret ottavat mallia Jennistä ja ajattelevat, että Jenni hyväksyy turkit jne jne...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että te jaksatte...TÄMÄ ON TEKOKARVAA, sama takki kun Jennillä oli pari vuotta sitten Terran promokuvissa eikä ole oikeaa turkista. Minullakin on tekoturkiskaulus talvirotsissa ja olen eläinsuojelija. Mun mielestä tekoturkiksien käyttä nimenomaan osoittaa, ettei aitoja tarvita.

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-0/q82/p480x480/1218991...

Jenni on tämän iloittanut jo monta vuotta sitten kun käytti tekoturkishattua Lapin keikoilla. Ap:lla on vastustamaton tarve monen ketjun voimalla levitellä valheita ja solvauksia Jennistä. En tiedä mikä hänen elämässä niin pielessä on että saa tyydytystä tällaisesta mollaamisesta??

Minä olen ap ja tämä on ensimmäinen ja viimeinen ketjuni Jennistä, en todellakaan ehdi täällä roikkua, mutta nyt asia kosketti, niin oli pakko. Enkä mollaa, olen vaan surullinen, että Jennikin sortuu turkiksiin.  Mikähän tässä nyt mielestäsi oli mollaamista??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo voi ihan hyvin olla aito turkki, kun noin komiasti kiiltelee. Kyseenalaista käyttää turkkia missään muodossa, kun kansa ei voi tietää, onko oikea turkki vai tekoturkki. Ja nuoret ottavat mallia Jennistä ja ajattelevat, että Jenni hyväksyy turkit jne jne...

MITÄ PIRUA SINÄ ÄMMÄ JANKKAAT??? EI OLE OIKEA TURKKI, USKO JO. Moni käyttää tekoturkista takeissaan ym eikä se ole sen kummempaa kuin mikään muukaan kangas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ PIRUA SINÄ ÄMMÄ JANKKAAT??? EI OLE OIKEA TURKKI, USKO JO. Moni käyttää tekoturkista takeissaan ym eikä se ole sen kummempaa kuin mikään muukaan kangas.

Mistäs helkkarista sinä tiedät, onko oikea vai ei. Ja mistä joku Maija Meikäläinen voi tietää, onko oikea vai ei?? Jos ei ole oikea, niin hyvin moni Matti ja Maija kuitenkin luulee, että on oikea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tekoturkki on ehkä epäekologisin mahdollinen takki, eikä se edes lämmitä.

Mulla on tekoturkki ja kyllä lämmittää hyvin. Ja olen turkistarhausta vastaan. Ja miten niin epäekologinen, ei sen enmpää kuin keinokuidut tms mikään muukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs helkkarista sinä tiedät, onko oikea vai ei. Ja mistä joku Maija Meikäläinen voi tietää, onko oikea vai ei?? Jos ei ole oikea, niin hyvin moni Matti ja Maija kuitenkin luulee, että on oikea.

Jenni Vartiainen on kertonut sekä somessa että haastattelussa jo 2010 ettei käytä aitoja turkiksia. Et varmasti ole niitä haastiksia lukenut etkä Facesta asiaan peretynyt. Se on kyllä norsun vitun verran kiinnostavaa mitä sinä tai kaltaisesti solvaajat olette mieltä, pääasia että pukeutuja itse tietää miten asia on.

Vierailija

Ottamatta kantaa, onko Jennin turkki oikea vai ei, niin sen kommentoin, että mä en uskaltais ja haluais itse pitää tekoturkkia, koska en haluaisi, että kukaan luulee, että mulla onkin oikea turkki. Jotku tekoturkissomisteet on ihan kivoja, mutta en vaan halua niitäkään, kun en halua antaa vaikutelmaa, että suosin turkiksia. Kun eihän vastaantulijat voi millään tietää, onko turkki oikea vai ei...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen on kertonut sekä somessa että haastattelussa jo 2010 ettei käytä aitoja turkiksia. Et varmasti ole niitä haastiksia lukenut etkä Facesta asiaan peretynyt. Se on kyllä norsun vitun verran kiinnostavaa mitä sinä tai kaltaisesti solvaajat olette mieltä, pääasia että pukeutuja itse tietää miten asia on.

No joo 2010, siitä on aikaa. Jenni on kertonut myös, että hänen kuviaan ei käsitellä. Just joo, nuo promokuvat on niin käsiteltyjä kun olla ja voi, kun huono iho on saatu silkinsileäksi ja rypyt pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tässä just on, kun eihän kaikki lue näitä haastiksia ja pyöri somessa seuraamassa jenniä, niin hehän tietty luulevat, että turkki on aito.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa, onko Jennin turkki oikea vai ei, niin sen kommentoin, että mä en uskaltais ja haluais itse pitää tekoturkkia, koska en haluaisi, että kukaan luulee, että mulla onkin oikea turkki. Jotku tekoturkissomisteet on ihan kivoja, mutta en vaan halua niitäkään, kun en halua antaa vaikutelmaa, että suosin turkiksia. Kun eihän vastaantulijat voi millään tietää, onko turkki oikea vai ei...

Olette te huvittavia. Jenni ja Chisu kuulkaa uskaltavat pukeutua juuri kuten haluavat eikä heidän tarvitse kysyä lupaa teiltä. Mullakin on useita tekoturkissomisteita villapaidassa ja takissa, lämpimiä ja nättejä. Olen turkistarhausta vastaan enkä näe mitään syytä syytellä tekokarvaan pukeutujia; kuten joku sanoi, se vaan osoittaa ettei aitoja tarvita kun tekoturkit on hyvännäköisiä nykyään.

Vierailija

Itsellä on sekä oikeaa turkista ja jonkun verran tekoturkista.

Ja nahkatakki nyt tietty.

Aivan sama mitä joku viherpiipertäjä on siitä mieltä, käytän niitä kun huvittaa.

(Ja onhan autoissanikin nahkapenkit.)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat