Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat perseestä

Vierailija
25.10.2015 |

Mun mielenkiinto miehiin loppui. Kaikki ovat yksi toisensa jälkeen osoittaneet, ettei miehiin voi luottaa. Ei pienissä eikä isoissa asioissa.

Täytän kohta 45 vuotta, joten en enää mikään untuvikko näissä miesasioissa ole. Tarkastellessani viimeistä n. 30 vuotta, yksikään mies ei ole osoittautunut sanansa mittaiseksi pariutumiselämässä.

Naisetkaan ei kiinnosta.

Joten pitäkää tunkkinne! Paapokaa, passatkaa, miellyttäkää, suostukaa, rakastakaa...

Ärgh.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutuksia sinullekin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä pillusta me miehetkin ollaan tultu. Naiset voi syyttää miesten olemassa olosta vain itseään kun olette päästäneet jonkun miehen jalkojenne väliin ja sitten mahdollisesti vielä lykänneet sieltä uuden kehiin. Niinkuin mainoksen laulussakin sanotaan "ihan oma syy!"

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pillusta me miehetkin ollaan tultu. Naiset voi syyttää miesten olemassa olosta vain itseään kun olette päästäneet jonkun miehen jalkojenne väliin ja sitten mahdollisesti vielä lykänneet sieltä uuden kehiin. Niinkuin mainoksen laulussakin sanotaan "ihan oma syy!"

Terveisin Naispelko22

No, onneksi sain tyttölapsen :D :D

aapee

Vierailija
24/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa ja niille olen sanonut että sellaista ikää ei olekaan että selkään en anna jos naistaan huonosti kohtelee ja minä saan kyllä tietää. Eikä ole pelleilyä. Tietää kyllä että pidän sen minkä sanon. Minä olen poikani kasvattanut kuin koirat ja hienosti tyttöjä kohtelee. Vanhinkin pitää tyttöään kuin kukkaa kämmenellä vaikka tyttö on tulinen tapaus. Silti ei ole mikään tossu, mutta fiksu. Ei mikään vapaan kasvatuksen uhri.

Vierailija
25/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihana mies! Olimme koko päivän vaeltamassa ja retkeilemässä. Kotona hautui miehen tekemä hernekeitto potkalla. Harva nuori (27-v) mies osaa tehdä oikeaoppista ärtsoppaa.

Joo, ja harva nuori nainen moista suostuu syömään. Jos minä nuori sinkkumies tarjoaisin deitilleni HERNEKEITTOA, olisi viimeiset treffit ikinä. Sanonpahan vain. Itselläni ei mitään siis hernekeittoa vastaan ole.

Vierailija
26/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

aapee

No huh! Ehdin jo huolestua.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
27/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on jotkut (ei kaikki) naisetkin.

Vierailija
28/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

aapee

No onneksi sinuakaan ei tarvitse tavata. Jatka vaan kaikessa rauhassa.

Vierailija
29/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme poikaa ja niille olen sanonut että sellaista ikää ei olekaan että selkään en anna jos naistaan huonosti kohtelee ja minä saan kyllä tietää. Eikä ole pelleilyä. Tietää kyllä että pidän sen minkä sanon. Minä olen poikani kasvattanut kuin koirat ja hienosti tyttöjä kohtelee. Vanhinkin pitää tyttöään kuin kukkaa kämmenellä vaikka tyttö on tulinen tapaus. Silti ei ole mikään tossu, mutta fiksu. Ei mikään vapaan kasvatuksen uhri.

Onko tämä nyt sitä seksismiä ja naisen jalustalle nostamista? Onneksi olkoon, opetat lapsesi jo pienestä pitäen pitämään naista jonain suurena jumalolentona. Olet epäonnistunut vanhemman roolissa, pahoittelen.

Vierailija
30/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tunnet vetoa niihin epäluotettaviin pelureihin ja muihin paskakasoihin. Katso peiliin.

Tämä. 

Hauskaa kun naiset ulisevat miehistä ja sitten kun katsotaan näiden ulisijoiden mieshistoriaa, sieltä löytyy ehkä joku pelimies, huumehörhö, ikiteini jolle elämän tarkoitus on örveltää baarisssa jne. 

Sama kuin mies nisisi jotain maisatorppia paria kappaletta ja sen jälkeen ulisisi, että naiset on paskoja, huomionkipeitä jne. Mutta ei tällaista juuri kuule! Miksi? Koska ne miehet, jotka tuollaisten perässä juoksevat, ymmärtävät millaisesta naisesta on kyse ja ovat useimmiten itse samanlaisia. Miehillä on kyky etsiä kaltaistaan seuraa. Naistenkin kannattaisi tehdä niin, eikä aina roikkua sen kovimman äyhöttäjän lahkeessa jos ei itse ole sellainen. Miksei naisilla ole kykyä tähän? 

Vierailija
31/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä seksismiä ja naisen jalustalle nostamista? Onneksi olkoon, opetat lapsesi jo pienestä pitäen pitämään naista jonain suurena jumalolentona. Olet epäonnistunut vanhemman roolissa, pahoittelen.

Ei pidä. Ei ne ole tyhmiä. Jokainen on älykkäämpi kuin keskiverto normaaliväestön edustaja. Ei ne erityisemmin ole kuria kyllä tarvinneetkaan kun ei ole olleet mitään riehuvia idiootteja vaan hyvin käyttäytyvä lapsia ja nykyään hyväkäytöksisiä teinejä. Ei puhu rumasti, ei huuda ja keskustelee asioista järkevästi. Esittävät oman kantansa ja jos näkemys on hyvin perusteltu niin vaikka olisin eri mieltä niin hyväksyn vastauksen ja näin ottavat myös vastuuta itsestään. Heillä on selkeät auktoriteetit. Isä ja äiti ei ole kavereita. Mitä vanhemmaksi tulevat sitä enemmän tulevat kohti aikuisen oikeuksia. Olkoonkin sitten huonoa vanhemmuutta. Eipähän tarvitse liiemmin huolehtia kun ovat järki päässä eläviä ihmisiä.

Vierailija
32/33 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Oon tullut siihen tulokseen, että en oo tarpeeksi kenellekään miehelle. Muut naiset on aina ihanampia kuin minä (miesten mielestä). Luovutin kun täytin 33. Pitäkää tunkkinne, sanon minäkin. :)

No et ole yksin ajatuksinesi. Ei katso sukupuoleen nuo fiilikset. Jaksoit sinnitellä noinkin kauan.

m41

Vierailija
33/33 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun naiset ulisevat miehistä ja sitten kun katsotaan näiden ulisijoiden mieshistoriaa, sieltä löytyy ehkä joku pelimies, huumehörhö, ikiteini jolle elämän tarkoitus on örveltää baarisssa jne. 

Mulla ainakin huono historia alkoi siitä, kun isä häipyi kuvioista kun olin pieni. Sen jälkeen jokaikinen mies on ollut pettymys, vaikka olen tietoisesti valinnut niitä ihannevävyn stereotypioita, eli fiksuja ja luotettavia nörttejä. Aina kuulen olevani riittämätön ja mies ottaa ja jättää.

En koskaan ollut yhdellekään tarpeeksi, eli täällä myös yksi 'kiitti, mulle riitti' -nainen, joka ei enää edes yritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä