Mitkä näistä neljästä ovat sinun laukussa AINA mukana kaiken varalta?
1. Hakaneula
2. Särkylääkettä
3. Laastaria
4. Kuukautisuoja
Multa löytyvät nuo kaikki.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei noista mitään, mutta hammastikkuja ja ksylitolipurukumia on yleensä mukana. Kauppareissulla niitä ei tarvitsisi, mutta en niitä laukusta tule poistaneeksikaan.
Niin joo ja kynä tosiaan on aina mukana, ja edes jotain paperia. Tosin nykyään nuo voisi korvata jo kännykällä.
2 ja 4 aina.
3 usein
1 käytännössä ei koskaan
Olisko hakaneula muuten ongelma lentokentän turvatarkastuksessa?
Ei noista mitään. Mutta kondomeja on pakkaus ;)
Ei mitään, en kanna edes laukkua.
Kuukautisten aikaan, jos aion olla tyyliin 10h pois kotoa, otan siteen takataskuun. Jos menkat osoittavat alkamisen merkkejä kesken päivän, mulla ei ole mitään kiirettä etsiä sidettä... aikaa on ainakin iltaan.
Täältä löytyy nuo kaikki normivarustuksesta. Jos juhlalaukku, ei löydy kuin särkylääkkeet.
Mulla on arkilaukussa pussukka, joka vaihtaa "kotia" aina kun laukku vaihtuu. Sieltä löytyy mm. Erivärisiä stabilo-tusseja + lyijäri ja mustekynä. , kuukautissuojia, korvatulpat, laastareita, hakaneula, pieni käsidesi, silmälasienpuhdistus-pyyhe, särkylääkkeitä, rennietä, huulirasva x2, astmalääke, hammastikkuja (pöllin yksittäispakattuja aina ravintolasta), nicorette-tabletteja, ylimääräinen sytkäri, purkkaa, hammaslankaa, nenäliinoja, kosteuttavat silmätipat ja mitähän vielä.. ja koiran koulutukseen käytettävä ekstra-naksutin:D
Eli kaikkea tarpeellista :)
Kaikki muu on ollut tarpeellista, paitsi laastarit vain harvoin.
Kaikkea muuta paitsi hakaneula ja laastari. Joskus laastarille ois ollut tarve, mutta olen sit hakenut apteekista tai sit olen vaan kietonut kohdan nenäliinaan.
Noiden lisäksi mukana aina nenäliinoja ja Immodiumia.
Käytän käsilaukkua todella harvoin ja sitten kun käytän, niin siellä on lompakko ja kännykkä. Ehkä pastilleja.
Vierailija kirjoitti:
Ei noista mitään. Mutta kondomeja on pakkaus ;)
Ai että jos sattuisit ylläten jakamaan pillua jollekin?
Eikö teillä koskaan ole hajonnut housuista vetskari? Hakaneula on sitä varten.
Särkylääkkeitä ja kuukautissuojia on aina noista vaihtoehdoista. Sitten on kyniä, paperia, silmälasienpuhdistusaine+-liina, deodorantti, kasvojen puhdistusaine, hiuskiinne, hiuslenkkejä+pinnejä, harja, peili, kajalkynä, ripsari, luomiväripaletti, huulipuna, puuteri, sähkötupakka, shampoota, hoitoainetta, suihkugeeliä, hammasharja ja nänninipistimet, jos sattuu yhtäkkinen tarve :D
Ei mitään noista. Laukussa, jonka useimmiten pidän ns. mukana, mut jätän autoon, on pieni monitoimityökalu, tehokas taskulamppu, kortiton ja rahaton lompakko, hiusharja ja nenäliinoja. Taskussa pidän avaimet, maksukortin ja puhelimen. Näillä on pärjätty aina.
Särkylääke ja kuukautissuojia.Minulla on myös pysyvä lääkitys,joten yhden päivän satsi on myös aina mukana.Lisäksi syksystä kevääseen laukusta löytyy myös pienen pieni taskulamppu.
Särkylääke ja kuukautissuojia.Minulla on myös pysyvä lääkitys,joten yhden päivän satsi on myös aina mukana.Lisäksi syksystä kevääseen laukusta löytyy myös pienen pieni taskulamppu.
Ei mitään noista. Repun pikkutaskussa (mulla on usein mukana reppu, jossa kulkevat nuoremman lapsen hoitotarvikkeet) mulla on kynä, linkkari, narunpätkä, heijastin, närästyslääkettä, kangasnenäliina. Puhelinta ja kukkaroa siirtelen laukusta toiseen. Vesipullo on mukana tarpeen mukana, tähän vuodenaikaan en kauheasti tarvitse. Käsilaukussa ei ole kauheasti mitään. Semmoinen pahvinen kalenteri, kangasnenäliina, huulirasva ja sit noi puhelin ja kukkaro.
ei mitään. Eikä ole kyllä laukkuakaan. Puhelin, avaimet ja pankkikortti, ei muuta
Kuukautissuojia on aina, menkat on runsaat ja saattavat yllättää pari päivää etuajassa.
Laastaria ja särkylääkettä löytyy työpaikalta. Hakaneulalle en keksi käyttöä.