Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai luoja niitä ihmisiä, jotka eivät kerää koiran kakkaa pois :(

Vierailija
26.10.2015 |

Varsinkin jos koira päättää kyykätä keskelle lenkkipolkua.

T: liukumiina lenkkarin pohjassa :((

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin koiranomistajan tympii ne kakkakasat keskellä kävelytietä ja tietenkin suoraan siinä kävelytien vieressä pientareella, missä koira kävelee (eikä varo paskaan astumista...). Pyrin kyllä aina keräämään oman koiran jätökset. Pakko myöntää silti, että joskus etenkin illalla pimeällä jää tekemättä koiran tehdessä tarpeensa flexin mitan päähän pusikkoon, ei jaksa kännykän valossa lähteä kasaa etsimään.. Sama homma talvella, kun välissä on kinos lunta. Ikäväähän se on, kun kakat paljastuvat talven jäljiltä lumien sulaessa, mutta ainakaan ne ei ole kenenkään kulkureitillä.

Vierailija
22/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kerätä ne pökäleet, mutta en vaan pysty. Yököttää liikaa, olen liian herkkis :(

Pitää ymmärtää ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia.

Niin, ei me ihmiset olla samanlaisia. Toiset tuppaavat hankkimaan itselleen sellaisen lemmikin, jonka vaatimista velvoitteista pystyvät huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, ettei yhteiskunta puutu eläinten jätöksiin. Meidänkin lähellä hevoset ja hirvet paskovat metsässä olevalle radalle, eikä kukaan siivoa heidän jätöksiään :(

Vierailija
24/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä, jotka ei kerää paskoja, vituta kun itsekin astuvat siihen paskaan? Mä oon aina ihmetellyt tätä. Joudutaan lasten kanssa kävelemään kiertoreittiä bussipysäkille kun oikopolku on aina ihan läpipaskottu eikä ole kiva mennä päiväkotiin paskakengillä.

En vaan ymmärrä.

En omista koiraa, mutta mulla on tapana katsoa mihin kävelen. 

Minä omistan koiran. Silti mielestäni koiranpaskat ei kuulu paikkoihin, joissa liikkuu ihmisiä. Kuules kun sitä voi vaikka kaatua siihen liejuläjään, vaikka katselisi kuinka minne kävelee.

Mites lapset, tyypillisesti aina juostessaan ovat todella tarkkoina mihin lenkkarinsa asettelevat? Entäpä syksyn lehdet, katsotko niidenkin alle, ettei vain ole liukumiinaa, johon voit liukastut?

Vierailija
25/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yli 20 vuotta koiria, juuri tällä hetkellä ei ole, enkä ole ikinä kerännyt kakkoja muualta kuin omalta pihalta. 

Mun koirat on opetettu paskomaan puskiin ja niin pitkälle kuin hihna riittää. 

Kolmen lapsen kanssa liikuttu aina paljon ja hyvin harvoin kenelläkään meistä on ollut paskaa kengän pohjassa. Ehkä me sitten vain ollaan tarkkanäköisempiä. 

Mä en roskaa luontoa muuten. En heitä roskia, tupakan tumppeja tai pulloja tien varsille. 

Vierailija
26/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouran jätös maatuu metsässä, muovipussit ei edes kaatopaikalla. Olkoon vaikka mikä Hauska. Meidän mettään mahtuu omien elikoiden jätökset ja äkkiä maatuvat, ikinä ei ole ollut haittaa. Ei kyll ole ollut haittaa ulkopuolisista kulkijoistakaan. Tilas riittää. Harmi jos joillakin on jopa metäsdä ruuhkaa... 

Vai muovikakkaa... Hih!