Tekisi mieli laihduttaa 53kg:sta 49kg:aan

Vierailija

Painoin ennen 49kg ja olin mielestäni silloin parhaimman näköinen. Tänään päätin lopettaa ylensyönnin. Kaipa tämäkin joku häiriö on.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D

gr8 m8

Vierailija

Itse näytän saman pituisena 49 kiloisena ihan sairaalta ja muodot häviää. Kysy jonkun muun mielipidettä ulkonäöstäsi, voi olla että näytät nyt paremmalle kuin hoikempana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:D vain itsellesi. Kannattais hankkia apua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat alipainoiseksi? Täh.

Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.

-2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.

-2

Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-2

Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?

Tietenkin liikunta on tärkeää. Rasvaisuus on rumaa, joten pitää. Pienet ja sirot lihakset ovat kauniita. "Hankitut lihakset" eivät  viehätä.

-2

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat