Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea Instagramissa on?

Vierailija
26.10.2015 |

Kärryiltä tipahtanut kääkkä kyselee.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa kuvia. Etkö sä ole koskaan katsonut kenenkään julkista profiilia...?

Vierailija
2/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia muiden nähtäväksi minnekään. T. Toinen kääkkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan huulet törrölleen, otetaan kännykällä kuva ja laitetaan sinne. Ja sitten siihen kirjoitetaan asiasanoja risuaitamerkin perään, kuten #sexybeibe tai #finnishboy, jotta katsojat voivat helpoiten etsiä tietokannasta haluamiaan kuvia.

Vierailija
4/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Antti Holman instagram, siinä on ideaa.

Vierailija
5/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on montakin ideaa. Joillekin se on paikka esitellä omaa naamaansa; monet yritykset käyttävät sinä markkinointikanavana; tavalliset ihmiset myyvät sen kautta esim. vanhoja vaatteitaan ja tavaroitaan; kaikenlaiset taiteilijat (varsinkin valokuvaajat) ja käsityöläiset saavat luomuksensa helposti muiden nähtäville jne.

Asiasanojen (tagien) avulla on helppo katsoa itseään kiinnostavia asioita.

Minä en itse käytä Instagramia muuten kuin katselen läppäriltäni kuvia eri aiheista, mutta minusta se vaikuttaa kivalta. 

Vierailija
6/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole katsonut kenenkään profiilia. Toisin sanoen turha juttu kaikenkaikkiaan. Näytän valokuvani valitsemilleni henkilöille, en pistä minnekään nettiin yleiseen jakoon.

Ap

Vierailija
8/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa elämäänsä kuvina? Mulle se on vähän niin kuin kuvallinen päiväkirja. T. Kolmekymppinen kääkkä

Vierailija
9/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole katsonut kenenkään profiilia. Toisin sanoen turha juttu kaikenkaikkiaan. Näytän valokuvani valitsemilleni henkilöille, en pistä minnekään nettiin yleiseen jakoon.

Ap

Ihana kääkkäasenne.  Mitään ei ole pakko jakaa. Voit vaikka vaan stalkata. Siellä riittää älyttömästi katsottavaa!

Vierailija
10/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärryiltä tipahtanut kääkkä kyselee.

"Kääkkä" Reps XD

No mä en ole itte kirjautunut Instagramin käyttäjäksi, mutta seurailen tällä hetkellä 8:aa ihanaa tolleria (novascotiannoutajaa, ellei joku tiedä). Suurin osa on ulkomailla, joten samalla oppii lisää englantia ja lisää koirista. Tosin juuri luin tämänkin palvelun lieveilmiöstä, eli kuinka varastetaan toisten kuvia.

Vierailija
11/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia muiden nähtäväksi minnekään. T. Toinen kääkkä

Ja vielä vähemmän kiinnostaa muiden kuvat. t. kolmas.

Vierailija
12/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/anttiholma/

No en kyllä ymmärtänyt yhtään. Avatkaapa ideaa.

Vierailija
13/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisten ihmisten itsensä mainostukseen pyhitetty paikka. "Fitnessmisut" ja "kollit" seikkailee siellä vähissä vaatteissa ja lirkuttelevat toisilleen. On duckfacea, tissiä, persettä, vatsalihasta ja alushousuja puolessa perseessä niin ettei ole kaukana vauvavaltikan vilahtaminen, varmaan jotkut sitäkin esittelevät. Tirkistelijöiden ja huomionhakuisten paikka. Mistäkö minä tiedän mitä siellä tapahtuu? Isot pojat kertoi. Ja jos joku väittää, että olen käynyt katsomassa niin se valehtelee!

Terveisin Naispelko22

Vierailija
14/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla äideillä ideana mm. elämänviisaukset, valkoinen massadisainkoti, peiliselfiet, merkkituotteet, jumppatrikoot, mutta ennenkaikkea omat minirodinigugguulapset. Idea on olla paremman massaäidin oloinen.

Vierailija
15/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, onko ei-tuttujen ihmisten kuvien katselu instassa stalkkausta? Mulle tulee siitä aina järkyttävän huono omatunto.

Vierailija
16/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, onko ei-tuttujen ihmisten kuvien katselu instassa stalkkausta? Mulle tulee siitä aina järkyttävän huono omatunto.

*huoh* on sulla murheet

Vierailija
17/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko täällä ketään lemmikinomistajaa, joka lataa kuvia omasta esim. koiruudestaan ja seurailee myös muita?

Vierailija
18/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen keski-ikäinen kääkkä ja minulla on koirilleni Insta. Seuraan samanrotuisten koirien Instoja ja laitan omistani kuivia sinne :) Ihan pöljää mutta hauskaa. 

Sieltä löytyy tosi hyviä kuvaajia, on kiva seurata heitä.

Vierailija
19/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin ihan turhana, en enää. Itse en juurikaan kuvia siellä jaa (ja "seuraajina" on pari hassua kaveria), mutta voisin kuvitella, että voisin jakaa vaikkapa kuvia hienoista käsitöistä, jos taitoa olisi tarpeeksi. Löydän itse hashtagien avulla paljon käsityöinspistä. Ja kuvataiteilijoiden ja luontokuvaajien tilejä seuraan. Ihan oikeasti, Instagramissa on valtavasti kaikkea muutakin kuin fitness-tyyppien selfieitä ja tissi-ja-töröhuuli-kuvia.

En myöskään koe ei-tuttujen kuvien katselua mitenkään stalkkaamisena. Katseltavaksihan ne on sinne laitettu, ja useimmat laittavat kuvien perään vielä liudan hashtageja, jotta tuntemattomat varmasti eksyisivät katsomaan.

Vierailija
20/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen keski-ikäinen kääkkä ja minulla on koirilleni Insta. Seuraan samanrotuisten koirien Instoja ja laitan omistani kuivia sinne :) Ihan pöljää mutta hauskaa. 

Sieltä löytyy tosi hyviä kuvaajia, on kiva seurata heitä.

No niin, tätä juuri tarkoitin! Se ei siis todellakaan ole vain teinien "temmellyskenttä", vaan noissakin tollerienomistajista, jotka mainitsin edellä, on mm. yksi 4:n aikuisen lapsen äiti, joka harrastaa valokuvausta ja ottaa todella upeita luontokuvia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän