Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, ovatko lapsesi kauniita/komeita?

Vierailija

Kertokaa totuus.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kauneinta mitä mä oon eläissäni nähnyt oli se pää joka oli syntynyt. Mä järjen tasolla tajuan että se ei taatusti ollut esteettinen näky, mutta kokemukseni on tämä. Synnärilläkin mietin että oonpa onnekas kun sain näin kauniin ja vienoäänisen vauvan, kun muut sai vaan parkuvia ja rumia. Mutta se syntynyt pää oli kauneinta mitä oon nähnyt.

Vierailija

On, aikuinen tytär on niin kaunis että ihmiset kehuu häntä minulle. Pojat on vasta 6v. mutta kyllä niistä komeita poikia tulee, varsinkin toinen on sellainen että muistuttaa isona varmaan Robinia, iloinen luonne ja esiintymishalutkin samat, laulutaidosta en niin tiedä. Toinen poika tulee varmaan olemaan raamikas vaalea mies, nyt jo harteikas, luulisin että on myös naisten mieleen vaikka on ihan erilainen kuin veljensä, ainakin komeampi kuin Bile-Dani.

Vierailija

Mun lapsi on vasta just täyttäny yksi, joten vielä on toivoa, mut just nyt ei ole mitään lapsimalliainesta. Etuhampaiden välissä valtava rako (kuten isällänsä), posket punottaa atopian takia. Hiukset on kun käänteisellä Matti Nykäsellä: syntymätukka on kulunu takaraivollta pois ja uusi tukka on siellä n. sentin mittasta. Sen sijaan sivutukka on sitä syntymätukkaa ja venähtänyt lapaluiden yli. Mies ei anna leikata noita sivusoiroja pois... Mutta oma rakas lapsi on just tälläsenä tietysti.

Vierailija

Minun 16v poika näyttää ihan espanjalaiselta isältään ja tytöt kyllä tuntuvat tykkäävän. Välillä tutut aikuisetkin kehuvat komeaksi. 

Vierailija

Mun 7v on kivannäköinen ja söötti, ei komea. Kauniit suuret silmät, kuten mulla. Veikkaan et hän on kyllä naisten makuun teini-ikäisenä, jos kasvaa pitkäksi toisin kuin isänsä ja ei liho... Kauhean perso on makealle :0

Mä en ollut lapsena kaunis, mutta murrosiässä musta jotenkin tuli.

Vierailija

1. tytär on kaunis, vauvana hän oli mielestäni ihana, muttei kyllä kaunis. Poika on ollut aina tosi komea ja on kerännyt ja kerää positiivisia kommentteja ulkopuolisiltakin. Kolmas lapseni, tyttövauva on tosi söpö ja kauniit hiukset, mutta kaunis hän ei sanan varsinaisessa merkityksessä ole.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat