Mikä idea Instagramissa on?

Vierailija

Kärryiltä tipahtanut kääkkä kyselee.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Laitetaan huulet törrölleen, otetaan kännykällä kuva ja laitetaan sinne. Ja sitten siihen kirjoitetaan asiasanoja risuaitamerkin perään, kuten #sexybeibe tai #finnishboy, jotta katsojat voivat helpoiten etsiä tietokannasta haluamiaan kuvia.

Vierailija

Sillä on montakin ideaa. Joillekin se on paikka esitellä omaa naamaansa; monet yritykset käyttävät sinä markkinointikanavana; tavalliset ihmiset myyvät sen kautta esim. vanhoja vaatteitaan ja tavaroitaan; kaikenlaiset taiteilijat (varsinkin valokuvaajat) ja käsityöläiset saavat luomuksensa helposti muiden nähtäville jne.

Asiasanojen (tagien) avulla on helppo katsoa itseään kiinnostavia asioita.

Minä en itse käytä Instagramia muuten kuin katselen läppäriltäni kuvia eri aiheista, mutta minusta se vaikuttaa kivalta. 

Vierailija

No en ole katsonut kenenkään profiilia. Toisin sanoen turha juttu kaikenkaikkiaan. Näytän valokuvani valitsemilleni henkilöille, en pistä minnekään nettiin yleiseen jakoon.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en ole katsonut kenenkään profiilia. Toisin sanoen turha juttu kaikenkaikkiaan. Näytän valokuvani valitsemilleni henkilöille, en pistä minnekään nettiin yleiseen jakoon.

Ap

Ihana kääkkäasenne.  Mitään ei ole pakko jakaa. Voit vaikka vaan stalkata. Siellä riittää älyttömästi katsottavaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kärryiltä tipahtanut kääkkä kyselee.

"Kääkkä" Reps XD
No mä en ole itte kirjautunut Instagramin käyttäjäksi, mutta seurailen tällä hetkellä 8:aa ihanaa tolleria (novascotiannoutajaa, ellei joku tiedä). Suurin osa on ulkomailla, joten samalla oppii lisää englantia ja lisää koirista. Tosin juuri luin tämänkin palvelun lieveilmiöstä, eli kuinka varastetaan toisten kuvia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia muiden nähtäväksi minnekään. T. Toinen kääkkä

Ja vielä vähemmän kiinnostaa muiden kuvat. t. kolmas.

Vierailija

Hyvännäköisten ihmisten itsensä mainostukseen pyhitetty paikka. "Fitnessmisut" ja "kollit" seikkailee siellä vähissä vaatteissa ja lirkuttelevat toisilleen. On duckfacea, tissiä, persettä, vatsalihasta ja alushousuja puolessa perseessä niin ettei ole kaukana vauvavaltikan vilahtaminen, varmaan jotkut sitäkin esittelevät. Tirkistelijöiden ja huomionhakuisten paikka. Mistäkö minä tiedän mitä siellä tapahtuu? Isot pojat kertoi. Ja jos joku väittää, että olen käynyt katsomassa niin se valehtelee!

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Suomalaisilla äideillä ideana mm. elämänviisaukset, valkoinen massadisainkoti, peiliselfiet, merkkituotteet, jumppatrikoot, mutta ennenkaikkea omat minirodinigugguulapset. Idea on olla paremman massaäidin oloinen.

Vierailija

Voisiko joku kertoa, onko ei-tuttujen ihmisten kuvien katselu instassa stalkkausta? Mulle tulee siitä aina järkyttävän huono omatunto.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat