Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. miksi suutut/vedät herneet nenään, jos mies

Vierailija

tulee nopeasti. Jos mies tulee nopeasti, merkkaa se sitä, että hän on todella kiihottunut sinusta.

Enemmän huolestuttaa kaverit joilla kestää. Voi olla bi-taipumusta, kun ei syty tarpeeksi.

Homothan ei saisi välttämättä "nallia palamaan" oikeen mitenkään naisen kanssa, koska he eivät kiihotu tarpeeksi.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä nainensiitä hyötyy että mies tulee nopeasti? Vai onko sinun mielestäsi naisen muutenkin oltava runkkualustana, viis hänen omista haluistaan ja nautinnostaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainensiitä hyötyy että mies tulee nopeasti? Vai onko sinun mielestäsi naisen muutenkin oltava runkkualustana, viis hänen omista haluistaan ja nautinnostaan.

Itse vien naisen loppuun asti käsillä tai suulla, jos satun tulemaan nopeasti.

Vierailija

Ei sillä kestolla ole paljoakaan tekemistä kiihottumisen kanssa. Jos laukeaa oikeasti nopeasti, niin kyseessä on joku häiriö, jos taas muka nopeasti, eli alle kymmeneen minuuttiin, niin kysessä on vain lihasheikkous ja miehen puutteellinen tieto lantionpohjan lihaksista.

Chattevolante

Itse naisena voin helposti tulla alle 2min. Joten ei, en vedä herneitä nokkaan tuollaisesta. Välillä pitkään ja välillä nopeasti, riippuu myös miten pitkä esileikki.

Ja miten niin ei ole tekemistä kiihottumisen kanssa? Esim. Pitkä esileikki> todella kiihottunut > nopea orgasmi. Kyllä pätee itseenikin?

Vierailija

Ei sillä ole väliä, jos tulee nopeasti kun voi vetää monta kierrosta peräkkäin. Tosin mun mies kestää ja pystyy vetämään monta kierrosta, mikä on tietenkin vaan parempi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat