Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä palvelusta te kuuntelette musiikkia?

Vierailija

Olen aina opiskellut kuunnellen Spotifystä jotain ns. ääntä vaimentavaa, eli jotain äänekästä jonka läpi ei kuulu miehen formulat eikä lasten mökä. Nyt jouduin lopettamaan Spotifysta maksamisen taloudellisten syiden takia ja olen ihan hukassa kun en pysty keskittymään enää. Auttakaa mua löytämään joku, ilmainen, korvaava palvelu tilalle. Kovaan käyttöön, kuuntelutunteja +50 viikossa.  

Kommentit (5)

Vierailija

Radiosta sekaan tulee aina häiritsevää puhetta ja mainoksia, ei toimi. Kokeilen nyt Youtubea, mutta tämä äänenlaatu on ihan hirveä. Ja epätasainen, välillä kuuluu lujaa ja välillä hiljaa ja se ärsyttää ja häiritsee. Ap

Vierailija

itse kuuntelen yle radio ykköstä lähes vuorokauden ympäri peittämään muut äänet ja sitten taas liian hiljaisuudenkin. klassista sieltä aika paljon tulee, mutta se on mielestäni hyvää tähän tarkoitukseen, ei yleensä liian ärsyttävää, mukaansa tempaavaa tms. menee sellaisena valkoisena kohinana taustalla eikä kyllä tule sellaista "ei saatana tää sama mozartin sinfonia tulee jo neljättä kertaa tunnin sisällä" kuten muiden kanavien parin biisin ympäripyörityksestä.. tosin keskusteluohjelmat ovat usein aika mielenkiintoisia niin opiskelu voi niihin keskittyessä unohtua. tai sitten olen vain saamarin tylsä ihminen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat