Olisiko Hugh Lauriesta Bondiksi?Tai kuka teistä olisi paras 007?
No ok ehkä Hugh on jo vähän iäkäs tohon pestiin teidän mielestä mutta ei minun!Ehdotelkaa iltani iloksi kuka teistä olisi mies paikallaan seuraavaksi James Bondiksi.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvakit todistelee keskenään kilpaa, että Bondina voi olla vaikka liikuntarajoitteinen tadžikki. No toivotaan, että sitäkin kokeillaan. Sittenpä nähdään, minkälaiset lipputulot kertyy.
Tällä asialla ei ole suvakismin kanssa mitään tekoa, eikä tumma iho ole millään tavalla verrannollinen siihen, että Bondin näyttelijä olisi liikuntarajoitteinen. Paljastat vain oman äärettömän typerän rasismisi tuolla kommentilla.
Jos tuo mielipide tekee minusta rasistin, niin silloin olen mielihyvin rasisti. Kiitos luokittelusta.
Ilmaisit, että Bondille tumma iho olisi saman tapainen haitta kuin liikuntarajoitteisuus. Tästä syntyy se mielikuva, että tummaihoiset henkilöt ovat mielestäsi älyllisesti tai toiminnallisesti tai jollakin muulla olennaisella tavalla vakavasti rajoittuneita valkoihoisiin verrattuna. Se on rasismia. Ole hyvä vain.
Sinulla saa olla ihan mitkä mielikuvat haluat. Älä kuitenkaan väitä toisen ihmisen puolesta, mitä ja miksi tämä on sitä mieltä mitä on. Rajoite ei todellakaan ole mielestäni älyllisesti tai toiminnallisesti mustissa. Rajoite on minussa, sillä mielestäni Bondin pitää olla valkoihoinen mies. Vaalin perinteitä muissakin asioissa enkä pidä asioiden muuttelusta. Se on luonteenpiirre.
En pidä tuolla perusteella, että olen tottunut johonkin hahmoon ja haluan sen pysyvän tietyntyyppisenä, itseäni rasistina enkä sovinistina. Kiintoisaa, ettet jaksanut syyttää minua sovinistiksi samalla vaivalla.
No tää oli helppo!
Liev Schreiber.
Osuko kukaan mamma oikeaan?Anywone?
Nyt sen keksin: Peter Dinklage. Samaan aikaan kova ja pehmeä.