Voisitteko perustella, miksi nykyään ei kirjoita postilaatikkoon sukunimeä enää lainkaan?
Ärsyttää lähinnä, kun postilaatikossa lukee ainoastaan esim. Hietapellontie 21 C. Onko tämä tietosuojahössötys mennyt niin ylivarovaiseksi, että edes talossa asuvien sukuniemeä ei voi enää paljastaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postin ohjeiden ja sääntöjen mukaan kuuluu olla nimet.
Linkki?
Mikään ei taida velvoittaa ihmistä pitämään minkäänlaista postilaatikoa.
Googleta postin jakelupalvelut. Postinsaajan tulee merkitä nimi asianmukaiseen laatikkoon. Samassa mainitaan sekin, että estetön pääsy laatikolle on huolehdittava.
Olemme itse saaneet huomautuksen, kun uuteen laatikkoon ei nimeä laitettu viikossa.
En edelleenkään löydä. Voitko antaa linkin jos tiedät mistä löytyy?
Minä löysin sieltä pdf:n "
Postinsaajan tulee merkitä postilaatikkoon nimi- ja osoitetiedot selkeästi. Postinsaajan velvollisuutena on kertoa ajan
-
tasaiset osoitetietonsa kaikille tiedossaan oleville lähettäjille.
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
www.posti jakelupalvelut. Juu ei tarvii laatikkoa eikä postin ohjeita, jos ei halua saada omaa postiaan. Olisitko ystävällinen ja ilmoittaisi asiasta postille, pääsisivät helpommalla kun saisivat dumpata suoraan roskiin.
Voitko nyt laittaa ihan suoran linkin ohjeeen tai "sääntöön"?
Vierailija kirjoitti:
Me otettiin pois, kun mieheni joutui pahoinpitelyn ja ryöstön uhriksi ja kävi ilmi, että yksi pahoinpitelijöistä oli henkilö, jolla on tilillään paloittelusurma. Oli ihan tarpeeksi, että oikeuden pöytäkirjoissa oli näkyvissä kaikki mieheni tiedot - näin ihanaa on olla rikoksen uhri Suomessa. Syytetty saa henkilötunnukset ja osoitteet ja kaikki.
Kannatat yhteiskuntaa, jossa ketä tahansa, vaikkapa sinua, saisi syyttää ja jonka saisi tuomita vankeuteen ilman, että sinulle tarvitsisi edes kertoa, kenet sinun väitetään hakanneen/tappaneen? Hakkasit ja ryöstit kuule, ei kerrota sulle että kenet! Poseen nyt vaan miettimään tekosiasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse postinjakaja niin lähettäisin näille nimettömille kirjeen.
Että "pitäkää tunkkinne saatana"!
Et siis haluaisi että saisit pitää kyseisen työn?
Olen jakanut postia joskus ja kyllä se hemmettivie ärsyttää jos on rivi laatikoita ilman mitään nimiä ja numeroita,arvo siinä sitten mikä kuuluu kenellekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen ei mahdu kymmen eri sukunimeä, kun on lapsia usealle eri miehelle? Neljä sukunimeä taitaa olla ennätys, jonka olen nähnyt.
Apua, niin noloa :D Kunnon WT-kommuuni :D
Niin, esim. soluasunto.. Ehkä ihan hyvä jos niitä sukunimiä ei ole näkyvissä.
Meillä naapurissa oli 2 eri sukunimeä ovessa, vaikka oikeasti perheessä oli 4 erilaista (syy: eri isiä lapsilla). No en olisi itsekään kehdannut laittaa koko sukunimiriviä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
www.posti jakelupalvelut. Juu ei tarvii laatikkoa eikä postin ohjeita, jos ei halua saada omaa postiaan. Olisitko ystävällinen ja ilmoittaisi asiasta postille, pääsisivät helpommalla kun saisivat dumpata suoraan roskiin.
Voitko nyt laittaa ihan suoran linkin ohjeeen tai "sääntöön"?
Hoogleta "postin saajan velvollisuus" linkkiä en saa laitettua, kun tallentaa tiedoston puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Googleta postin jakelupalvelut. Postinsaajan tulee merkitä nimi asianmukaiseen laatikkoon. Samassa mainitaan sekin, että estetön pääsy laatikolle on huolehdittava.
Olemme itse saaneet huomautuksen, kun uuteen laatikkoon ei nimeä laitettu viikossa.
En edelleenkään löydä. Voitko antaa linkin jos tiedät mistä löytyy?
No on se niin vaikeeta:
http://www.posti.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/ehdot/toim-ehdot-jakelu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jakanut postia joskus ja kyllä se hemmettivie ärsyttää jos on rivi laatikoita ilman mitään nimiä ja numeroita,arvo siinä sitten mikä kuuluu kenellekkin.
Ilmaisutapa pitäisi kuitenkin olla asiallinen vaikka harmittaisi. Tuskin työnantaja ymmärtää yhtään paremmin töykeyttä vaikka kerrot toimineesi niin kun ärsytti niin v...sti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti laatikoissa pitää olla osoite, ja senhän on yksiselitteinen. Se on sitten eri asia, jos joku on repinyt kyltit pois, tai ne ovat ajan saatossa himmentyneet tms. mutta tustahan tässä ei nyt puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Posti jaetaan osoitteen mukaan. Ei nimen.
Varhaisjakelu (eli tilatut sanomalehdet esim Hyysäri ja Turun Sanomat) jaetaan sukunimen mukaan.
Hei kaikki, oletteko etsineet lainaa taloudellisten ongelmienne ratkaisemiseksi ettekä tiedä, miten edetä, ja olette joutuneet monien huijareiden ja lainanantajien huijaamiksi, jotka ovat antaneet tyhjiä lupauksiaan pitämättä niitä? Olen iloinen voidessani kertoa teille, että lainayhtiö nimeltä CREDIT24 on paras paikka, jossa voitte saada tarvitsemanne lainasumman käsiteltyä ilman huijausta tai pettymystä, koska niin monet ihmiset maastamme ovat puhuneet siitä, kunnes otin heihin yhteyttä tänään ja lähetin 25000 euron lainahakemukseni, ja se hyväksyttiin välittömästi. Joten kun tarvitsette taloudellista apua, ottakaa yhteyttä sähköpostitse alla olevan Ryanadamcredit24@gmail.com tai WhatsAppissa +351962289912, joka on heidän yhteystietonsa. He ovat aitoja, laillisia ja halukkaita auttamaan kaikkia apua tarvitsevia, koska sain lainapäätöksen tänään.
Tuason
No meillä on nimet ainakin, mutta silti posti jakaa naapurin posteja laatikkooni koska jostain syystä jossain postissa on minun osoitteeni.
Ja olen nähnyt postin liimaavan jopa tarroja posteihin että jakavat osoitteen perusteella. Eli ovat itse huomanneet siellä että tällaista tyyppiä ei ainakaan enää asu tässä osoitteessa, mutta jaamme tämän nyt sinne kun tämä osoite tässä on.