Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kohtuullinen korvaus jonka voi lapsen rahoista ottaa

Vierailija
27.10.2015 |

Ruoka ja asumiskuluihin?
Jos lapsi on siis täysi-ikäinen, mutta vammansa takua työkyvyttömyyseläkkeellä. Ja toinen vanhempi hoitaa häntä omaishoitajana eli mini-palkalla

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mieti mitä joku hoitokoti ottaisi. poikani maksaa eläkkeestään esim ruokailuista 10,50e pv, vuokraa huoneesta 155 euroa kk ja pesuaineista 42 e kk. 

Pesuaineista 42 euroa? Mä en ymmärrä tätä, mitä kaikkea tuolla rahalla saa.

Meillä nelihenkisellä harrastavalla perheellä menee parisen kymppiä per kk.

Olin just tulossa kirjoittamaan ihan samaa! Mun omainen maksaa laitoksessa pesuaineista JA pyykinpesusta yhteensä 38 e...

Vierailija
42/44 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että joku tosissaan suunnittelee vammaisen lapsensa tililtä varastamista ja muut mammat vain nyökyttelevät mukana.

Onpas sulla hirveä tuska toisten rahoista, Et sinä niitä saa.

Tässä topikissa valitetaan siitä, että mukula, jonka on ihan tietoisesti hankkinut, tuleekin kalliiksi. Raha on niin tärkeää, että tarvittaessa varastetaan sitten vaikka mukulan rahat eikä välitetä velvollisuudesta joka otettiin kun hankittiin se mukula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mitä kukkahattutätejä täällä pyörii. Käy ap sopimassa jossain virastossa, jotka hoitavat vammaisten asioita, oikeat summat. Aivan varmasti olet oikeutettu saamaan jotain rahaa siitä, että lapsesi kotona hoidat. Äläkä välitä näistä jotka täällä räkyttävät varastamisesta.

Vierailija
44/44 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsesi eläke on tarkoitettu hänen omiin kuluihinsa - ei ole vanhempien tehtävä elättää. Maistraatille pitänee tehdä vuosittain selvitys omista raha-asioistaan (kun kerran on edunvalvoja) nimenomaan siksi, ettet käytä lapsen rahoja omiin menoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä