Mitä 7 kk ikäiselle kummitytölle joululahjaksi?

Vierailija

Ei siis mitään hajua mitä voisin ostaa, eivät kuulemma toivo mitää erikoista. Vaatetta ja pehmoleluja ainakin tuntuu löytyvän. Kaikki ideat kyllä ovat tervetulleita.

Ja juu, kyllä mietin jo joululahjaa, kun tohon kuitenkin alle 2 kk enää.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko kummityttö nyt 7kk vai vasta jouluna?

Jouluna on hieman päälle 7 kk.
Oliskohan noi brion taaperokärryt ihan huono idea?
- Ap

Vierailija

Taaperokärryt tarvii jonkun painon, että pysyvät pystyssä. 

Kannattaa kokeilla monia ettei lapsi sitten loukkaa itseään siinä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taaperokärryt tarvii jonkun painon, että pysyvät pystyssä. 

Kannattaa kokeilla monia ettei lapsi sitten loukkaa itseään siinä. 

Tuota mäkin pelkään, että loukkaa noihin itsensä. Lisäksi joudun luultavasti lähettämään lahjan, niin olisi ehkä kiva antaa jotain pienempää. (En kyllä siis tiedä minkä kokoiseen pakettiin mahtuu...)
- Ap

Vierailija

Meidän poika sai ensimmäisenä joulunaan 7 kk ikäisenä potkuauton lahjaksi. Ei se sillä ajellut vielä pitkään aikaan, mutta renkaiden pyörittelystä oli kovasti jo kiinnostunut. 

Vierailija

Brion taaperokärry on kyllä tosi tukeva. Se on kaupassa n. 10*30*60cm kokosessa pahvilaatikossa (eli koottava), joten pystyisi lähettämäänkin. Itse olin kyllä ihan ilahtunut, kun lapsi ensimmäisenä jouluna sai kummeilta semmosen ensikirjan, siis missä oli kovat pahvisivut. En siis tosiaan odottanut kummeilta mitään noin arvokasta kuin taaperokärry, varsinkaan kun lapsi ei vielä itse osaa edes lahjaa arvostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Brion taaperokärry on kyllä tosi tukeva. Se on kaupassa n. 10*30*60cm kokosessa pahvilaatikossa (eli koottava), joten pystyisi lähettämäänkin. Itse olin kyllä ihan ilahtunut, kun lapsi ensimmäisenä jouluna sai kummeilta semmosen ensikirjan, siis missä oli kovat pahvisivut. En siis tosiaan odottanut kummeilta mitään noin arvokasta kuin taaperokärry, varsinkaan kun lapsi ei vielä itse osaa edes lahjaa arvostaa.

Kiitos tästä infonsta ton taaperokärryn suhteen! :) Mulla ei omia lapsia ole, niin vaikea ottaa kantaa tällaiseen asiaan.
Kirja on kyllä hyvä idea, menee harkintaan.
- Ap

Vierailija

Lego Duploja., niitä on helppo ostaa sitten lisää. Löytyy isoja ja pieniä paketteja.

Brion taaperokärryssä pitää huomata se työntöaisan suunta. Siinä on kaksi vaihtoehtoa, sisäänpäin (pienemmälle lapselle, ei keikkaa) tai ulospäin. Mutta ostaisin sen ehkä 1v lahjaksi, silloin on käyttöikä lähempänä.

Vierailija

MInä en ole ostanut mitään, koska kummilapsen vanhemmat ovat sanoneet suoraa, että heille ei mitään ylimääräistä roinaa osteta. Lapsella on muutamia laadukkaita leluja, enempää ei tarvita. Yhteinen aika ei mielestäni ole lahja, joten en tee mitään lappusia, joissa lupaa tulla hoitajaksi kerran kuukaudessa (eikä se edes olisi lahja kummitytölle vaan vanhemmilleen).

Lähetän jouluna vanhanaikaisesti kortin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lego Duploja., niitä on helppo ostaa sitten lisää. Löytyy isoja ja pieniä paketteja.

Brion taaperokärryssä pitää huomata se työntöaisan suunta. Siinä on kaksi vaihtoehtoa, sisäänpäin (pienemmälle lapselle, ei keikkaa) tai ulospäin. Mutta ostaisin sen ehkä 1v lahjaksi, silloin on käyttöikä lähempänä.

Itse olen lapsena ollut kova lego-fani, mutta onkohan noi Duplot kuitenkin vähän isommille? Kiitos kuitenkin tosta huomiosta vielä noihin kärryihin liittyen.
- Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat