Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
281/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Säälittävä ja katkera lehmä olet. Teet asioita joista et tiedä tausto ja et kanna vastuuta teostasi, salailet asiaa ystävältäsi. Suthan tässä pitäis piestä että muistaisit lopun ikää.

Mitä taustoja? En nyt oikein keksi yhtään mitään hyvää syytä pettää, vaikka olisi mitä taustoja :D se on raukkamaisin teko. 

Vierailija
282/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua petettiin aikoinaan oikein systemaattisesti ja kyseessä oli sivusuhde eikä mikään hairahdus.

Sain lopulta selville vuosia myöhemmin ja siinä vaiheessa olimme jo naimisissa sekä perheenlisäystäkin tulossa. Selvitimme asiat mutta luottamuspula on edelleen olemassa.

Olin silloin ja olen edelleen sitä mieltä että olisin halunnut tietää asiasta tuoreeltaan ja konkreettisesti, jotkut puolitutut vihjailivat ikävästi mutta eivät kertoneet mitään konkreettista johon olisin isannut tarttua.

Nyt kun lapsetkin on jo kasvaneet niin olen miettinyt, että olisin kenties valinnut toisin jos olisin ajoissa tiennyt. Saatamme erota kun lapset kasvaa. Olemme enemmän kämppiksiä koska alitajuisesti en enää uskalla luottaa kuten ennen. Pariterapiassakin on käyty.

Kertokaa vaikka se tekee kipeää. Satutatte itse sitä petettyå jos ette kerro.

Jos satut olemaa

Olen nainen eikä minun kohdallani ole tarvetta testailla mitään- minä kun olen se litettavampi osapuoli ollut tässä suhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotit perheen. 

Eikö se pettäjä sen hajottanut?

Vierailija
284/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit aivan oikein! Tällaisia ihmisiä lisää!

Voi kun itselläni olisi ollut joku kaltaisesi.

Vaan ei. Kaikki siis aivan kaikki tiesi että mies pettää mua eikä yksikään kertonut.

Meni lähipiiri uusiksi. Ei tosin kaduta yhtään että pääsin kaikista kieroilijoista kerralla eroon.

Minä olen sivusta seurannut aikoinaan tällaista. Minulla oli tuolloin suht tuore parisuhde ja kumppanin kaveriporukassa oli tällainen pettämisvyyhti (mies oli KAUAN pettänyt naisystäväänsä naispuolisen "kaverinsa" kanssa). Kaikki tiesi, kaikki siitä puhui, mutta kukaan ei kertonut naiselle... Minun miehenikin asiaa voivotteli kuinka hankalaa ja kurjaa, mutta muiden asioihin ei vaan puututa ja piste. Kyllä minä hänelle ilmaisin aika tiukkaan sävyyn mielipiteeni tuollaisesta salailusta... Mutta en minä nyt voinut asiaan puuttua, kun olin muutaman kuukauden tuntenut tuota väkeä.

Onneksi totuus tuli sitten ilmi ja erohan siitä tuli ja meni useita ystävyyssuhteitakin rikki siitä hyvästä. 

Vierailija
285/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi tietää millanen parisuhde heillä todellisuudessa on. Miten sä voit elää ton asian kans? Miten sä voit ap olla niin tyhmä ja julma?

No, tuskin ainakaan avoin suhde oli, jos käytetään ilmaisuja "pettäminen" ja sitä seuraava "ero".

Jos ihmiset tekisivät vastaavia sopimusrikkomuksia esim. pankin kanssa, ymmärrettäisiin seuraukset. Myös avioliitto on sopimus yhteisten asioiden kaikinpuolisesta jakamisesta ilman kolmansia osapuolia.

Vierailija
286/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi tietää millanen parisuhde heillä todellisuudessa on. Miten sä voit elää ton asian kans? Miten sä voit ap olla niin tyhmä ja julma?

Millainen parisuhde oikeuttaa PETTÄMISEEN? 

Vierailija
287/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Säälittävä ja katkera lehmä olet. Teet asioita joista et tiedä tausto ja et kanna vastuuta teostasi, salailet asiaa ystävältäsi. Suthan tässä pitäis piestä että muistaisit lopun ikää.

Mitä taustoja? En nyt oikein keksi yhtään mitään hyvää syytä pettää, vaikka olisi mitä taustoja :D se on raukkamaisin teko. 

Hyppääpähän ainakin kissa pöydälle ja on pakko keskustella niistä tausoista. Mitä sitten ovatkin. Tai sitten erota. 

Vierailija
288/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein moni tietää. Meidänkin lähipiirissä oli tällainen tapaus mutta en itse ollut siinä asemassa että olisin voinut asiaan vaikuttaa. Onneksi vuosia petetty tyttöystävä sai tietää ja ero tuli. Se ukko oli oikea mies-huo-ra.

Vierailija
289/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin ainakaan avoin suhde oli, jos käytetään ilmaisuja "pettäminen" ja sitä seuraava "ero".

Jos ihmiset tekisivät vastaavia sopimusrikkomuksia esim. pankin kanssa, ymmärrettäisiin seuraukset. Myös avioliitto on sopimus yhteisten asioiden kaikinpuolisesta jakamisesta ilman kolmansia osapuolia.

Niin ja eihän tuo sitten mikään ongelmakaan olisi ollut, että "jäivät kiinni" jos molemmat suhteessa tietää, että suhde on avoin tai pelkkä kulissi. Pettämisessä on just se aspekti, että toinen tietää, toinen ei..

Vierailija
290/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ensin ero ja sitten saa huo-ra-ta niin paljon kuin vehkeet kestää.

Vierailija
291/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein."

Huono omatunto ei koskaan poistukaan, vaikka selittelet itsellesi tehneesi oikein. Jo, että edelleen teeskentelet olevasi käräyttämäsi juoruilun kohteen ystävä, kertoo kuinka turmeltunut olet. Kirjoituksesi paljastaa myös jyrkästi alentuneen älyllisen tasosi, mutta tämä ei ole katalan toimintasi tulosta, vaan syntymävika.

Sen lisäksi, että olet tuhonnut entisen ystäväsi perheen ryhtymällä juoruamaan asioista, jotka eivät sinulle kuulu, olet perusteellisesti tuhonnut myös itsesi. Olet läpikotaisin paha.

Vierailija
292/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit aivan oikein! Tällaisia ihmisiä lisää!

Samaa mieltä. Mieheni petti vuosia, jotkut tuttavat tiesivät, mutta kukaan heistä ei sitten voinut kertoa minulle. Tosi nöyryyttävää, ihan kuin se petetyksi tuleminen ei olisi ollut tarpeeksi kurjaa muutenkin. Olisipa edes yksi ystävä tai tuttava ollut yhtä suoraselkäinen kuin ap, niin olisin päässyt petturista pikemmin eroon. En ole näiden tuttavien kanssa enää tekemisissä.

Vierailija
293/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tai ehkä sulla on huono omatunto kun huomasitkin tehneesi väärin? Et vain halua myöntää itsellesi. En ole mitennkään pettäisen puolesta, mutta toisten asioihin puuttumista pitää mielestäni harkita erittäin tarkkaan. Etenkin kun perheeseen kuuluu lapsia ja on vaara että perhe hajoaa. Sun täytyy ap nyt vaan kestää omantunnontuskat. Sinuna myös tunnustaisin ystävällesi että sinä kerroit miehelle. Saattaa sen jostain kuulla myöhemmin kuitenkin.

Perhe hajosi sillä sekunnilla kun parisuhteen toinen osapuoli päätti pettää. Tässä ei tarvitse millään tavalla ampua viestintuojaa.

Onko täällä näin paljon pettäjiä, kun aina löytyy näitä pettureiden puolustelijoita?

Vierailija
294/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.

Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Ystäväsi teki väärin, että petti miestään. Mutta sinä teit myös väärin, kun ilmiannoit hänet miehelleen ja vieläpä pelkurimaisesti ystäväsi selän takana. Vaikka ystäväsi teko oli väärä, olisi hänen pitänyt saada hoitaa tilanne itse, eli kertoa miehelleen tai erota. Koska kyseessä oli kuitenkin hänen ja hänen perheensä elämä, ei sinun. Tiedätkö kaikki taustat pettämisen syistä? Varmastiko lapset selviää tästä ja mies löytää sitten sen "paremman"? Ja voitko olla varma, että ystäväsi mies ei ole koskaan pettänyt?

Sellaiset kukkahattuilut sitten tällä kertaa. Ei kiinnosta yhtään pettämisen "syyt". Aikuiset ihmiset ei valehtele ihmiselle, jota väittävät rakastavansa.

Vierailija
295/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: "On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein."

Huono omatunto ei koskaan poistukaan, vaikka selittelet itsellesi tehneesi oikein. Jo, että edelleen teeskentelet olevasi käräyttämäsi juoruilun kohteen ystävä, kertoo kuinka turmeltunut olet. Kirjoituksesi paljastaa myös jyrkästi alentuneen älyllisen tasosi, mutta tämä ei ole katalan toimintasi tulosta, vaan syntymävika.

Sen lisäksi, että olet tuhonnut entisen ystäväsi perheen ryhtymällä juoruamaan asioista, jotka eivät sinulle kuulu, olet perusteellisesti tuhonnut myös itsesi. Olet läpikotaisin paha.

Sinä taidat tykätä vieraasta?

Vierailija
296/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotit perheen. 

Pettäjä hajotti perheen. Sama logiikka kuin että sakot olisi poliisin vika, kun otti rattijuopon kiinni.

Vierailija
297/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tälläset "moraaliset" toimijat kuvottaa mua! Ei ole sun asias lainkaan. Melkein Kaikki pettää nykyisin. Sä et tiedä mitä tuhoat sait aikaseksi. Toivon todella että tää on provo! Koska jos ei ole niin tervemenoa helvettiin. Luuseri. Missä sun moraalis on? Sä tuhosit todella paljon. Sun velvollisuutes on nyt kertoa tälle ystävälles kuka on sanonut ja mitä, ettei ihmisen koko elämä murene, kun syyttää vielä väärää kaveria!!!!!!

Siellä se pettäjä taas projisoi... huvittavaa, että pettäjillä on kanttia möykätä jostain moraalista.

Vierailija
298/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäitkö itse kiinni pettämisestä? Yhyy, en enää pysty valehtelemaan ja hyötymään siitä!

Vierailija
299/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei tee noin kirjoitti:

Toisaalta tuo asia ei kuulu sinulle.

Mutta toivoisin ainakin että olisit sen verran suoraselkäinen että et esittäisi enää ystävää sinun entiselle ystävällesi. Hän teki väärin, mutta niin teit sinäkin.

Sinun olisi tullut puhua tälle ystävälle suoraan kasvoista kasvoihin, sanonut että jos jatkat tulet katumaan ja voit menettää perheensä ja miehensä. Olisit yrittänyt saada häntä lopettamaan itsensä satuttamisen.

Ehkä hänen parisuhteessa oli sellaisia ongelmia joista et tiennyt, ja sen sijaan että hän petti, olisit voinut auttaa löytämään jonkun muun keino ratkoa nämä ongelmat.

Mutta nyt sinusta saa kuvan että olit kateellinen ja kiero ystävä.

Toisaalta tehän olitte ihan samanlaisia ystäväsi kanssa...

Pettäjien puolustelijat, osa 43965930...

Vierailija
300/444 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella sinä puutut "ystäväsi" asioihin noin?

Jos hän on uskoutunut sinulle salaisuuden, hän on luottanut sinuun ja siihen, että pysyt vaiti. Sinä olet nyt pettäjä siinä missä hänkin.

Olet melkein vielä pahempi, kun esität vieläkin ystävää vaikka olet puukottanut häntä julmasti selkään.

Pettäminen on myös hyvin väärin, mutta ei sinulla ole mitään asiaa "käräytellä" ketään. Olisit voinut mielummin yrittää ylipuhua häntä lopettamaan sivusuhteensa, mutta ei sinä halusin draamaa ja rikkoa "ystäväsi" perheen.

Onko nyt sitten hyvä?

Ei jumaliste, miten voi kukaan olla noin toope?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi