Kaikki oli paremmin, kun kännykällä ei päässyt nettiin
Rajasi käyttäjäkuntaa asiaan vihkiytyneisiin, eikä palveluihin tulvinut käyttäjiä
Kommentit (10)
Siirryin vastentahtoisesti älypuhelimeen joskus 3 v sitten, ja nyt olen puhelimella aina. Järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Siirryin vastentahtoisesti älypuhelimeen joskus 3 v sitten, ja nyt olen puhelimella aina. Järjetöntä.
Kuka pakottaa?
Löytyy näppäin kännyköitä kaupoista. Ei ole pakko käyttää älypuhelinta.
Minusta on kiva katsoa HSL-appista missä bussit ja sporat menevät. Helpottaa matkustamista. Ennen piti opetella aikatauluja ulkoa ym. typerää.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut. Moni asia helpottunut älypuhelimen avulla.
Juuri sen takia.
Internet kännykkään oli hyvä keksintö, mutta älypuhelin huono
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva katsoa HSL-appista missä bussit ja sporat menevät. Helpottaa matkustamista. Ennen piti opetella aikatauluja ulkoa ym. typerää.
Paperikartan kanssa piti suunnistaa. Onneksi nyt on paljon helpompaa ja voi nauttia matkasta enemmän.
Olin kesällä ulkomailla ja kyllä kännykkä auttoi bussiaikatauluissa. Tietöiden takia pysäkit siirretty toisiin paikkoihin. Katoin sovelluksesta minne pitää mennä ja neuvoin myös paikallisia mummoja, kun vanhoilla pysäkeillä huonot ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Siirryin aikoja sitten ja silloin harmitti, että liian myöhään siirryin. Soitin paljon ulkomaanpuheluita ja silloin ne maksoi paljon tavallisella puhelimella.
No ei ollut. Moni asia helpottunut älypuhelimen avulla.