Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
361/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku äärimmäisen mustasukkainen saa sinut kiinni ja lopettaa suolasi. 🤣

Olet sairas.

Ei vaan sinä olet sairas petturihuora. 

Sinä et tiedä minusta yhtään mitään, mutta selkeästi sinulla on vakavia ongelmia mielenterveyden kanssa.

Vierailija
362/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä näitä masokisteja, jotka haluavat tietää rakastamansa puolison pettävän. Vai ettekö rakastakaan? Koska ette te silloin haluaisi tuollaista tietää. Luuletteko ottaneenne puolisonne vain omaisuudeksenne? Ette välitä hänestä tippaakaan oikeasti. HÄNEN tarpeistaan. Jos ne olivat panna naapurimuijaa, niin ne olivat. 

Todellinen masokisti ei halua tietää, että puoliso pettää ja valehtelee, jotta voi jatkaa olemista sen pettävän ja valehtelevan puolison kanssa. Sitten voi uskotella itselleen, että tällainen pettäjä ja valehtelija muka rakastaa.

Pistä pihalle moinen. Se petturi voi lähteä sitten rakentamaan suhdetta sen naapurimuijan kanssa, sinä taas löytää jonkun joka oikeasti välittää sinusta.

Näinpä näin. Kaikki vaan käräyttelemään ja pistelemään toisia pihalle. Aikuiset voivat aina mennä ja löytää kulman takaa paremman, ja sitten taas vielä paremman. 

Samassa perheessä elää elämäänsä mahdollisesti myös lapsia, joiden ainoa lapsuus menee tuossa tuolileikissä, mutta mitäpä siitä. Pääasia, että aikuinen saa löytää jonkun uuden joka välittää oikeasti - vähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti saa lukea tarinoita siitä, kun mies on mustasukkainen - syystä tai syyttä - tappaa vaimonsa. Itse sanoisin suoraan ystävälle mitä mieltä olen tuollaisesta, ja mikäli toistuu, et halua tietää.

Vierailija
364/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä näitä masokisteja, jotka haluavat tietää rakastamansa puolison pettävän. Vai ettekö rakastakaan? Koska ette te silloin haluaisi tuollaista tietää. Luuletteko ottaneenne puolisonne vain omaisuudeksenne? Ette välitä hänestä tippaakaan oikeasti. HÄNEN tarpeistaan. Jos ne olivat panna naapurimuijaa, niin ne olivat. 

Todellinen masokisti ei halua tietää, että puoliso pettää ja valehtelee, jotta voi jatkaa olemista sen pettävän ja valehtelevan puolison kanssa. Sitten voi uskotella itselleen, että tällainen pettäjä ja valehtelija muka rakastaa.

Pistä pihalle moinen. Se petturi voi lähteä sitten rakentamaan suhdetta sen naapurimuijan kanssa, sinä taas löytää jonkun joka oikeasti välittää sinusta.

Jos vanhemmilla päivillä lähtee etsimään uutta kumppania, niin eiköhän siellä toisella kierroksella ole vaihtoehtoina enimmäkseen kertaalleen eronneita. Että kumpi sitten on parempi, jatkaa sinua pettäneen kanssa vai yrittää uudelleen jotakuta toista pettäneen kanssa? 

Itse ajattelisin, että tässä lapset on se keskeinen tekijä. Se uusi ei koskaan voi rakastaa lapsia samalla lailla kuin lasten toinen vanhempi. Avoin liitto ei välttämättä ole ollenkaan huono vaihtoehto. 

Vierailija
365/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku äärimmäisen mustasukkainen saa sinut kiinni ja lopettaa suolasi. 🤣

Olet sairas.

Sinä et tiedä minusta yhtään mitään, mutta selkeästi sinulla on vakavia ongelmia mielenterveyden kanssa.

Tiedän sinusta kaiken. Olet mielenterveysongelmainen petturihuora.

No niin, lapset!

Vierailija
366/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola, eikä siitä pidä ikinä kertoa. Koskee kaikkia osapuolia.

Kauniisti sanottu!

Vierailija
367/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Huorrrrr

Vierailija
368/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttäjä-8198 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi tehdä itse samoin. Siinä ottaa jumalan roolin ja seuraukset voivat olla arvaamattomat. Olisit puhunut ystäväsi kanssa. Et loppujen lopuksi ole suoraselkäinen tai rehellinen itsekään, kun et kertonut tekoasi ystävällesi.

Mutta eikö kertomatta jättämiselläkin ota Jumalan roolin? Siinähän päättää, että petetyn ei tarvi tietää ja että pettäjä saa jatkaa touhujaan. Siinä sekaantuu tasan yhtä paljon asiaan kuin kertomisellakin. Ei silmien ummistaminen enää tuossa tilanteessa auta, sä olet jo osallinen ja olet tietoisesti päättänyt antaa tilanteen jatkua. Petät sitä petettyä siinä kaverisi kanssa. Tiedät muttet kerro. 

Ei se paska muuksi muutu vaikka sen siirtää toiseen käteen ja sen tuossa tekee jos ummistaa silmät ja vakuuttaa että ei asia mulle kuulu. 

Nykyisten perhesurmien aikana en lähtisi kokeilemaan. Tuollaisessa tilanteessa rauhallinenkin ihminen saattaa käyttäytyä arvaamattomasti. Ehkä tässä nyt näkee sen eron älykkäiden ja tyhmien ihmisten välillä. Toinen osaa miettiä etukäteen käräytyksen mahdollisia seurauksia ja toinen ei. Itse en osaisi elää sen kanssa, että pettämiskäräytysinnostuksissani olisin aiheuttanut ties mitä. Ystävien kuuluu puhua toisilleen. Jos toisen pettäminen häiritsee, se otetaan puheeksi ensin ystävän kanssa. Suoraselkäinen ja oikea ystävä tekee niin.

Ai että on ulkopuolisten asia varmistaa, että pettäminen jatkuu, tai muuten tulee perhesurmia. Hah haa.

Vierailija
369/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini 66 v on maailmaa nähnyt, uraa tehnyt, pitkälle kouluttautunut nainen. Hän ja appi ovat olleet yli 40 v naimisissa. Heillä on ollut hyvä ja vaiherikas liitto eikä vaikeuksiltakaan ok vältytty. Anoppi kertoi, että kyllä hänelle on maailmalla tilaisuuksia tullut, mutta ei ole niihin tarttunut. Totesi myös, että miehelläkin omat tilaisuutensa olleet. Jos on ollut, ei hän niistä halua tietää.

Tämä yhtenä esimerkkinä siitä, että kaikki eivät halua tietää. Käräyttelijöiden kannattaisi ajatella asiaa muustakin kuin omasta näkökulmasta. Ei oo olemassa vain yhtä totuutta.

Anoppisi siis teki tietoisen päätöksen olla tietämätön. Aivan eri asia kuin olla täysin pimennossa siitä mitä tapahtuu, kun asiasta tietävät jättävät tarkoituksella kertomatta. Eihän silloin pysty tekemään mitään päätöstä, kun ei tiedä kaikkia faktoja.

Ei voi kuin ihmetellä tuota logiikkaa.

Vierailija
370/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkäähuoltaomistaasioistanne kirjoitti:

En käräytä. Olen salarakas.

Minä käräytin sinut juuri eikä puolisosi suhtautunut suopeasti. Odottele eroilmoitusta.

Vierailija
371/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesurmaaja on parempi ihminen petturiin verrattuna.

Vierailija
372/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakasoon kirjoitti:

Olen mukavuudenhaluinen sinkku ja mulle se ja sama onko mies naimisissa tms. Yhtä tapailin monta vuotta. Huvitti,kun mies kaupassa vaimon kanssa ja moikkasi. Liekö vaimo kyselly mitään😀😀

Tyydytpä vähään. Ja osallistut vaimon kusettamiseen. Ainoa joka voittaa, on se ukko. Onneksi olkoon, kovin on alhainen omanarvontunto sinulla.

Vierailija
373/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajotit perheen. 

Ei, vaan se pettäjä hajotti oman perheensä pettämällä.

Katselitko vierestä yhdyntää vai keksitkö sen omasta päästäsi.

Onpa oudot puheet. Perhe hajosi ja suhde oli ohi sillä hetkellä, kun pettäjä teki päätöksen pettää ja valehdella puolisolle.

Vierailija
374/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi tietää millanen parisuhde heillä todellisuudessa on. Miten sä voit elää ton asian kans? Miten sä voit ap olla niin tyhmä ja julma?

No, tuskin ainakaan avoin suhde oli, jos käytetään ilmaisuja "pettäminen" ja sitä seuraava "ero".

Jos ihmiset tekisivät vastaavia sopimusrikkomuksia esim. pankin kanssa, ymmärrettäisiin seuraukset. Myös avioliitto on sopimus yhteisten asioiden kaikinpuolisesta jakamisesta ilman kolmansia osapuolia.

Myös avoimesta suhteesta voidaan sopia, mutta silloin kaikki osapuolet antavat siihen suostumuksensa. Ihan reilua peliä sekin. Pettäminen ei ole reilua.

Vierailija
375/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakasoon kirjoitti:

Olen mukavuudenhaluinen sinkku ja mulle se ja sama onko mies naimisissa tms. Yhtä tapailin monta vuotta. Huvitti,kun mies kaupassa vaimon kanssa ja moikkasi. Liekö vaimo kyselly mitään😀😀

Tyydytpä vähään. Ja osallistut vaimon kusettamiseen. Ainoa joka voittaa, on se ukko. Onneksi olkoon, kovin on alhainen omanarvontunto sinulla.

Oikeastaan tossa yhtälössä ei voita kukaan.

Vierailija
376/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se mies voinut kuulla asiasta muualtakin yhtähyvin. Miksi käräyttäjää haukutte ym? 

Vierailija
377/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se mies voinut kuulla asiasta muualtakin yhtähyvin. Miksi käräyttäjää haukutte ym? 

Käräyttäjä pettää ystävänsä luottamuksen. Jos tarkastellaan pelkästään ystävien välistä ihmissuhdetta, hän on se pettäjä ja käräytetty petetty.

Vierailija
378/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä näin. Kaikki vaan käräyttelemään ja pistelemään toisia pihalle. Aikuiset voivat aina mennä ja löytää kulman takaa paremman, ja sitten taas vielä paremman. 

Samassa perheessä elää elämäänsä mahdollisesti myös lapsia, joiden ainoa lapsuus menee tuossa tuolileikissä, mutta mitäpä siitä. Pääasia, että aikuinen saa löytää jonkun uuden joka välittää oikeasti - vähän aikaa.

Kauhean surullinen sinun maailmankuvasi. Etkö oikeasti pysty luottamaan siihen, että joku haluaisi välittää sinusta, vaan odotat aina että petetään? Lähetän täältä virtuaalisen halauksen (hug)

Ja kannattaako niitä lapsia tehdä noin epävakaiden kumppaneiden kanssa ollenkaan?

Vierailija
379/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräyttäjä pettää ystävänsä luottamuksen. Jos tarkastellaan pelkästään ystävien välistä ihmissuhdetta, hän on se pettäjä ja käräytetty petetty.

Jaa-a. Oisko joku serkku, puolituttu tai jopa tuntematon ilmiantaja pettäjä..? 🤔

Vierailija
380/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tälläset "moraaliset" toimijat kuvottaa mua! Ei ole sun asias lainkaan. Melkein Kaikki pettää nykyisin. Sä et tiedä mitä tuhoat sait aikaseksi. Toivon todella että tää on provo! Koska jos ei ole niin tervemenoa helvettiin. Luuseri. Missä sun moraalis on? Sä tuhosit todella paljon. Sun velvollisuutes on nyt kertoa tälle ystävälles kuka on sanonut ja mitä, ettei ihmisen koko elämä murene, kun syyttää vielä väärää kaveria!!!!!!

Missä sinun moraalisi on? Vaikka sinä oletkin ympäri kyliä paneskeleva niin ei se tarkoita että muutkin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme