Olisiko Hugh Lauriesta Bondiksi?Tai kuka teistä olisi paras 007?
No ok ehkä Hugh on jo vähän iäkäs tohon pestiin teidän mielestä mutta ei minun!Ehdotelkaa iltani iloksi kuka teistä olisi mies paikallaan seuraavaksi James Bondiksi.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
No ok ehkä Hugh on jo vähän iäkäs tohon pestiin teidän mielestä mutta ei minun!Ehdotelkaa iltani iloksi kuka teistä olisi mies paikallaan seuraavaksi James Bondiksi.
Laurie voisi toimia pahiksena? Mutta enpä keksi, kuka olisi hyvä seuraavaksi Bondiksi. Se tyyppi joka näyttelee Harry Potteria?
Vierailija kirjoitti:
Suvakit todistelee keskenään kilpaa, että Bondina voi olla vaikka liikuntarajoitteinen tadžikki. No toivotaan, että sitäkin kokeillaan. Sittenpä nähdään, minkälaiset lipputulot kertyy.
Tällä asialla ei ole suvakismin kanssa mitään tekoa, eikä tumma iho ole millään tavalla verrannollinen siihen, että Bondin näyttelijä olisi liikuntarajoitteinen. Paljastat vain oman äärettömän typerän rasismisi tuolla kommentilla.
James Bond on mies, Britannian kansalainen, etevä agentti ja töissä salaisessa palvelussa. Nämä kriteerit voi täyttää tummaihoinen mies siinä missä vaaleaihoinenkin. Idris Elbaa ehdotetaan paljon, koska hänellä on poikkeuksellisen paljon juuri sellaista erityistä karismaa, joka sopii Bondin henkilöhahmoon. Itse en ole nähnyt häntä muissa yhteyksissä kuin Wire-sarjassa, mutta sen perusteella hän on hands down täydellisin mahdollinen valinta ko. rooliin. Ja ihonväri ei vaikuta asiassa suuntaan tai toiseen millään tavalla.
Marc Warren ja Adrian Lester (Kelmien kerho)? John Simm (Life on Mars)
Luin aika pitkälle ennen kuin tajusin, että tässä ketjussa ei ehdoteta av-mammoista parasta Bondiksi. Vaan ihan ammattinäyttelijöitä. Pieni pettymys.
123 lisää vielä, että Elban karisma tulee ilmi erityisesti näyttelijäntyössä ja liikkuvassa kuvassa, vaikka on hän toki valokuvissakin komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvakit todistelee keskenään kilpaa, että Bondina voi olla vaikka liikuntarajoitteinen tadžikki. No toivotaan, että sitäkin kokeillaan. Sittenpä nähdään, minkälaiset lipputulot kertyy.
Tällä asialla ei ole suvakismin kanssa mitään tekoa, eikä tumma iho ole millään tavalla verrannollinen siihen, että Bondin näyttelijä olisi liikuntarajoitteinen. Paljastat vain oman äärettömän typerän rasismisi tuolla kommentilla.
James Bond on mies, Britannian kansalainen, etevä agentti ja töissä salaisessa palvelussa. Nämä kriteerit voi täyttää tummaihoinen mies siinä missä vaaleaihoinenkin. Idris Elbaa ehdotetaan paljon, koska hänellä on poikkeuksellisen paljon juuri sellaista erityistä karismaa, joka sopii Bondin henkilöhahmoon. Itse en ole nähnyt häntä muissa yhteyksissä kuin Wire-sarjassa, mutta sen perusteella hän on hands down täydellisin mahdollinen valinta ko. rooliin. Ja ihonväri ei vaikuta asiassa suuntaan tai toiseen millään tavalla.
Onhan tuolla ehdoteltu jo Mikko Koukia ja transubondia ja ties mitä. Ei tässä nyt pelkästään sinun ajatuksiasi kommentoida.
Rasismista en tiedä onko se sinun mielestäsi sitten tunne vai asenne. Itse pidän rasismia tekoina tai niiden puutteena. Minusta kaikilla ihmisillä pitää olla samanlaiset oikeudet ihonväristä riippumatta. Mutta musta mies ei vaan sovi minusta Bondiksi. Siinä ei ole kyse perus- tai ihmisoikeuksien loukkaamisesta, vaan siitä, että se on mielipiteeni Bondista. Bond ei voi mielestäni olla myöskään nainen.
Jos tuo mielipide tekee minusta rasistin, niin silloin olen mielihyvin rasisti. Kiitos luokittelusta.
Jopas iloksi muuttui tämäkin ketju...av ei petä! :D
Minun mielestäni Idris Elba on loistava näyttelijä ja olisi varmasti Bondina mainio, mutta enpä usko, että näin tulee käymään. 007-franchise on puhdasta bisnestä, ja fakta on, että elokuvat, joissa on musta päähenkilö, tekevät maailmanlaajuisesti paaaaaljon vähemmän rahaa kuin ne, joissa päähenkilöt ovat valkoisia. Vaikka olisi hieno ajatus, että tuollainen iso juttu kuin 007 lähtisi osaltaan muuttamaan asenneilmastoa, on symbolisia eleitä paljon helpompi tehdä kuin muuttaa katsojien asenteita. Ja raha tulee katsojilta. Olen ihan satavarma, etteivät tuottajat ottaisi sitä riskiä, että elokuva floppaisi täysin mustan pääosaesittäjän takia. Se riski olisi todellakin olemassa, valitettavasti.
Uskon, että Naomie Harrisin valinta Moneypennyksi oli nyökkäys tätä "musta Bond" -keskustelua kohtaan. Ja uskon, että se jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikeasti tuo Idris Elban hokeminen on saanut alkunsa? Onko ehkä brittilehdistö hekumoinut asialla tai onko ehdotuksella muuten laajempaa taustaa? Kun ei Bond ole musta, niin ei ole. Yhtä vähän kuin setä Tuomo on valkoinen.
Voihan Elban Bondin rooliin ottaa, mutta ei Bond-elokuvat sitten enää ole ihmisten mielissä Bond-elokuvia. Niistä tulee jotain MIB-tyyppistä huttua.
No siis sehän on pienimuotoinen kansanliike oikeastaan. Ihan hyvästä syystä.
Ja Setä Tuomen tupa on outo vertaus. Setä Tuomen tupa kertoo rotuasetelmista. Bond kertoo komeasta, seksikkäästä agentista, joka ottaa roistoja kiinni, hurmaa naisia ja juo Martineja. Se ei katso ihonväriä sen kummemmin kuin USA:n presidenttiyskään. Ja mitä tarkoittaa "ihmisten mielissä"? Keitähän kaikkia mahdat nyt laskea ihmisiksi ja keitä taas et?
Setä Tuomen tupa...että tällä tasolla kirjoitellaan.
Kyllä, huomasin itsekin että olin jostain ihmeen syystä kirjoittanut tuon nimen kaksi kertaa samalla tavalla väärin. Kiireellä oli varmasti jotain tekemistä asian kanssa. En viitsinyt oikaista, koska ajattelin, että tuskin kukaan tuohon nyt tarttuu. Eihän asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, miten mielipiteeni tulee viestissäni esiin tai millä "tasolla" se on. Minä sentään tiedän, mikä Setä Tuomon tupa on, ja mistä siinä on kysymys. Aika lailla eri asiasta kuin Bondeissa.
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch tietenkin.
Eikä! Ehana Bendydick Cometomybabsies sopii paljon paremmin kunnon pahikseksi. Ai herrajumala, kun mä vain ajattelenkin Benedictia sivelemässä kissaa ja pahistelemassa Brofeldtina tai Sturmübermulkvistina. Kurnau. Ja panemassa Bondia persiiseen. Mustaa tai valkoista bondia, se ja sama. DDD
Alexander Skarsgård, se joka oli Eric True Bloodissa.
https://www.google.fi/search?q=alex+skarsgard&source=lnms&tbm=isch&sa=X…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo mielipide tekee minusta rasistin, niin silloin olen mielihyvin rasisti. Kiitos luokittelusta.
Ilmaisit, että Bondille tumma iho olisi saman tapainen haitta kuin liikuntarajoitteisuus. Tästä syntyy se mielikuva, että tummaihoiset henkilöt ovat mielestäsi älyllisesti tai toiminnallisesti tai jollakin muulla olennaisella tavalla vakavasti rajoittuneita valkoihoisiin verrattuna. Se on rasismia. Ole hyvä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ryan Gosling. Harmi että ei ole britti, kuitenkin brittiläisen kansanyhteisön maasta kotoisin (kanukki). Craig on muuten surkein Bond ikinä. Ruma, venäläiseltä gansterilta näyttävä pätkä jolla ei ole minkäänlaista karismaa.
Melkein kuka tahansa olisi parempi kuin Craig. Bond on tyylikäs macho eikä mikään väritön hintelä metroseksuaali ilman karismaa.
En tiedä onko tätä jo ehdotettu mutta Liev Schreiber.
Tom Burke
https://pbs.twimg.com/media/Bi6p5nbIgAAiz_G.jpg
Rupert Friend
http://img.photobucket.com/albums/v23/tonny/diversen/andere%20acteurs/Rupert%20Friend/legion2.jpg
Paul Bettany
http://waytofamous.com/images/paul-bettany-02.jpg
Tom Huhges
Ei mitään siloposkista nynnyä. Paul Bettany on liian ruma. Samoin tämä Cumber... mikälie. Outo kalansilmäinen olio. Daniel Graigin saappaita on vaikea täyttää.