Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, ovatko lapsesi kauniita/komeita?

Vierailija
26.10.2015 |

Kertokaa totuus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 2kk vanha vauvani on ainakin erittäin komea. Tullut isäänsä.

Vierailija
2/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut ei näistä geeneistä voi ihmeitä odottaakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta kuudesta on klassisen kauniita. Kukaan ei ole ruma.

Vierailija
4/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tyttö ja poika. Olen hämmästynyt, mutta iloinen.

Vierailija
5/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta mitä mä oon eläissäni nähnyt oli se pää joka oli syntynyt. Mä järjen tasolla tajuan että se ei taatusti ollut esteettinen näky, mutta kokemukseni on tämä. Synnärilläkin mietin että oonpa onnekas kun sain näin kauniin ja vienoäänisen vauvan, kun muut sai vaan parkuvia ja rumia. Mutta se syntynyt pää oli kauneinta mitä oon nähnyt.

Vierailija
6/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, aikuinen tytär on niin kaunis että ihmiset kehuu häntä minulle. Pojat on vasta 6v. mutta kyllä niistä komeita poikia tulee, varsinkin toinen on sellainen että muistuttaa isona varmaan Robinia, iloinen luonne ja esiintymishalutkin samat, laulutaidosta en niin tiedä. Toinen poika tulee varmaan olemaan raamikas vaalea mies, nyt jo harteikas, luulisin että on myös naisten mieleen vaikka on ihan erilainen kuin veljensä, ainakin komeampi kuin Bile-Dani.

Vierailija
7/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on vasta just täyttäny yksi, joten vielä on toivoa, mut just nyt ei ole mitään lapsimalliainesta. Etuhampaiden välissä valtava rako (kuten isällänsä), posket punottaa atopian takia. Hiukset on kun käänteisellä Matti Nykäsellä: syntymätukka on kulunu takaraivollta pois ja uusi tukka on siellä n. sentin mittasta. Sen sijaan sivutukka on sitä syntymätukkaa ja venähtänyt lapaluiden yli. Mies ei anna leikata noita sivusoiroja pois... Mutta oma rakas lapsi on just tälläsenä tietysti.

Vierailija
8/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti sanottuna, eivät.

Vierailija
9/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjamppoja.

Vierailija
10/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti mutta nöyrästi ,kaikki tyttöni ovat kauniita.

Vierailija
11/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miettii tällaista..?

Vierailija
12/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 16v poika näyttää ihan espanjalaiselta isältään ja tytöt kyllä tuntuvat tykkäävän. Välillä tutut aikuisetkin kehuvat komeaksi. 

Vierailija
13/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on,kaksi aikuista tytärtä. Kauniita ovat, muidenkin kuin minun mielestäni. Ylpeä olen😊

Vierailija
14/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7v on kivannäköinen ja söötti, ei komea. Kauniit suuret silmät, kuten mulla. Veikkaan et hän on kyllä naisten makuun teini-ikäisenä, jos kasvaa pitkäksi toisin kuin isänsä ja ei liho... Kauhean perso on makealle :0

Mä en ollut lapsena kaunis, mutta murrosiässä musta jotenkin tuli.

Vierailija
15/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tytär on kaunis, vauvana hän oli mielestäni ihana, muttei kyllä kaunis. Poika on ollut aina tosi komea ja on kerännyt ja kerää positiivisia kommentteja ulkopuolisiltakin. Kolmas lapseni, tyttövauva on tosi söpö ja kauniit hiukset, mutta kaunis hän ei sanan varsinaisessa merkityksessä ole.

Vierailija
16/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pojasta sanoa että söpö tai nätti? Kuulostaa kyllä homolta, mutta kuitenkin meidän poika 3v on tuollainen, hyvä iho ollut aina, suuret siniharmaat silmät vaalea pitkä vahva tukka hieman kihara.
Todennäköisesti jää lyhyeksi koska itse olen ainut hieman pitempi muijan ja mun sukulaisista, vaari tosin oli pitkä vahva vaalea, komea mies, kaikki muut sukulaiset lähinnä muistuttaa saunatonttuja.
T.m39v 181cm.

Vierailija
17/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapset jo 18-v j 15-V. Poika: ruskeat silmät, tummaruskea paksu tukka, pitkä ja hoikka, mutta myös lihaksia. Kauniit silmät, tuuheat ripset ja kulmakarvat, nenä suora ja pään luusto sopusuhtainen. Pitkä n. 186 cm.

Tyttö: Vaaleat hiukset, siniset silmät, pitkä, suuret silmät ja kaunis hymy. Pitkät sääret, ja muutoinkin kroppa ok, ei liian laiha.

öööh, toisella ruskeat silmät ja toisella siniset silmät, mitä mä oonkaan tehnyt

Vierailija
18/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1 lapsi, 5-vuotias poika. Pidän häntä enkelimäisen söpönä kasvojen piirteiden ja vaaleiden kiharoidensa kanssa. Muutkin ovat ihastelleet häntä, joten olen oikeassa. :D

Vierailija
19/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne söpöjä, muidenkin kuin meidän mielestä. Tytöllä on ihan uskomattoman pitkät, tummat ripset ja isot siniset silmät. Pojalla taas on ruskeat silmät, jotka menee ihan viiruiksi kun hymyilee. Molemmilla on kiharat hiukset ja aina ollut hyvä iho. 

Kyllä ne itsekin tietää olevansa söpöjä, mutta yritän olla kehumatta liikaa. Tai lähinnä kehua tasapuolisesti myös muita hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
20/22 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kauniiksi kehuttu lapsi, nuori ja nuori aikuinen. Ihan hetki sitten. Nyt keski-ikä painaa päälle ja painovoima kutsuu nahkaa. Kauneus on todellakin katoavaista, myös lapsillani ja teidän lapsilla. Mitä kauniimpi ja siitä kehutumpi sitä kovempi pudotus. Voi onnettomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan