Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä
Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se käräyttäminen vielä ole tuomitsemista. Se on vasta teon saattamista julkiseen valoon tai kaikkien tietoon. Minusta olisi hirveää, että ystäväni ottaisivat oikeudekseen VAIKKA MINUN MIEHENI PETTÄISI tuomita mieheni minun silmieni edessä.
Jos tuomitsevatkin mielessään, niin pitäkööt turpansa kiinni vain. En kaipaa itselleni sellaisia ystäviä, jotka tuomitsevat minun mieheni tietämättä esimerkiksi, miten vaikea minä olen.
Kun teko on paljastettu alkaa vasta suhteutuminen. Tuomitseeko, vai ymmärtääkö. On älyllisesti epärehellistä väittää, että käräyttämällä puolison tuomitsen puolison. Aivan yhtä hyvin se käräyttäjä saattaakin ymmärtää pettäjää ja haluta pahan sille petetylle.
Esim. juuri, jos haluaakin sen miehen itselleen. Tai on vanhoja kalavelkoja miehen pettämälle ystävättärelle.
Älä sinä tule sanomaan, että käräyttäminen ON MIKÄÄN TUKI PETETYLLE!!!
Sääliksi käy sinun miestäsi. Toivottavasti juoksee ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä vehtaa varatun kanssa. Mä en tunne sen miehen vaimoa, mutta tuntuu pahalta silti. Ystävä hehkuttaa miestä enkä mä halua puuttua koko juttuun, mutta parisuhteessa elävänä ihmisenä tuntuu ikävältä kun miettii etä kuinka miehen kanssa koittavat keksiä yhteistä aikaa ja milloinkas se vaimo on reissussa tai mökillä tai lasten kanssa jossain tai nukkumassa. Ällöttää. Mutta en sano silti kokskaan mitän kenellekään.
Miksi alapeukku? Mitä mun pitäisi teidän mielestä sitten tehdä?
Minä dumppaisin tuollaisen ystävän. Tiedä miten hän puukottaa sinuakin selkään jos tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä näitä masokisteja, jotka haluavat tietää rakastamansa puolison pettävän. Vai ettekö rakastakaan? Koska ette te silloin haluaisi tuollaista tietää. Luuletteko ottaneenne puolisonne vain omaisuudeksenne? Ette välitä hänestä tippaakaan oikeasti. HÄNEN tarpeistaan. Jos ne olivat panna naapurimuijaa, niin ne olivat.
Todellinen masokisti ei halua tietää, että puoliso pettää ja valehtelee, jotta voi jatkaa olemista sen pettävän ja valehtelevan puolison kanssa. Sitten voi uskotella itselleen, että tällainen pettäjä ja valehtelija muka rakastaa.
Pistä pihalle moinen. Se petturi voi lähteä sitten rakentamaan suhdetta sen naapurimuijan kanssa, sinä taas löytää jonkun joka oikeasti välittää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta vanha aloitus, mutta kommentoin sen verran, että ap teki itse petoksen ystävälleen, koska jatkoi esiintymistä ystävänä tuon jälkeenkin.
Petos se on ystävänkin petos, eikä yhtään pienempi kuin puolison pettäminen.
Ei tehnyt. Ap:n ystävä petti miestään.
Itse hylkäisin ystävyyden koska petturipaska voi tehdä ystävälleen mitä vaan jos omaa miestäkin on helppo pettää.
En yllättyisi jos petturi yrittäisi vaikka murhhhhata ap:n
Kyllä petti. Se ei ollut petos, että kertoi ystävänsä miehelle, vaan se, että jatkoi ystävyyttä niin kuin ei mitään. Vähintään olisi pitänyt kertoa olevansa asian takana,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta vanha aloitus, mutta kommentoin sen verran, että ap teki itse petoksen ystävälleen, koska jatkoi esiintymistä ystävänä tuon jälkeenkin.
Itse hylkäisin ystävyyden koska petturipaska voi tehdä ystävälleen mitä vaan jos omaa miestäkin on helppo pettää.
Kyllä petti. Se ei ollut petos, että kertoi ystävänsä miehelle, vaan se, että jatkoi ystävyyttä niin kuin ei mitään. Vähintään olisi pitänyt kertoa olevansa asian takana,
Ei pettänyt. Sairas petturihuora olisi varmaan puukottanut ap:ta jos hän olisi kertonut. Nyt hän voi myös jatkossa paljastaa petturihuoran seikkailut hänen uudelle uhrilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettänyt. Sairas petturihuora olisi varmaan puuko
Kyllä petti. Aina pitää olla rehellinen, ap ei sitä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettänyt. Sairas petturihuora olisi varmaan puuko
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te käräyttelijät päättelette, että petetty haluaa tietää. Jos minun mieheni lempii naapurin Pirkkoa, niin minä EN HALUA, että kukaan kyylä tulee siitä raportoimaan minulle. En usko, että olen ainoa, joka ajattelee näin. Joten pyydän ystävällisesti olla sekaantumatta minun elämääni. Kiitos.
Aika ankealta kuulostaa sinun elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Nää tälläset "moraaliset" toimijat kuvottaa mua! Ei ole sun asias lainkaan. Melkein Kaikki pettää nykyisin. Sä et tiedä mitä tuhoat sait aikaseksi. Toivon todella että tää on provo! Koska jos ei ole niin tervemenoa helvettiin. Luuseri. Missä sun moraalis on? Sä tuhosit todella paljon. Sun velvollisuutes on nyt kertoa tälle ystävälles kuka on sanonut ja mitä, ettei ihmisen koko elämä murene, kun syyttää vielä väärää kaveria!!!!!!
Miten on niin vaikeaa olla pettämättä?
"Kyllä petti. Aina pitää olla rehellinen, ap ei sitä ollut."
Ei pettänyt. Ainoa petturi tarinassa oli ap:n ystävä a.k.a petturihuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo niin paljon suominaisista, että tuo käräyttäminen on moraalisesti paheksutumpaa kuin itse pettäminen. No, ei tässä voi oikeasti moralisoida sillä kyllä meidän kaveriporukassa pannaan toista naista aina kun pystytään ja sitten vaihdetaan juttuja niistä kavereiden kanssa. Ei kävisi hyvin sille joka kielisi.
Kiva kaveriporukka! O-o
Rehellisesti sanottuna kyllä on. On mahtavaa tietää, että yksi porukka äijiä ei ikinä petä. Siinä on jotain mikä sitoo ihmiset yhteen kun on myös kokenut asioita, mistä ei ole välttämättä edes ylpeä, esimerkiksi bordellikeikka Thaikuissa, josta puolet 2 kaveria per 1 nainen ja puolet palaa jonkin taudin kanssa.
Siinä oli kuule palaveria suunnitellessa että miten saadaan hoidettua äijät kuntoon niin ettei niiden naiset saa tietää.
Ne jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Voitte sitten kaikki eronneet miehet yhdessä alkoholisoitua, kun teitä ei enää kukaan huoli, edes maksusta.
Pettäminen on elämän suola, eikä siitä pidä ikinä kertoa. Koskee kaikkia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te käräyttelijät päättelette, että petetty haluaa tietää. Jos minun mieheni lempii naapurin Pirkkoa, niin minä EN HALUA, että kukaan kyylä tulee siitä raportoimaan minulle. En usko, että olen ainoa, joka ajattelee näin
. Joten pyydän ystävällisesti olla sekaantumatta minun elämääni. Kiitos.
Toivotaan siis, ettei miehesi kerro esim. minulle, jotta voin huolehtia vain omista asioistani. Asiastahan tulee myös minun asiani, jos saan tietää siitä ja joudun osallistumaan sen salailuun.
Jos taas minun mieheni lempii naapurin Pirkkoa, niin todellakin toivon että joku kyylä tulee kertomaan asiasta myös minulle; koko muu naapurustohan asiasta jo tietääkin.
Juuri näin. Pirkko pitäköön luuserimiehen, huomaa kyllä ajan myötä, että ei voittanut tuo arpa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystäväni mies on melkoinen häntäheikki. Olen ummistanut silmäni jos olen jotain peliä nähnyt koska koen että asia ei kuulu minulle. Ystäväni ja miehensä ovat jostain kumman syystä todella "kova tiimi", hitsautuneet yhteen.
jos kertoisin ystävälleni asioiden laidan, olen aivan varma että siitä tulisi kauhea sotku lähinnä omaan elämääni. Heidän perhetiiminsä olisi entistä vahvempi ja minusta tulisi se juoruileva paskapää.
Joten en kerro, välillä jopa luulen että jollain tasolla ystäväni kyllä aavistaa saman, mutta ei halua ajatella sitä.
Miksi sinä pyörit tuollaisten ihmisten kanssa, jätä heidät omiin kuvioihinsa. Eihän tuo ole ollenkaan tervepäisten aikuisten ihmisten toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola, eikä siitä pidä ikinä kertoa. Koskee kaikkia osapuolia.
Toivottavasti joku äärimmäisen mustasukkainen saa sinut kiinni ja lopettaa suolasi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa nyt jo joku, miksi AP ei voi omalla nimellään tehdä paljastusta? Ei halua kantaa salaisuutta, mutta kuitenkin haluaa salailla. Päätä jo hyvä ihminen! Ja tuo liivijengi juttu oli vähän turhan kaukaa haettu.
Koska haluaa säilyttää ystävyyden pettäjäkaveriinsa. Ja ehkä myös mieheen, joskushan näissä tapauksissa viestinviejä ammutaan, ja pariskunta kääntyy yhdessä paljastajaa vastaan.
Sittenpähän paljastavat todellisen karvansa, ja voivat jatkaa pelleilyjään keskenään.
Vierailija kirjoitti: En kyllä ikipäivänä menis tekemään noin. En hyväksyis pettämistä mutta en kyllä taatusti menis siitä kellekään kertomaankaa, ei pidä ikinä mennä puuttumaan toisten avioliittoon. Oikeat ystävät osaavat pitää toistensa salaisuudet vaikka mikä olisi.
Kiva, tosiystävä siis valehtelee sinulle päin naamaa. Ja toinen ystävä kuormittaa toista pakottamalla osallistumaan pettämiseen salaisuuksia pitämällä.
Mäkeen tuollaiset ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku äärimmäisen mustasukkainen saa sinut kiinni ja lopettaa suolasi. 🤣
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti: Tehostaminen = teostani. Automaattinen tekstinkorjaus :/ Ap
Kuka painoi lähetä nappia?
Erinomaista