Ihan hirvee toi MOT teuraseläimistä!
toivottavasti tästä nousee kohu ja itse aion boikotoida kaikkia isoja lihanvalmistajia varsinkin HK:ta.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä nuo nostalgoijat aitoluomukannattajat ovat oikeassa, mutta ei ole vain yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua. Nykyinen tuotantotyyli on sekä ekologisesti kestämätöntä että eettisesti hyvin kyseenalaista. Käytännössä toimivia vaihtoehtoja on perääntyä vuosia taksepäin, alkaa tuottaa ruokaa omiin tarpeisiin, hylätä moderni lääketiede ja nykyaikaiset hyödykkeet ja antaa luonnon supistaa ihmiskunta todelliseen, kestävään kokoon. Tai kehittyä eteenpäin, ottaa tiede vakavasti, rajoittaa ihmisten lisääntymistä lääkkeellisesti ja silti välttää suuri lapsikuoleissuus, hylätä eläintuotanto ja keskittyä moderneihin kehityskeinoihin.
Voitaisiin ensimmäiseksi laittaa EU alueen rajat kiinni. Minkä ihmeen takia tänne on vapaa pääsy.
Luonto kiittää kun laitetaan rajat kiinni. Annetaan kansakuntien lisääntyä vapaasti omien halujensa mukaan mutta estetään ylijäämän purkautuminen meidän riesaksi.
Ja annetaan myös niiden ihmisten syödä lihaa, jotka niin haluavat tehdä, eikä osoitella sormella ja höpöttää, että ilmasto muuttuu. Jookosta?
Anssi Kela on kasvissyöjä ja todella vanhan näköinen, kuin lihakset olisivat surkastuneet. Oon miettinyt, jääkö kasvissyöjiltä kuitenkin valkuaista tai jotain muuta tärkeää ravinto- tai hivenainetta tai vitamiinia saamatta.
Toinen off-topiccini koskee lehmänpentu-ketjua. Joku hyvä etsijä voisi palauttaa sen etusivulle :) Oli hauska keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Anssi Kela on kasvissyöjä ja todella vanhan näköinen, kuin lihakset olisivat surkastuneet. Oon miettinyt, jääkö kasvissyöjiltä kuitenkin valkuaista tai jotain muuta tärkeää ravinto- tai hivenainetta tai vitamiinia saamatta.
Toinen off-topiccini koskee lehmänpentu-ketjua. Joku hyvä etsijä voisi palauttaa sen etusivulle :) Oli hauska keskustelu.
https://www.pinterest.com/pin/242490761159650241/ tapaa Billy Simmonds, joka on vegaani. Tottakai jää kaikkea saamatta...
http://www.greatveganathletes.com/vegan_athlete_patrik-baboumian-vegan-… tai vaikka Patrik. Koska kaikki vegaanit ovat voimattomia narukäsiä...
Aion ostaa vielä kerran makkaraa todennäköisesti HK:n sinistä huomenna Prismasta ja laittaa se seuravana päivänä uunissa lounaaksi. Sen jälkeen tarkoitukseni on lopettaa makkaran syöminen kokonaan.
Miten ihmiset voivat olla noin tunteettomia? Kertokaa, miten voitte olla kyseisissä paikoissa työssä? Onko teiltä tunteet hävinneet? Itse itken eläimien tuskan vuoksi. En koskaan, ikinä , voisi tehdä kyseistä työtä. Eikö tässä välinpitämättömien lihansyöjien maailmassa ole keinoa rauhoittaa eläimet ensin, ilman kidutusta? Miksi ette voi lopettaa lihansyömistä? Miten voitte nukkua yönne rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, mut arvaa mitä? Näin sunnuntaina max 40 kiloisen pituiseni (165cm) naisen asuvan pihviravintolaan! Kyllä liha aiheuttaa sairaalloista puutetilaa ja nääntymistä! Tai jos ei niin sitten sairaaloista lihavuutta, katso vaikka mäkkärin tai muiden burgeripaikkojen asiakaskantaa.
Voitaisiin ensimmäiseksi laittaa EU alueen rajat kiinni. Minkä ihmeen takia tänne on vapaa pääsy.
Luonto kiittää kun laitetaan rajat kiinni. Annetaan kansakuntien lisääntyä vapaasti omien halujensa mukaan mutta estetään ylijäämän purkautuminen meidän riesaksi.