Mitkä näistä neljästä ovat sinun laukussa AINA mukana kaiken varalta?
1. Hakaneula
2. Särkylääkettä
3. Laastaria
4. Kuukautisuoja
Multa löytyvät nuo kaikki.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
1. Hakaneula
2. Särkylääkettä
3. Laastaria
4. KuukautisuojaMulta löytyvät nuo kaikki.
1. Ei koskaan.
2. Kuukautisten aikana ja varmuudeksi muutaman päivän ennen kuukautisia.
3. Ei koskaan.
4. Sama kuin 2, vähän turha tosin kuukautisten alettua, koska kuppi.
Vierailija kirjoitti:
en mitään noista. itselläni eivät ala kuukautiset äkkiseltään ja arvaamatta, en revi vaatteitani kovinkaan säännöllisesti niin etteivät ne pysyisi kasassa ilman hakaneulaa ja laastarit ovat mielestäni ihan turhia, pienet haavat paranevat paremmin ilman hautomista. särkylääke olisi kyllä toisinaan jees mukana.
Laastari pannaan siksi ettei sotke joka paikkaa verellä. Se otetaan pois kun haava lakkaa vuotamasta.
Minulla on pikkuhousunsuojia, Compeed- laastareita ja särkylääkkeitä. Lisäksi (käytän kahta eri laukkua) pinnejä, pompuloita, pieni hiuslakka, muutama nenäliina ja sateenvarjo kevät-kesä-syksy-aikaan.
Särkylääke ja kuukautissuoja, laastaria on joskus kesällä mukana jos on sellaiset kengät mistä tiedän, että voi tulla paljaaseen jalkaan rakkoja
Minulla on aina mukana paljon tavaraa pakattuna pieneen tilaan, olen pakannut 2 pussukkaa jotka vaihtavat laukkua tarvittaessa. Mukana on ainakin:
- rahapussi, kännykkä, avaimet
- rahaa, kolikoita ja seteleitä
- nenäliinoja, kosteuspyyheitä
- kuukautissuojia
- käsidesi
- ea-tarvikkeita (laastari, särkylääke aikuisille ja lapsille, sideharsorulla, närästyslääke, desinfiointiliina, rakkolaastari, pinsetit, kumihanskat)
- ompelutarvikkeita (sakset, neula, nappeja, lankaa, hakaneuloja)
- paperia, kyniä, merkkaustussi
- purkkaa ja kurkkupastilleja
- muistikirja/osoitekirja
- harja, hiuslenkkejä
- huulirasva
- kynsiviila
- taskulamppu
- linkkuveitsi/monitoimityökalu
- muovipussi
Lisäksi vaihtelevasti: sateenvarjo/kertakäyttösadetakki, vesipullo, evästä itselle/lapsille, koiratarvikkeita, vaihtovaatteita...
Ainoastaan laastaria, lähinnä siltä varalta jos kengät hiertävät ihon rikki. Nyt olen raskaana mutta silloin kun en ole, niin on myös kuukautissuoja mukana. Hakaneulaa tai särkylääkettä ei ole ikinä mukana, ei ole tarvetta. Ainoastaan matkoille olen ottanut mukaan särkylääkettä varmuuden vuoksi.
Ei mikään noista.
Mihin hakaneulaa tarvitsisin.? :o ei tule nyt mitään syytä mieleen.
Särkylääkkeitä en hirveesti popsi, pidän mukana korkeintaan jos joku kuuri menossa tms.
En telo itseäni niin en tarvitse laastareitakaan. Korkeintaan töissä, mutta silloinkaan en kyllä laastaria omasta laukusta kaivaisi.
Kuukautissuojia vain tarvittaessa, tiedän kyllä koska kuukautiset alkaa.
Tamponeja on aina pari, ei vie paljon tilaa ja monesti on vaikka kaveri tarvinnut lainaan. Särkylääkettä löytyy myös oman sairauden takia. Laastareita ja hakaneuloja(?) en kuljeta ikinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä koskaan ole hajonnut housuista vetskari? Hakaneula on sitä varten.
Ei ole hajonnut. Käytätkö sä liian tiukkoja housuja?
2 & 3. Hakaneuloja on vaan matkoilla, kuukautiset alkaa nykyisin aina "varottelulla" eli tulee pientä tuhruvuotoa vuorokausi ja vasta sitten alkaa. Ennen alkoi hulahtamalla, ja epäsäännöllisten kuukautisten kanssa tää oli tuskaa. Oli pakko pitää jotain varasuojaa siitä lähtien kun oli mahdollista että menkat alkaa, koska muuten jos alkoi koulutunnin aikana veri tuli farkuista läpi >_<
Huulipuna kuukautissuojan tilalla...kaikki muut ovat