Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
301/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jottei olennainen unohtuisi: 1. miehellä on oikeus tietää ja 2. pettäjä toimi väärin ja vastaa nyt teostaan ainoalle ihmiselle, jolla on oikeus hänet tuomita, eli miehelleen.

Mutta kai tuolla ystävälläkin on oikeus tietää että ystävä on pettänyt luottamuksen? Ap on myös pettänyt ystävänsä.

Ystävä petti ap:n luottamuksen kun meni kehuskelemaan pettämisellään. Sai mitä tilasi.

Vierailija
302/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Aloittajalla taitaa olla oma lehmä ojassa, haluaa ystävänsä miehen itselleen. Miksi muuten sekaantua?

Rehtiys, suoraselkäisyys, jne jne.

Kyllä näitä pettäjien puolustelijoita riittää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jottei olennainen unohtuisi: 1. miehellä on oikeus tietää ja 2. pettäjä toimi väärin ja vastaa nyt teostaan ainoalle ihmiselle, jolla on oikeus hänet tuomita, eli miehelleen.

Mutta kai tuolla ystävälläkin on oikeus tietää että ystävä on pettänyt luottamuksen? Ap on myös pettänyt ystävänsä.

Olisiko parempi olla hiljaa ja pitää tuo yhteinen salaisuus, likainen. 

Et haluaisi teitää, jos miehesi pettää sinua? Ja hyvä ystäväsi tietäisi sen.

Minusta on parempi, että petetty saa tietää, vaikkakin tuolla AP:n tapaan. On se senverran iso juttu.

Jos saisin itse tietää, että ystäväni on tiennyt pettämisestä eikä kertonut minulle, niin se olisi entinen ystävä sillä sekunnilla. Että valehtelee minulle vielä tarkoituksella lisää!

Vierailija
304/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit aivan oikein. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Ystäväsi ei myöskään tarvitse tietää, kuka hänet käräytti.

Kyllä mun mielestä siinä tapauksessa täytyy tietää, jos viattoman ihmisen kanssa laittaa välit poikki tms. koska luulee tätä syylliseksi.

Viattoman ? 🤣🤣😅🤣

Jos rysänpäältä  jää kiinni ,onko  viaton , no ei🙄        Onko itselläsi  huono omatunto pettämisestä?

Vierailija
305/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Kaikki meistä ei pyöri missään rikollispiireissä.

Vierailija
306/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te alapeukuttajatko kestäisitte sen että olisitte mahdollisesti aiheuttaneet murhan? Täytyy sanoa että olette kovapäisempiä kuin minä.

Tosi lapsellista vetää tällaisia johtopäätöksiä. "Joo, vedin kerran seinästä naulan ja koko kerrostalo romahti!!"

En ala valehtelemaan ystävälleni, vaikka hänen puolisonsa valehtelisikin. Jos on kerrottavaa, niin kerron, koska arvostan ystävääni enkä osallistu hänen nöyryyttämiseensä.

Jos haluatte jaella tavaraanne vapaasti ympäriinsä, niin pysykää sinkkuina tai olkaa avoimessa suhteessa. Ei mitään järkeä teeskennellä jotain normaalia parisuhdetta ja sitten juosta ympäriinsä pettämässä. Älä lupaa mitä ei ole aikomustakaan pitää!

Vierailija
307/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Toivottavasti osui ja upposi.

Henki lähti. Lapsi menetti molemmat vanhempansa, äiti kuoli ja isä meni linnaan. Sanonpahan vain että tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

Näitä asioita kannattaa miettiä ennen pettämistä. Se puoliso kun voi saada asian tietoonsa muutakin kautta ja silloinkin ammuskellaan.

Tai sitten se pettäminen johtuu esimerkiksi siitä että tarvitsee jonkun että uskaltaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta. 

Tai sitten ei tarvitse alkaa ollenkaan seurustelmaan rikollisten kanssa.

Vierailija
308/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin nuorena myös tiukkapipo . Nykyään olen viettieni vietävissä eikä siitä ole ollut kenellekään haittaa. Olen varattu ja

nainut varattujenkin kanssa. Kukaan ei tiedä puuhistani eikä tarvi tietääkään .😊

Toivon, ett' joku sinut näkee ja kertoo miehellesi "harrastuksestasi" ja KÄRÄYTTÄÄ SUT.

Kerro sitten miehellesi että olet avoimen suhteen 'moodissa' ja hänkin voi painaa niin paljon paljaalla vieraita naisia kun vain ehtii.

Vai antaako luonto periksi?  K*settaja olet, kiero ihminen

Ei v*ttu mitä kumppaneita.. Avionrikkojia

Vierailija
309/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös naisella on oikeus tietää, kuka ystävistä petti hänet.

Pidän ap:ta ja hänen ystäväänsä yhtä alhaisina paskakasoina. Kummankin teot ovat joksenkin yhtä kuvottavia.

Ai, minä pidän sitten taas sinua ja tätä pettäjää samanlaisina likakaivoina.

Vierailija
310/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap kammottava ihminen. Toivon että kukaan ystävistäni ei ole noin alhainen. Mikä jumala sinä olet ja puutut toisten elämän. Aivan varmast saat tämän vielä vastaasi. Karman laki.

Heh hee, tosi huvittavaa että pettäjät ja valehtelijat jauhaa täällä jostain moraalista ja karmasta!

Vierailija
311/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans toivon, että mulle kerrottaisiin heti jos puoliso pettää. Rohkea teko!

Ja haluat ehdottomasti että ystäväsi kertovat puolisollesi jos sinä joskus petätä?

Sellaista ei tule tapahtumaan. Toiset kun osaavat erota huonosta suhteesta ennen hyppäämistä uuteen suhteeseen

Onneksi olkoon. Synnitön ensimmäisen kiven heittäjä on löydetty.

Totta, onneksi meitäkin vielä on.

Suurin osa aikuisista ihmisistä pitää lupauksensa eikä petä puolisoaan. Toisin kuin mitä nämä petturit kuvittelevat.

Vierailija
312/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein moni tietää. Meidänkin lähipiirissä oli tällainen tapaus mutta en itse ollut siinä asemassa että olisin voinut asiaan vaikuttaa. Onneksi vuosia petetty tyttöystävä sai tietää

ja ero tuli. Se ukko oli oikea mies-huo-ra.

Missä ihmeen asemassa ? Voi ilmoittaa, jos tietää

Vierailija
313/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En kyllä ikipäivänä menis tekemään noin. En hyväksyis pettämistä mutta en kyllä taatusti menis siitä kellekään kertomaankaa, ei pidä ikinä mennä puuttumaan toisten avioliittoon. Oikeat ystävät osaavat pitää toistensa salaisuudet vaikka mikä olisi.

Muka oikeat ystävät, hyi hemmetti 🤮

Vierailija
314/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kannata kertoa pettämisestä petetylle, koska hän saattaa ampua pettäjää selkään. Hetkinen...

Tai ei kannata jakaa sitä persettä vieraille, ennen kuin on reilusti ottanut eron miehestään.

Mutta tämän ketjun mukaan tajuan sen, että jos näen naispuolista tuttavaani petettävän, en todellakaan sekaannu asiaan, vaan naureskellaan tyttöjen kans keskenään, kuinka tyhmä nainen on, kun sen ukko pane muita ja akka vain hoitaa lapsia kotona ja jopa vääntää niitä lisää.

Joo, juuri näin. Että kun "sisko" tulee vessasta ja hänellä on paitsi vessapaperia kengänpohjassaan myös hameenhelma sukkahousujen sisällä niin, että ahteri vilkkuu, niin en tietenkään mene siitä hänelle sanomaan, vaan naureskellaan näiden ihanien ystävien kanssa että hah haa. Onhan se kivaa nöyryyttää toista jostain mitä hän ei tiedä. Enpä sitten puuttunut toisen asioihin!

Vierailija
315/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös naisella on oikeus tietää, kuka ystävistä petti hänet.

Pidän ap:ta ja hänen ystäväänsä yhtä alhaisina paskakasoina. Kummankin teot ovat joksenkin yhtä kuvottavia.

Itse pidän ap:n tekoa pahempana. Ystävät ovat niitä joihin maailmassa pitäisi voida syvimmin luottaa. Jos hyvä ystävä pettäisi noin pahasti, tuntuisi se minusta pahemmalta kuin se että puoliso pettäisi.

"Voi syvimmin luottaa", siis siihen että jos ystävä tietää jostain, mikä satuttaa minua tosi pahasti, niin hän jättää kertomatta siitä, vaikka tällä pitkittää ja pahentaa tilannetta?

Onneksi en ole sinun ystäväsi.

Vierailija
316/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. "

Mitähän logiikkaa sulla päässä liikkuu. Jos joku sekaantuu puolisonsa sijasta eriin petikumppaniin, niin hänenhän niitä seurauksia kuuluisi miettiä. Eipä se ampuminen ole kenenkään muun vika kuin ampujan. Samoin pettäminen ei ole kenenkään muun vika kuin pettäjän.

Miten vähän voi ihminen omista teoistaan vastuuta ottaa, jos yrittää syyllisyyttä levittää täysin ulkopuoliselle ihmiselle.

On jopa hieman koomista, miten tällä palstalla paheksutaan ns. hyvävelikerhoja. Ja silti ollaan peukkujen perusteella aika isolla otannalla valmiita hyppäämään ihan samaan kelkkaan, kun vain itselle soveltuva vaihtoehto tulee kohdalle.

Vierailija
317/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aloituksista antaa miinuspisteitä, vaikka -5/5?

Vierailija
318/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEAA TOIMINTAA! Iso käsi ap:lle. M58

Vierailija
319/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meistä ei pyöri missään rikollispiireissä.

Ei pyörinyt eräs tunnettu eläinlääkäri ja jääkiekkoilijakaan. Ihan tavallisista ihmisistä saattaa tulla esille arvaamattomia piirteitä

Vierailija
320/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä tässä nyt tiedetään muka, että se pettäjä edes teki väärin? Jokainen parisuhde onnomanlaisensa, ja voihan olla, että se todellinen hirviö onkin tämä rassukka petetty mies. Aloittajasta  kyllä tiedetään, että hän petti luottamuksen ja kaksinaamaisena nyt tukee jätettyä, muka. Kärventyköön tunnontuskiin.

Sitäkin ihmettelen, miten näissä keskusteluissa esitetään reiluna vaihtoehtona, että jätetään ensin se puoliso. Mitä erityisen reilua on siinä, että jättää perheensä?

Toki siis minustakin on reiluinta pitää housut jalassa, jos on parisuhteessa. Ja mölyt mahassa, jos on ystäviä, jotka uskoutuvat.

Perheensä saa jättää, jos ei halua enää olla parisuhteessa. Se tehdään sanomalla puolisolle "en enää halua olla tässä parisuhteessa". Kenenkään kanssa ei ole pakko olla, avioliittokaan ei ole vankila. Näin aikuiset tekevät kun haluavat pois suhteesta. Eikä uutta suhdetta aloiteta, ennen kuin ollaan erottu edellisestä.

Sitten ne esiteinin henkiselle tasolle jääneet luuserit pettävät ja luuhaavat ties kenen kanssa. Kaksinaamaista on pettäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän