Eilen tuli kylmää rättiä kasvoille, kun en kelvannut
miehelle jota olen tapaillut. Halusi vain ystävyyden. Olen rikki ja itkettää.
Kommentit (58)
Miksi mies haluaa olla vain ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kuulema sen verran arvokas, että hänen mielestään parisuhdetta ei kannata sotkea. Kun jatkamme ystävinä, ei mun tarvitse miettiä että tämä ihminen joskus katoaa:) ollaan tänäänkin viestitelty hyväkkä fiiliksellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kuulema sen verran arvokas, että hänen mielestään parisuhdetta ei kannata sotkea. Kun jatkamme ystävinä, ei mun tarvitse miettiä että tämä ihminen joskus katoaa:) ollaan tänäänkin viestitelty hyväkkä fiiliksellä. Ap
Miten sä kestät tuota tilannetta, kun sanoit, että tuli kylmää rättiä silmille ja jos itse haaveilet rakkaussuhteesta miehen kanssa?
ihan uteliaisuudesta kysyn, kun itsellä samankaltainen tilanne. Tosin vaikka mies ilmeisesti haluaa (sitoutumiskammoisena) olla ystävä, niin siitä ei ole sovittu mitään enkä tällä hetkellä tiedä, onko mies enää elämässäni jatkossa.
Lisäksi itse en todellakaan kestäisi katsella miehen sitten kelpuuttavan jonkun toisen. Ja jos se nainen sanoisi että minä vittuun niin se on niin helppoa sitten miehen pyörtää kaikki kiinnostus minua kohtaan, enkä henk koht ymmääkään millainen mies seurustelee alempiarvoisen naisen kanssa kuin ystävänainen on, jonka voi menettää mieluummn kuin ystävänaisen?
Aika satuilua sorry vaan.
Sitäpaitsi seurustelunkin jälkeen VOI jatkaa ystävinä.
24
Tosin on pakko sanoa, että omassa tapauksessani on melkoisen epätodennäköistä, että joutuisin katselemaan miehen löytävän jonkun muun, kun on 0 kertaa vakavasti 45 ikävuoteen mennessä. Mutta ei silti kiitos.
24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas on diippiä shittiä. Oikeesti. Mies ei vain halua olla sun kanssa eikä tunne vetoa sua kohtaan. Sellaiset naiset jää kavereiksi.
Munkin miesystäväni sanoi mulle, että ei ikinä halua menettää mua. Sen takia ollaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä kestät tuota tilannetta, kun sanoit, että tuli kylmää rättiä silmille ja jos itse haaveilet rakkaussuhteesta miehen kanssa?
ihan uteliaisuudesta kysyn, kun itsellä samankaltainen tilanne. Tosin vaikka mies ilmeisesti haluaa (sitoutumiskammoisena) olla ystävä, niin siitä ei ole sovittu mitään enkä tällä hetkellä tiedä, onko mies enää elämässäni jatkossa.
Lisäksi itse en todellakaan kestäisi katsella miehen sitten kelpuuttavan jonkun toisen. Ja jos se nainen sanoisi että minä vittuun niin se on niin helppoa sitten miehen pyörtää kaikki kiinnostus minua kohtaan, enkä henk koht ymmääkään millainen mies seurustelee alempiarvoisen naisen kanssa kuin ystävänainen on, jonka voi menettää mieluummn kuin ystävänaisen?
No en mä muutakaan voi :).. ja kyllä se jatkossa menee niin että jos sille tulee naisystävä niin mä tuun mukana ;) en mä tiefä..katotaan voiham tää olla rankkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas on diippiä shittiä. Oikeesti. Mies ei vain halua olla sun kanssa eikä tunne vetoa sua kohtaan. Sellaiset naiset jää kavereiksi.
Munkin miesystäväni sanoi mulle, että ei ikinä halua menettää mua. Sen takia ollaan parisuhteessa.
Se on niin rikki että ei se kenemkään kaa kykene. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä muutakaan voi :).. ja kyllä se jatkossa menee niin että jos sille tulee naisystävä niin mä tuun mukana ;) en mä tiefä..katotaan voiham tää olla rankkaa. Ap
No helppohan se on nyt sanoa, mutta entä jos rakastuu oksat pois -tyyppisesti JA se toinen sanoo, että kulta, mä en tahdo, että sä välität tosta Maijasta, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helppohan se on nyt sanoa, mutta entä jos rakastuu oksat pois -tyyppisesti JA se toinen sanoo, että kulta, mä en tahdo, että sä välität tosta Maijasta, niin...
No sit mun täytyy jotenkin saada se ittelleni? ;)
Juuri niin. Mullakin on tavallaan projekti kesken. Mutta se on toooosi hidasta. Ja mulle on taitamassa käydä niin, että kyllästyin kahden vuoden kohdilla, varmaan perusrakastuminen kestää sen verran. Mutta mieluummin eroon näin kuin väkivalloin. Mutta ei ole ollut kivat kaksi vuotta. Mutta teillä sentään on puheyhteys. Meillä se on ollut vaakalaudalla miehen erakkouden takia. Se on ollut se rankka asia, tunne etten kelpaa, vaikka tietää, että vika on kylläkin miehen, niin eihän mun itsetunto terästä ole ja epävarmuutta piisaa.
Mutta koin muuten että mies on NIIN mun mies, ei samaa tunnetta kenenkään muun kanssa. Mulle itseasiassa sopisi hyvin sellainen mies, joka ei kelpaa muille (tai jota muut ei jaksa odottaa), niin saisin itsekin tutustua rauhassa ilman pelkoa toisen menettämisestä toiselle, mutta sössin sen alun, kun en tajunnut, ettei mulla ole kiire tämän miehen kanssa mihinkään. Ja se sit kyllä vähän sotki omia pasmojani. Ja miehen.
Mutta ihan teiniltä se rakastuminen kyllä tuntui. Tosi ihanalta.
32
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan teiniltä se rakastuminen kyllä tuntui. Tosi ihanalta.
32
Ap on 42 ja mies 40.
Mutta vielä..mikään muu ei oo muuttunut kuin se että seksi on unohdettu. Muuten kyllä pussaillaan ja hellitään.
Mutta kyllä se vituttaa..kun huomaa että hän on Tinderissä etsimässä jotain mitä mussa ei ollu..ja toisaalta tekis mieli kysyä että miks ei sytyttäny ;) mut kannattako sitä nyt lähtee repimään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä se vituttaa..kun huomaa että hän on Tinderissä etsimässä jotain mitä mussa ei ollu..ja toisaalta tekis mieli kysyä että miks ei sytyttäny ;) mut kannattako sitä nyt lähtee repimään. Ap
Nyt on pakko sanoa että kehitä itsetunto! Paijailet miestä, joka etsii koko ajan parempaa! Täytyy olla heikko itsetunto ja jopa hämärtynyt todellisuudentaju että tuollaista kestää. :-)
Äläpä jää roikkumaan, sydänsurut tulevat takaisin moninkertaisina ja moneen kertaan. Sulla on aikaa löytää ihan oikea kumppani <3
Vierailija kirjoitti:
Onko :( No voi hitsi. Se mies, johon itse ihastuin on niin vanhanaikainen ettei käytä nettiä eikä älypuhelinta eikä mitään. Olen antanut itseni uskoa, ettei se edes kiinnostu muista naisista, kun ei niin minustakaan, mutta tuo antaa akjatella, että varmaankin on "haku" päällä kuten minuunkin tutustuessaan, vaikka se nyt ei ikinä johdakaan mihinkään. Grrrr.... Mutta toisaalta mikä estää ajattelemasta, että olen sinulle paras ja sillä siisti ja tajuat sen vielä jonain päivänä, toivottavasti et liian myöhään. Mä ainakin olen kyennyt kuvittelemaan jotakin tuon suuntaista kyllä. Kunnes toisin todistetaan.
32
No mulle ei tule. Se on tämä puoli tuntia valomerkistä ja sänkyyn meininki sotkenut kaiken. Nykyään ei malteta tutustua ensin.
m41