Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä minkä kokoinen olen..apua entinen ana, mitat

Vierailija

Mitä mieltä mitoista?
Entinen anorektikko jolla meinas mennä henki vielä reilu 3v sitten. Haluaa laihtua koska läski
Ikää n. 30vee

160/50
Vyöt. 64
Lant. 84
Rint. 73
Kropan malli on päärynä.
Rasvaprosentti 19
Pitäs saada väh. 7kg pois...senttejä kans..

En syö lämmintä ruokaa, en leipää jogurttia herkkuja tai suolaista ja liikun koska pakko laihtua

En itse enää tiedä minkä kokoinen olen :(
Sairastin 12v anoreksiaa jossa meinas mennä henki ja nyt reilu 3v toipuneena mutta niin läski olo :( ahistaa ja käytän laksoja taas :( vit....elän sykemittarin ja aktiivisuus rannekkeen kalorien mukaan...

Olin 5kg sitte nml letkussa :O en tajua enää miten näin läski voinu olla :O siis miinus viis kiloa sitten eli 45

Olen laihtunut 5kg pahimmasta läskiydestä

En uskalla mennä apua hakemaan tän kokoisena vaan ahdistun kotona ja esitän hyvin voivaa...koulussakin menee huonosti kun energia ei riitä

Läski läski läski
Haluaisin rasvaimuun ja kuolla mielluummin kun tän kokoinen :( mutta ei oo rahaa eikä uskallusta :(

Tiiän etten voi olla samankokoinen kuin 15 veenä mutta mä en jaksa elää tän kokoisena :'(

Miten kehtaan mennä pyytää apua?

Kommentit (11)

Vierailija

Olet normaalikokoinen. Tätä et halunnut kuulla, tiedän. Jos alat laihduttaa, älä toista samoja virheitä. Laihduta järki-, älä tunnepohjalta! Tärkeintä kuitenkin on selvittää, mikä tunne-elämän asia on saanut sh-ajatukset pintaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalikokoinen. Tätä et halunnut kuulla, tiedän. Jos alat laihduttaa, älä toista samoja virheitä. Laihduta järki-, älä tunnepohjalta! Tärkeintä kuitenkin on selvittää, mikä tunne-elämän asia on saanut sh-ajatukset pintaan?

Normaali kokoinen = mutta kun olen läski...Olisinkin normaali
Järki pohjalla tässä mennään
En vain kestä kehoani en voi elää tän kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali kokoinen = mutta kun olen läski...Olisinkin normaali
Järki pohjalla tässä mennään
En vain kestä kehoani en voi elää tän kanssa.

Tiedät hyvin itsekin, ettet tällä hetkellä ajattele järkevästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tapa se mittanauha. Ja vaikka vaaka kylkiäisenä. Muuten ei kiinnosta.

Ei sekään oikea vaan yli 5m kova mitta :(

Oonko.Mä.oikeesti läski :( ahistaa

T. Entinen blogaaja

Turha sanoa et provosointia oon oikeesti tosissaan en kehtaa mennä tän kokoisena pyytää apua :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat