Mitkä näistä neljästä ovat sinun laukussa AINA mukana kaiken varalta?
1. Hakaneula
2. Särkylääkettä
3. Laastaria
4. Kuukautisuoja
Multa löytyvät nuo kaikki.
Kommentit (55)
Särkylääke useimmiten on mukana (migreenitaipumus).
Ja kuukautissuojat oli niin kauan kuin oli kuukautiset. Kohdunpoiston jälkeen luojan kiitos niitä ei tarvita.
Hakaneuloja ja laastareita en kanniskele katastrofien varalta. En ole mikään itseäni telova sohlo, laastarinkulutukseni on hyvin maltillista. Enkä oikein keksi mitä hakaneuloillakaan tekisin? En juuri revi vaatteitani... No sillon on mukana jos on sellainen heijastin jossa hakaneula :D
Ei mitään. Kuukautissuojia, hakaneulaa tai laastaria ei ikinä, särkylääkettä joskus.
Yleensä pidän mukana semmoista pientä ensiapupussia, mistä löytyy särkylääkettä ja laastareita ynnä muuta tarvittavaa. Mutta joskus tuokin saattaa unohtua, koska en joka päivä käytä samaa laukkua vaan vaihtelen aika usein laukkujen välillä. Kuukautissuojia pidän varmuuden varalta vain paria päivää ennen kuukautisten alkua mukana, koska tiedän aika tarkalleen milloin kuukautiset tulevat ja miten pitkään kestävät. Sitten tietenkin ne kulkevat mukana koko kuukautisten ajan, mutta muuten olkoot kylppärissä tallessa. Hakaneulaa en kuljeta mukana, harvoin sille on tullut tarvetta.
Kaikki paitsi ykkönen. Lisäksi mulla on hammastikkuja, pari vanupuikkoa, puuteri, sateenvarjo ja kynsiviila aina laukussa hätävaroina kaikkien "normaalien" juttujen (lompakko yms) lisäksi.
Mitä sillä hakaneulalla tekis?
Särkylääkkeet ja kaikki muut lääkkeet.
en mitään noista. itselläni eivät ala kuukautiset äkkiseltään ja arvaamatta, en revi vaatteitani kovinkaan säännöllisesti niin etteivät ne pysyisi kasassa ilman hakaneulaa ja laastarit ovat mielestäni ihan turhia, pienet haavat paranevat paremmin ilman hautomista. särkylääke olisi kyllä toisinaan jees mukana.
käytän äärimmäisen harvoin laukkua, rahapussissa on särkylääkkeitä ja imodiumia aina.
Särkylääke, antihistamiini ja kuukautissuojia.
Ei mitään noista. Tosin ei mulla ole edes käsilaukkua.
En käytä laukkua joten mukana ei ole kuin ne mitä on ihan pakko olla, kuten avaimet jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi ykkönen. Lisäksi mulla on hammastikkuja, pari vanupuikkoa, puuteri, sateenvarjo ja kynsiviila aina laukussa hätävaroina kaikkien "normaalien" juttujen (lompakko yms) lisäksi.
Mitä sillä hakaneulalla tekis?
No Ap:lla se on lähinnä opittu tapa, jonka äiti iskosti mulle jo nuorena tyttönä. Hänen mukaansa hakaneula on hyvä olla naisella aina mukana, ja kätevämmin se kulkee mukana laukun vuorikankaaseen kiinnitettynä.
Tosin vain kerran olen joutunut tilanteeseen, jossa olen hakaneulaa tarvinnut. Silloinkin sitä tarvitsi oikeastaan mieheni, jonka puvun housujen sepalluksen vetoketju levisi sukulaisten juhlissa. / Ap.
Kuukautissuoja. Sitten on esim nenäliinoja. Taitaa olla myös antihistamiineja. Ja silmälasipyyhe.
Mulla ei oo mitään noista aina. Jotakuinkin tiedän koska kuukautiseni tulevat, joten en varaudu. Kuukautisten aikaan käytän kuukautiskuppia, joten tarvetta muille ei ole. Särkylääkettä, laastaria, puhdistuspyyhkeitä yms. on yleensä, mutta en yleensä muista siirtää settiä repusta käsilaukkuun jos olen menossa vaikka illaksi jonnekin. En keksi mihin tarvitsisin hakaneulaa, kun en halua yleensäkään pistellä sitä läpi mistään.
Mulla on tuosta listalta mukana kuukautissuojia ja särkylääkettä.
Sen sijaan vielä noitakin tärkeämmät ovat nenäliinat, joita ilman en lähde minnekään. Niitä olen usein tarvinnut ja lukemattomat kerrat antanut ympärillä oleville. Pieni kolmen desin vesipullo on myös monesti mukana.
Minulla on noiden lisäksi kynsisakset, pienet pihdit, neula ja lankaa, korkinavaaja, purkinavaaja, meisseli, hammaslankaa ja silmätippoja. Uskomattoman usein olen saanut kiitosta siitä, että kanniskelen kaikkea ihan turhaa mukanani.
Siteitä, särkylääkettä, nenäliinoja ja muistiinpanovälineet, ainakin kynä.
Ei noista mitään, mutta hammastikkuja ja ksylitolipurukumia on yleensä mukana. Kauppareissulla niitä ei tarvitsisi, mutta en niitä laukusta tule poistaneeksikaan.
Ei mitään.