Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä näistä neljästä ovat sinun laukussa AINA mukana kaiken varalta?

Vierailija
25.10.2015 |

1. Hakaneula
2. Särkylääkettä
3. Laastaria
4. Kuukautisuoja

Multa löytyvät nuo kaikki.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissuojia on aina, menkat on runsaat ja saattavat yllättää pari päivää etuajassa.

Laastaria ja särkylääkettä löytyy työpaikalta. Hakaneulalle en keksi käyttöä.

Vierailija
22/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista mitään, mutta hammastikkuja ja ksylitolipurukumia on yleensä mukana. Kauppareissulla niitä ei tarvitsisi, mutta en niitä laukusta tule poistaneeksikaan.

Niin joo ja kynä tosiaan on aina mukana, ja edes jotain paperia. Tosin nykyään nuo voisi korvata jo kännykällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 4 aina.

3 usein

1 käytännössä ei koskaan

Olisko hakaneula muuten ongelma lentokentän turvatarkastuksessa?

Vierailija
24/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista mitään. Mutta kondomeja on pakkaus ;)

Vierailija
25/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, en kanna edes laukkua.

Kuukautisten aikaan, jos aion olla tyyliin 10h pois kotoa, otan siteen takataskuun. Jos menkat osoittavat alkamisen merkkejä kesken päivän, mulla ei ole mitään kiirettä etsiä sidettä... aikaa on ainakin iltaan.

Vierailija
26/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy nuo kaikki normivarustuksesta. Jos juhlalaukku, ei löydy kuin särkylääkkeet.

Mulla on arkilaukussa pussukka, joka vaihtaa "kotia" aina kun laukku vaihtuu. Sieltä löytyy mm. Erivärisiä stabilo-tusseja + lyijäri ja mustekynä. , kuukautissuojia, korvatulpat, laastareita, hakaneula, pieni käsidesi, silmälasienpuhdistus-pyyhe, särkylääkkeitä, rennietä, huulirasva x2, astmalääke, hammastikkuja (pöllin yksittäispakattuja aina ravintolasta), nicorette-tabletteja, ylimääräinen sytkäri, purkkaa, hammaslankaa, nenäliinoja, kosteuttavat silmätipat ja mitähän vielä.. ja koiran koulutukseen käytettävä ekstra-naksutin:D
Eli kaikkea tarpeellista :)

Kaikki muu on ollut tarpeellista, paitsi laastarit vain harvoin.

Vierailija
27/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta paitsi hakaneula ja laastari. Joskus laastarille ois ollut tarve, mutta olen sit hakenut apteekista tai sit olen vaan kietonut kohdan nenäliinaan. 

Noiden lisäksi mukana aina nenäliinoja ja Immodiumia.

Vierailija
28/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, 4 + kortsuja

Vierailija
29/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käsilaukkua todella harvoin ja sitten kun käytän, niin siellä on lompakko ja kännykkä. Ehkä pastilleja.

Vierailija
30/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista mitään. Mutta kondomeja on pakkaus ;)

Ai että jos sattuisit ylläten jakamaan pillua jollekin?

Vierailija
31/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä koskaan ole hajonnut housuista vetskari? Hakaneula on sitä varten.

Vierailija
32/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeitä ja kuukautissuojia on aina noista vaihtoehdoista. Sitten on kyniä, paperia, silmälasienpuhdistusaine+-liina, deodorantti, kasvojen puhdistusaine, hiuskiinne, hiuslenkkejä+pinnejä, harja, peili, kajalkynä, ripsari, luomiväripaletti, huulipuna, puuteri, sähkötupakka, shampoota, hoitoainetta, suihkugeeliä, hammasharja ja nänninipistimet, jos sattuu yhtäkkinen tarve :D

Vierailija
33/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Laukussa, jonka useimmiten pidän ns. mukana, mut jätän autoon, on pieni monitoimityökalu, tehokas taskulamppu, kortiton ja rahaton lompakko, hiusharja ja nenäliinoja. Taskussa pidän avaimet, maksukortin ja puhelimen. Näillä on pärjätty aina.

Vierailija
34/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke ja kuukautissuojia.Minulla on myös pysyvä lääkitys,joten yhden päivän satsi on myös aina mukana.Lisäksi syksystä kevääseen laukusta löytyy myös pienen pieni taskulamppu.

Vierailija
35/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissuojat

Vierailija
36/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on muovipussi.

Vierailija
37/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke ja kuukautissuojia.Minulla on myös pysyvä lääkitys,joten yhden päivän satsi on myös aina mukana.Lisäksi syksystä kevääseen laukusta löytyy myös pienen pieni taskulamppu.

Vierailija
38/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Repun pikkutaskussa (mulla on usein mukana reppu, jossa kulkevat nuoremman lapsen hoitotarvikkeet) mulla on kynä, linkkari, narunpätkä, heijastin, närästyslääkettä, kangasnenäliina. Puhelinta ja kukkaroa siirtelen laukusta toiseen. Vesipullo on mukana tarpeen mukana, tähän vuodenaikaan en kauheasti tarvitse. Käsilaukussa ei ole kauheasti mitään. Semmoinen pahvinen kalenteri, kangasnenäliina, huulirasva ja sit noi puhelin  ja kukkaro.

Vierailija
39/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ja paljon muuta...

Vierailija
40/55 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään. Eikä ole kyllä laukkuakaan. Puhelin, avaimet ja pankkikortti, ei muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme