Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä
Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.
Kommentit (444)
Ai jaa, mun ystäväni ei tekisi ikinä tuollaista. Hän on lojaali ennen kaikkea minulle, kuten minäkin hänelle.
Miettikää ku jotku elää perheelämää kantavana osapuolena vaan eteenpäin tietämättä, että puoliso kulkee vieraissa minkä kerkeää.
Pettämisen aistii, kun toinen vaan esittää kuuntelevansa, ja elää jossain omissa maailmoissa.
Hyvä että kerroit, toivon että minullekkin olisi kerrottu ajoissa.
Hyvä kun käräytit ja vielä parempi, jos kerrot sen olleen sinä!
Vastaamalla kysymykseen "Olisinko tahtonut itselleni tehtävän noin?" pääset perille siitä että kuis meni niinkuin noin omasta mielestä.