Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta joka on juuri nyt hirvittävän yksinäinen?

Vierailija

Tekisi mieli lähteä jonnekkin, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen tai ei lapsiperhe kiireiltään ehdi/pysty viettämään aikaa kanssani. Mikä on ihan ymmärrettävää. Olen lapseton sinkku ja yleensä vapaa-ajalla paljon yksikseni ( koska olen introvertti) mutta näin voimakasta yksinäisyyttä en muista tunteneeni aikoihin. En juuri koskaan tunne itseäni yksinäiseksi vaikka olisinkin yksin. Nyt tuntuu siltä että seinät kaatuu päälle, on tuntunut eilisestä asti.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Jep. Olen parhaassa iässä, vapaa tekemään kaikkea kivaa ja ei oikein ketään kenen kanssa. Yksinäni olen kokeillut tehdä kaikkea mutta vähän tylsää se joskus on. Seksiäkin olen harrastanut miltei vuosi sitten, tuskin tiedossa moneen vuoteen uutta mahdollisuutta.

Vierailija

Voisi kai sitä yksinkin lähteä vaikka lähikuppilaan. Se vaan ei tunnu luontevalta. En edes haaveile seksistä sillä en pysty yhdenyön juttuihin, joten joo kuivaa on ollut ja pitkään. Olisi mukava vaan jutella ja olla muiden seurassa. Oma kissa lievittää hieman läheisyydenkaipuuta. Tuleehan se aina viereen tuhisemaan ja kehräämään. Kurja olo on silti. 

AP

Janika

Täällä myös yks kohtalotoveri, kaverit viettää lapsiperhe-elämää ja kun itse on sinkku, niin tuppaa olemaan aika yksinäisiä nää viikonloput. Viikolla voi sentään käydä töissä. Pitää varmaan hankkia lemmikki.. voimahalit kaikille muille yksinäisille.

Vierailija

Itse olen usein viikonloppuisin töissä joten vapaa v-loppu tuntuu ikäänkuin menevän hukkaan vain kotona yksin istuessa. Voi p##ka! Voiko nainen lähteä yksin baariin vaikuttamatta epätoivoiselta? Tietenkin voi, mutta en pääse yli siitä ajatuksesta että kukaan ei tulisi juttelemaan ja joutuisin istumaan yksin muiden tuijottaessa tai naureskellessa. En ole sitä sorttia joka uskaltaa aloittaa itse jutustelun ventovieraiden kanssa tai sitten se jää vain muutamaan sanaan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joutuisin istumaan yksin muiden tuijottaessa tai naureskellessa.

ap

Jos sinun mielestä baariin mennään nauramaan muille, niin mikset itse tekisi samaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen usein viikonloppuisin töissä joten vapaa v-loppu tuntuu ikäänkuin menevän hukkaan vain kotona yksin istuessa. Voi p##ka! Voiko nainen lähteä yksin baariin vaikuttamatta epätoivoiselta? Tietenkin voi, mutta en pääse yli siitä ajatuksesta että kukaan ei tulisi juttelemaan ja joutuisin istumaan yksin muiden tuijottaessa tai naureskellessa. En ole sitä sorttia joka uskaltaa aloittaa itse jutustelun ventovieraiden kanssa tai sitten se jää vain muutamaan sanaan.

ap

Olen ollut ja sain silloin yhden yön seuraa. Eipä ne miehet ainakaan omalla kohdalla ole olleet muuta etsimässäkään, eli kunhan omaan silmään tarpeeksi hyvännäköisen kanssa tulee juttuun niin onnistunut ilta.

Eipä ne miehet edes kysy miksi on yksin baarissa, kysyttäessä sanoisin vaan että miksen? 

Vierailija

No ei tietenkään mennä nauramaan. Ehkä en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi. Tuntuu kurjalta ajatus että kaikilla muilla olisi siellä se kaveriporukka ympärillä ja minä vain ypöyksin. Eihän siinä ole mitään naurettavaa, se tuntuu ikävältä. 

ap

m39v

Mitä tuo introvertti tarkoittaa?
Minä voisin joskus pitää seuraa yksinäisille naisille, mutta seksi myös kelpaisi?
Oma akka vaan kiukuttelee ja pihtaa, voisiko tuollainen introvertti pitää lapsista?
Mulla olisi 3v iloinen oikein valloittava poika.

momo

Täällä yks yksinäinen! Minulla on mies ja lapset, mutta silti koen olevani niin yksin. Mies on kaiken vapaa-aikansa tietokoneellaan joten hänestä ei seuraa saa. Käyn töissä, mutta jutustelu työkavereiden kanssa on jotenkin niin pinnallista... Kaipaan ystävieni seuraa jotka jäivät muuttomme vuoksi toiselle puolen Suomea  :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen ollut ja sain silloin yhden yön seuraa. Eipä ne miehet ainakaan omalla kohdalla ole olleet muuta etsimässäkään, eli kunhan omaan silmään tarpeeksi hyvännäköisen kanssa tulee juttuun niin onnistunut ilta.

Eipä ne miehet edes kysy miksi on yksin baarissa, kysyttäessä sanoisin vaan että miksen? 

Minä en halua yhdenyön seuraa. En ole nyt seksin perässä vaan seuran.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä en halua yhdenyön seuraa. En ole nyt seksin perässä vaan seuran.

Ap

Sitten ei kannata baareihin mennä. Joka tapauksessa kun 99 % sua tulee lähestymään vain miehet, ja niillä on 99,9% mielessä seksin saaminen. 

Toki voit kokeilla vaikka jotain istumapaikkaa, muttei sekään tuota kyllä estä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo introvertti tarkoittaa?
Minä voisin joskus pitää seuraa yksinäisille naisille, mutta seksi myös kelpaisi?
Oma akka vaan kiukuttelee ja pihtaa, voisiko tuollainen introvertti pitää lapsista?
Mulla olisi 3v iloinen oikein valloittava poika.

Sinulla on oma nainen joten sinuna opettelisin arvostamaan häntä puolisona ja lapsesi äitinä. Millainen mies edes sanoo akaksi lapsensa äitiä?  Introvertti tarkoittaa enemmän sisäänpäin kääntynyttä ja itsekseen viihtyvää ihmistä. Sellaista jolla on rikas sisäinen maailma. Ja kyllä minä pidän lapsista vaikka omia ei ole. Meneppä nyt vaan lukemaan iltasatu pojallesi ja ota naisesi kainaloon. En tarvitse kaltaisiasi mihinkään.

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat