Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työkaveri ei koskaan syö kassamme.

Vierailija
26.10.2015 |

Tulee aina ruokatauolla istumaan samaan pöytään meidän muiden kanssa, muttei syö mitään. Kahvitauoilla ei juo mitään. Työpaikan juhlissakaan ei syönyt eikä juonut mitään.

Meillä on erittäin edullinen työpaikkalounas. Hänellä ei kuitenkaan ole koskaan edes eväitä.

Kerran kysyimme, miten hän pysyy hengissä työpäivän ja että kai hän syö edes aamupalaa, niin vastasi ettei syö tai juo mitään ennen klo 18. illalla

Kuinenkin on selkeästi ylipainoinen. Yrittääkö tehdä meihin jonkun vaikutuksen syömättömyydellään ja luuleeko ettei me muut tajuta että vetää kotona läskiä ja sokeriherkkuja, limsaa tms :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syömishäiriötä taustalla. Itselleni oli silloin mahdotonta syödä muiden nähden.

Vierailija
2/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kassanne sitten pitäisi syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan pitää syödä... Vai... Onpas hassua...

Vierailija
4/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... jos söisi salaatteja/keittoja nauraisit täällä että mitä järkeä syödä kevyesti töissä, jokainen näkee et kotona vetää vaikka mitä.
Jos söisi tukevammin nauraisit täällä et ylipainoinen voisi vähän miettiä mitä päivisin syö ku näkeehän kuka tahansa että kotona vielä syö sokeria.

Vierailija
5/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule  kun se työkaveri saa ihan vapaasti vaikka seistä käsillään ja laulaa Marseljeesia, eikä hänen tekemisensä tai tekemättä jättämisensä siltikään kuulu sinulle tai muillekaan pätkän vertaa.

Että alkaisiko jo riittää nämä läskiprovot?

Vierailija
6/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan syöminen on vaikeaa. Yrittäkää ymmärtää.

Vierailija
7/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö ylimielisten mulkkujen kanssa, lisäksi kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä, kaikki syömiset on tarkkaa jos haluaa olla oireeton. Pitäkää kassanne.

Vierailija
8/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on nk warrior -dieetillä? 

Vierailija
9/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Sinua riepoo mikä? 

Vierailija
10/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinenkin on selkeästi ylipainoinen. Yrittääkö tehdä meihin jonkun vaikutuksen syömättömyydellään ja luuleeko ettei me muut tajuta että vetää kotona läskiä ja sokeriherkkuja, limsaa tms :D

Luultavasti on pätkäpaastodieetillä. Sellainenkin on olemassa.

Vierailija
11/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa Sinä ap aikas hyvä havaitsemaan muiden tekemisiä. Ehditkö itse tehdä töitä olleskaan?

Vierailija
12/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyri?

Vierailija
13/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa esittää jotain "olen parempi kuin te muut" roolia? En muutakaan järkeä asiassa näe. Ja sitten kun pääsee yksin kotiin niin kauhoo jääkaapin tyhjäksi. Ei tuo ulkomuoto ole muuten selitettävissä.

Ap

Vierailija
14/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina tehnyt noin, nuorena alipainoisena ja nyt vanhana ylipainoisena. Mulle ei maistu kovin aikaisin.

Aikoinaan töissä yritin väkisin syödä aamupalat ja lounaat ja voi että maistui puulle ja vatsakin sitten kurni kuitenkin koko ajan niin että hävetti.

Kun sitten luovuin siitä väkisin vetämisestä niin eipä kurninut enää.

Vierailija
15/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa esittää jotain "olen parempi kuin te muut" roolia? En muutakaan järkeä asiassa näe. Ja sitten kun pääsee yksin kotiin niin kauhoo jääkaapin tyhjäksi. Ei tuo ulkomuoto ole muuten selitettävissä.

Ulkomuoto on selitettävissä sillä, että on syönyt tähän asti ihan liikaa. Nyt jostakin lähtien on päättänyt yrittää laihduttaa ns. warrior- tai pätkäpaastoruokavaliolla. Anna hänen ihan rauhassa tehdä niin. On voinut aikaisemmin olla vielä lihavampi.

Mitäs sanoisit jos ei tulisi ruokalaan kanssanne lainkaan? Sitten vasta parempaa esittävä olisikin, eikös? Eli: Jos ei elä tasan kuten sinä, esittää sinua parempaa?

Hanki itsetunto itsellesi, ja anna muiden olla rauhassa.

Vierailija
16/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ylipainoinen ei voi tehdä oikein. Söi tai jätti syömättä, valitsi kevyttä salaattilinjaa tai raskasta ruokaa isoja annoksia, aina se on av-mammasta kovin "huvittavaa".

Tiedoksi, että ylipainoiset tietävät itse olevansa ylipainoisia eivätkä kuvittele että muut luulevat etteivät he syö ollenkaan, tai että syövät hyvin vähän ja senkin hyvin terveellisesti.

Itse olen ylipainoinen ja syön melko harvoin työpaikan ruokalassa, koska en pidä siitä ruuasta. Sillä on ihan varmasti tekemistä sen kanssa, miksi olen ylipainoinen: sellainen terveellinen, mielestäni varsin mauton ruoka ei innosta yhtään, kun taas olen kotona ihan fiiliksissä kun voin syödä sitä mättöä jolla olen itseni lihottanutkin. Tässä ei ole kyse siitä että olisin liian sokea tajutakseni mitä teen, vain siitä että tämä on minun valintani. Valitsen syödä sitä mitä haluan, vaikka hintana olisi av-mammojen ilkeät avaukset.

Vierailija
17/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä näkee hyvin kuinka ylimielinen mulkku itse olet. Tulkitset muiden toimintaa omasta näkökulmasta käsin ja siten miten itse ajattelisit/toimisit.

Ko. henkilö voi olla vaikka syömishäiriöinen ja siksi ei kykene syömään muiden nähden. Tuskin esittää mitään.

Vierailija
18/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan yksi entisistä työkavereistani? Minulle ei maistu ruoka päivisin, ei ole maistunut koskaan. Työpaikalla syön pöytäni ääressä pienen kourallisen manteleita, muuten pärjään vedellä ja teellä koko päivän. Kotiin tultuani syön kunnon iltaruuan ja vielä runsaan iltapalan. Olen ylipainoinen. 

Entisessä työpaikassani syömisistäni tehtiin niin iso numero, että vaihdoin työpaikkaa osittain sen takia. Osastoni naiset eivät voineet millään jättää minua rauhaan, vaan kaakattivat milloin verensokerin laskusta, milloin oletetusta syömishäiriöstäni. En tuonut ruokavaliotani kertaakaan esiin oma-aloitteisesti mutta kerroin kyllä kysyttäessä esimerkiksi siitä etten yritä laihduttaa, eikä verensokerini heittele pitkistä ruokailuväleistä huolimatta. Tämä ei akoille kuitenkaan kelvannut ja kaakatus asiasta jatkui viimeiseen työpäivääni asti.

Vierailija
19/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisista peloista kärsivällekin se syöminen toisten nähden voi olla vaikeaa.

Vierailija
20/21 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö tehdä meihin jonkun vaikutuksen syömättömyydellään

Voisitko kuvitella, että ihmisillä on muitakin motiiveja toimilleen kuin koettaa tehdä sinuun joku vaikutus? Useimpia ei kiinnosta pätkän vertaa, mitä heistä ajattelet. Ehkä ankeaa, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi