Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
241/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää ystävyyden ryöstöviljelyä ja hyväksikäyttöä sekoittaa ystäväänsä omiin pettämiskuvioihin.Tilitetään ja pyydetään jopa valehtelemaan pettäjän vuoksi.Usein saattaa olla niinkin että ystävän puolisostakin on tullut ystävä eli on todella ikävä katsoa kuinka tämä joutuu petetyksi.Toki tällainen käytös sopii pettäjän itsekeskeiseen arvomaailmaan. Mutta turha itkeä jos touhu osuu lopulta omaan nilkkaan.

.

Vierailija
242/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea toimintatapa olisi ollut se, että olisit kertonut rehellisesti ystävällesi" Tiedän, mitä teet ja en hyväksy sitä missään nimessä. Kerrothan miehellesi asiasta/lopetat suhteen tms. Miksi olet pettänyt? Miten voin auttaa sinua ystävänäsi pelastamaan perheesi?". EI niin, että raukkamaisesti menet käräyttämään toisen. Nyt tuhosit toisen perheen ja myös todennäköisesti teidän suhteenne. Todella lyhytnäköistä toimintaa, sori vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea toimintatapa olisi ollut se, että olisit kertonut rehellisesti ystävällesi" Tiedän, mitä teet ja en hyväksy sitä missään nimessä. Kerrothan miehellesi asiasta/lopetat suhteen tms. Miksi olet pettänyt? Miten voin auttaa sinua ystävänäsi pelastamaan perheesi?". EI niin, että raukkamaisesti menet käräyttämään toisen. Nyt tuhosit toisen perheen ja myös todennäköisesti teidän suhteenne. Todella lyhytnäköistä toimintaa, sori vaan. 

Varmasti Ap olisi voinut hoitaa homman tyylikkäämmin

, mutta hän ei ole se joka perheen hajotti vaan pettäjä sen teki.

Se joka pettää, päästää suhteeseen kolmannen osapuolen. Se näkyy kyllä suhteessa tavalla tai toisella vaikka ei tulisi ilmi.

Se väite, että Ap hajotti perheen, sisältää ajatuksen että saa pettää kunhan ei jää kiinni. Ja ettei puoliso kärsi pettämisestä jollei tiedä .

Tähän en usko. Näkyy suhteessa jos toisen aika ja mielenkiinto onkin toisaalla. Näkyy seksielämässä myös. Usein petoksen paljastuminen tekee suhteen oudot jutut ymmärrettäviksi toiselle.

Pettäjä ei myöskään yritä ratkaista suhteensa ongelmia vaan menee yli siit missä aita on matalin.

Tai sitten on vaan itsekäs, haluaa turvallisen parisuhteen ja jännitystä elämään.

Vierailija
244/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että petetty tietää mutta kiinni jääminen itse teossa on kyllä varmasti järkyttävä juttu petetylle. olisi parempi saada tietää pettämisestä muuta kautta kuin itse teossa.

Vierailija
245/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyväet sain tietää puolisoni pettävän mua vaika totuus onkin ihanjärkkyä. en kuitenkaan missään nimes olisi halunnut nähdä pettäistilannetta varsinkaan omassa kämpässäni

Vierailija
246/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pettäminen niin vähäpätöinen asia että naisten ystävyyden lojaalius todella ohittaa sen? miks ap ei saisi nyt olla hyvä ystävä ja tukea nyt sekä pettäjä ystävää että hänen miestään. ei sitä tiedä vaikka he palaisivat yhteen vielä ja olisivat ihan ok suhteessaan.

Vierailija
247/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että tiesit ystäväsi kuvion, eli mies esim. ei pettänyt omasta puolestaan.

Kirsikkana kuvion päälle kaksi ehdotusta:

Joko:
Vamppaat miehen tai lohdutat ystävääsi tyttöjen välisellä kivalla.

Vierailija
248/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika villiksi on meno mennyt nykyään. Netti on täynnä kaikenmaailman pettämissivustoja ja uusia huvituksia etsitään heti, kun on vähän tylsää. Toisaalta se on myös ymmärrettävää. Ihminen kaipaa seikkailua. Sitä haetaan sitten salasuhteista, jos muualta ei löydy. Paras tapa välttää pettäminen on pitää arki mielenkiintoisena ja tarpeeksi vaihtelevana. Se koskee myös seksiä. Toisen kyttääminen ja yltiömustasukkaisuus sen sijaan vaan pahentavat asiaa.

Vierailija
249/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa pitää hämmentää ja sotkea toisten ihmisten elämää.

Elä omaasi, vai eikö se ole sulle tarpeeksi hyvää.

Älä puutu toisten asioihin.

Vierailija
250/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi tehdä itse samoin. Siinä ottaa jumalan roolin ja seuraukset voivat olla arvaamattomat. Olisit puhunut ystäväsi kanssa. Et loppujen lopuksi ole suoraselkäinen tai rehellinen itsekään, kun et kertonut tekoasi ystävällesi.

Vierailija
251/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää ystävyyden ryöstöviljelyä ja hyväksikäyttöä sekoittaa ystäväänsä omiin pettämiskuvioihin.Tilitetään ja pyydetään jopa valehtelemaan pettäjän vuoksi.Usein saattaa olla niinkin että ystävän puolisostakin on tullut ystävä eli on todella ikävä katsoa kuinka tämä joutuu petetyksi.Toki tällainen käytös sopii pettäjän itsekeskeiseen arvomaailmaan. Mutta turha itkeä jos touhu osuu lopulta omaan nilkkaan.

.

Aivan samaa mieltä. Joutuu olemaan jotenkin sairas päästään jos meinaa että muiden pitää vielä salata omaa pettämistään. Sitten täällä vielä syytetään sitä joka kertoo totuuden ja esitetään uhrina henkilö joka pettää miestään ja sotee vielä kaverinsa siihen.

Vierailija
252/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi tehdä itse samoin. Siinä ottaa jumalan roolin ja seuraukset voivat olla arvaamattomat. Olisit puhunut ystäväsi kanssa. Et loppujen lopuksi ole suoraselkäinen tai rehellinen itsekään, kun et kertonut tekoasi ystävällesi.

Mikä hemmetin jumalan roolin? Moraalin omaava ihminen kertoo aina kun huomaa jossain pettämistä.

Kaverille puhuminen ei auta mitään. Ihminen joka on valmis pettämään ei näe toiminassaan ikinä mitään väärää. Ei sellaisilla ihmisillä ole moraalia

Vierailija
253/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitussa pitää hämmentää ja sotkea toisten ihmisten elämää.

Elä omaasi, vai eikö se ole sulle tarpeeksi hyvää.

Älä puutu toisten asioihin.

Totuuden kertominen ei ole mitään hämmentämistä. Jokainen petetty haluaisi tietää jos häntä petetään.

Sitä paitsi tämä "kaveri" itse sotki AP:n tuohon sotkuun. 

Vierailija
254/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika villiksi on meno mennyt nykyään. Netti on täynnä kaikenmaailman pettämissivustoja ja uusia huvituksia etsitään heti, kun on vähän tylsää. Toisaalta se on myös ymmärrettävää. Ihminen kaipaa seikkailua. Sitä haetaan sitten salasuhteista, jos muualta ei löydy. Paras tapa välttää pettäminen on pitää arki mielenkiintoisena ja tarpeeksi vaihtelevana. Se koskee myös seksiä. Toisen kyttääminen ja yltiömustasukkaisuus sen sijaan vaan pahentavat asiaa.

Totuus on että ihminen joka pettää niin se pettää teki toinen IHAN MITÄ TAHANSA! Ihan sama vaikka toinen ammatikseen yrittäisi pitää suhdetta mielenkiintoisena ja tarpeeksi vaihtelevana.

Sitä paitsi ei mikään parisuhde ja vielä vähemmän avioliitto voi perustua siihen että on kivaa koko ajan. Eikä sihen että on vaihtelua. Naimisissa kun kuitenkin pitäisi olla koko elämä eli kymmeniä vuosia ja pääosa elämästä nyt on aika tylsää tai jopa veemäistä. 

Vierailija
255/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Ap olisi voinut hoitaa homman tyylikkäämmin

, mutta hän ei ole se joka perheen hajotti vaan pettäjä sen teki.

Se joka pettää, päästää suhteeseen kolmannen osapuolen. Se näkyy kyllä suhteessa tavalla tai toisella vaikka ei tulisi ilmi.

Se väite, että Ap hajotti perheen, sisältää ajatuksen että saa pettää kunhan ei jää kiinni. Ja ettei puoliso kärsi pettämisestä jollei tiedä .

Tähän en usko. Näkyy suhteessa jos toisen aika ja mielenkiinto onkin toisaalla. Näkyy seksielämässä myös. Usein petoksen paljastuminen tekee suhteen oudot jutut ymmärrettäviksi toiselle.

Pettäjä ei myöskään yritä ratkaista suhteensa ongelmia vaan menee yli siit missä aita on matalin.

Tai sitten on vaan itsekäs, haluaa turvallisen parisuhteen ja jännitystä elämään.

Pettäjä on AINA ITSE syyllinen eikä kukaan muu. 

Vierailija
256/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäjä KOSKAAN olisi kertonut pettämisestä. Hän olisi pyytänyt vain AP:ta valehtelemaan hänen puolestaan ja ruvennut kiristämään häntä henkisesti. 

Vierailija
257/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä tuhosi suhteen ei AP

Vierailija
258/444 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kertomatta jättämiselläkin ota Jumalan roolin? Siinähän päättää, että petetyn ei tarvi tietää ja että pettäjä saa jatkaa touhujaan. Siinä sekaantuu tasan yhtä paljon asiaan kuin kertomisellakin. Ei silmien ummistaminen enää tuossa tilanteessa auta, sä olet jo osallinen ja olet tietoisesti päättänyt antaa tilanteen jatkua. Petät sitä petettyä siinä kaverisi kanssa. Tiedät muttet kerro. 

Ei se paska muuksi muutu vaikka sen siirtää toiseen käteen ja sen tuossa tekee jos ummistaa silmät ja vakuuttaa että ei asia mulle kuulu. 

Vierailija
259/444 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-8198 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kertomatta jättämiselläkin ota Jumalan roolin? Siinähän päättää, että petetyn ei tarvi tietää ja että pettäjä saa jatkaa touhujaan. Siinä sekaantuu tasan yhtä paljon asiaan kuin kertomisellakin. Ei silmien ummistaminen enää tuossa tilanteessa auta, sä olet jo osallinen ja olet tietoisesti päättänyt antaa tilanteen jatkua. Petät sitä petettyä siinä kaverisi kanssa. Tiedät muttet kerro. 

Ei se paska muuksi muutu vaikka sen siirtää toiseen käteen ja sen tuossa tekee jos ummistaa silmät ja vakuuttaa että ei asia mulle kuulu. 

Nykyisten perhesurmien aikana en lähtisi kokeilemaan. Tuollaisessa tilanteessa rauhallinenkin ihminen saattaa käyttäytyä arvaamattomasti. Ehkä tässä nyt näkee sen eron älykkäiden ja tyhmien ihmisten välillä. Toinen osaa miettiä etukäteen käräytyksen mahdollisia seurauksia ja toinen ei. Itse en osaisi elää sen kanssa, että pettämiskäräytysinnostuksissani olisin aiheuttanut ties mitä. Ystävien kuuluu puhua toisilleen. Jos toisen pettäminen häiritsee, se otetaan puheeksi ensin ystävän kanssa. Suoraselkäinen ja oikea ystävä tekee niin.

Vierailija
260/444 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesurmien... just joo. Kylläpäs täällä keksitään verukkeita totuuden piilottamiselle ja pettäjän puolustelulle. "En minä pettäjää puolusta..." niin, tyhmä ehkä uskoo sinua jos niin väität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme