Millaiset kengät näyttää miehellä hyvältä? Kiinnitättekö niihin lainkaan huomiota?
Kommentit (76)
Parhaat klassiset kenkätyylit: Nuorilla Adilettet ja urheilusukat. Monk-strap kävelykengät isolla soljella joko mustaa pintanahkaa tai ruskeata mokkaa. Tod's ajomokkasiinit. Converset. Kontiot. Papoilla tietty Reinot!
62 jatkaa. Unohdin mustat tylppäkärkiset harness-bootsit.
Niiden pitää olla kalliit. Kaverin kaveri sai pakit yökerhossa naiselta saatesanoilla "Liian halvat kengät".
Mulla ei ole kenkiä,
Melko noloa.
Oli kahdet kengät ennen koronaa. Toiset kuluivat puhki ja toiset poika omi.
Mulla on ainoastaan edesmenneen vaarini croksit.
Noloa on myös se että homma ei ole rahasta kiinni mutta kun ruokakaupassa käynnin lisöksi en ole käynyt missään yli vuoteen.
Näytän ihan kodittomalta pummilta. Vuosiansiot on kuitenkin 150 000€
Vierailija kirjoitti:
Niiden pitää olla kalliit. Kaverin kaveri sai pakit yökerhossa naiselta saatesanoilla "Liian halvat kengät".
Mistä erottaa katseella onko kengät halvat vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kenkiä,
Melko noloa.
Oli kahdet kengät ennen koronaa. Toiset kuluivat puhki ja toiset poika omi.Mulla on ainoastaan edesmenneen vaarini croksit.
Noloa on myös se että homma ei ole rahasta kiinni mutta kun ruokakaupassa käynnin lisöksi en ole käynyt missään yli vuoteen.
Näytän ihan kodittomalta pummilta. Vuosiansiot on kuitenkin 150 000€
Kunpa olisi joku tapa, miten kenkiä voisi tilata kotiin jonkun web-järjestelmän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Maiharit puvun kenkinä. Miksi ei samantien vaikka Kuomia puvun kenkinä?
Martensitko ei sun mielestä ole muka hienot?
Kiinnitän. Jos on jotkut hienostelevat pukukengät, etenkin ruskeat, se on iso turnoff. Tulee mieleen vanhukset.
Jos on jotkut kengät, missä lukee merkki isolla, niin jätän sen miehen väliin.. En halua mitään merkkipelleä.
Mä huomioin kädet ja jos näkyvissä, niin käsivarsien laskimosuonet. Kertovat enemmin kuin kengät.
Pappalouferit on parasta. Pappastyle forever!
Miksi kenkien pitää olla puhtaat, niillähän astutaan paskaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenkien pitää olla puhtaat, niillähän astutaan paskaan?
Jaa. Onkohan ap vielä elossa vastatakseen.
Katson usein miesten kenkiä. Eivätkä niiden aina tarvitse olla edes tilanteeseen sopivat. Muistan kuinka silmää yllättäen miellytti, kun mies tuli työ päivän jälkeen kauppaan, jossa kevätjuhla-aikaan sattui olemaan paljon ihmisiä ykköset päällä. Tällä miehellä oli työmaiharit, auki rennosti, paskaset vaatteet ja tukka sekaisin. Oli kuuma näky.
Ravintolassa tai viihteellä tennarit on rennot. Ehkä vähiten kiinnostaa ne ruskeat, laadukkaat, kalliit merkkikenkä-miehet.