Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta joka on juuri nyt hirvittävän yksinäinen?

Vierailija
24.10.2015 |

Tekisi mieli lähteä jonnekkin, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen tai ei lapsiperhe kiireiltään ehdi/pysty viettämään aikaa kanssani. Mikä on ihan ymmärrettävää. Olen lapseton sinkku ja yleensä vapaa-ajalla paljon yksikseni ( koska olen introvertti) mutta näin voimakasta yksinäisyyttä en muista tunteneeni aikoihin. En juuri koskaan tunne itseäni yksinäiseksi vaikka olisinkin yksin. Nyt tuntuu siltä että seinät kaatuu päälle, on tuntunut eilisestä asti.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet?
Yksinäinen mies

En halua kertoa sitä täällä mutta suurelta paikkakunnalta kuitenkin ja eteläisestä suomesta.

Vierailija
22/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet?
Yksinäinen mies

En halua kertoa sitä täällä mutta suurelta paikkakunnalta kuitenkin ja eteläisestä suomesta.

No itse olen pohjoisesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt miehet! Tähän kysymykseen haluaa vastauksen aika moni nainen. Haetko baarista vain seksiseuraa vai oletko valmis tutustumaan ajan kanssa jos tapaat naisen joka tuntuu oikealta?

Vierailija
24/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo introvertti tarkoittaa?
Minä voisin joskus pitää seuraa yksinäisille naisille, mutta seksi myös kelpaisi?
Oma akka vaan kiukuttelee ja pihtaa, voisiko tuollainen introvertti pitää lapsista?
Mulla olisi 3v iloinen oikein valloittava poika.

Sinulla on oma nainen joten sinuna opettelisin arvostamaan häntä puolisona ja lapsesi äitinä. Millainen mies edes sanoo akaksi lapsensa äitiä?  Introvertti tarkoittaa enemmän sisäänpäin kääntynyttä ja itsekseen viihtyvää ihmistä. Sellaista jolla on rikas sisäinen maailma. Ja kyllä minä pidän lapsista vaikka omia ei ole. Meneppä nyt vaan lukemaan iltasatu pojallesi ja ota naisesi kainaloon. En tarvitse kaltaisiasi mihinkään.

Ap

Olen toisella puolella suomea töissä, lähden joskus klo23-24 ajelemaan kotiin.

Hienoa yrittää halata kun tulee vaan kyynärpäätä, tuntuu että sitä ei saa mennä lähellekään.

Seksiä saa joskus säälistä ja laatu on sen mukaista, nopea kassien tyhjennys, joskus olisi kiva tuntea vielä kiimainen nainen itseään vasten.

Vierailija
25/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni yksinäiseksi, vaikka olen ollut 25v naimisissa, vaimo istuu vieressä pelaamassa Haydaytä ja aikuiset lapset pelaavat pelejään. Kuulunee syksyyn.

Vierailija
26/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yksinäinen olo. Lähimmät kaverini ovat opiskelijoita, jotka bailaavat lähinnä viikolla ja ovat viikonloppuisin jossain muualla tai töissä. Minulla taas on sellainen vaihe, että en voi viikolla lähteä minnekään. Sitten jään vaan kotiin röhnäämään viikonlopuiksi. Baariin en uskalla yksin mennä kaupungissa, enkä tiedä olisiko se kivaakaan.

Vierailija
27/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekääpä yksinäiset vaikka samalle risteilylle tai patikoimaan tms. Voitte vaikka löytää ystävän. Sopikaa aika ja paikka.

Vierailija
28/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikki miehet hae baareista vain seksiseuraa. En minä edes yötä viettänyt tuon mieheni kanssa kun yöelämässä tavattiin. Juu en sitä sano ettei olisi kelvannut. Eipä muuta kuin juteltiin, istuttiin vierekkäin ja halattiin. Sen jälkeen tavattiin selvinpäin ja lopulta alettiin seurustelemaan. Hyvä että lähdin viihteelle. Tuskin muuten olisimme tavanneet. Korkeintaan ohi toistemme kulkeneet ja sekin erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
29/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän ihme yksinäisyysmyrsky nyt on käynnissä. Mäkin oon yksinelävä sinkkunainen, lapsia ei oo eikä tuu (fyys.syyt), ja viime viikolla on tuntunut, että yksinäisyys lyö yli äyräiden. Mä vaan lamaudun, saatan itkeä, vaikken oikeastaan säälikään itseäni. Tuntuu vaan kurjalta, jotenkin lopullisen turhalta. Mulla ei oo ees sitä kissaa kehräämässä...

Vierailija
30/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo introvertti tarkoittaa?
Minä voisin joskus pitää seuraa yksinäisille naisille, mutta seksi myös kelpaisi?
Oma akka vaan kiukuttelee ja pihtaa, voisiko tuollainen introvertti pitää lapsista?
Mulla olisi 3v iloinen oikein valloittava poika.

Sinulla on oma nainen joten sinuna opettelisin arvostamaan häntä puolisona ja lapsesi äitinä. Millainen mies edes sanoo akaksi lapsensa äitiä?  Introvertti tarkoittaa enemmän sisäänpäin kääntynyttä ja itsekseen viihtyvää ihmistä. Sellaista jolla on rikas sisäinen maailma. Ja kyllä minä pidän lapsista vaikka omia ei ole. Meneppä nyt vaan lukemaan iltasatu pojallesi ja ota naisesi kainaloon. En tarvitse kaltaisiasi mihinkään.

Ap

Olen toisella puolella suomea töissä, lähden joskus klo23-24 ajelemaan kotiin.
Hienoa yrittää halata kun tulee vaan kyynärpäätä, tuntuu että sitä ei saa mennä lähellekään.
Seksiä saa joskus säälistä ja laatu on sen mukaista, nopea kassien tyhjennys, joskus olisi kiva tuntea vielä kiimainen nainen itseään vasten.

Parisuhteesi ei kuulosta terveeltä. Olen pahoillani siitä, mutta se ei ainakaan parane hakemalla lohtua muualta. Se on aina väärä tie.

ap

Vierailija
31/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vääntää paskea. muutama pierukin voi piristää.

Vierailija
32/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän ihme yksinäisyysmyrsky nyt on käynnissä. Mäkin oon yksinelävä sinkkunainen, lapsia ei oo eikä tuu (fyys.syyt), ja viime viikolla on tuntunut, että yksinäisyys lyö yli äyräiden. Mä vaan lamaudun, saatan itkeä, vaikken oikeastaan säälikään itseäni. Tuntuu vaan kurjalta, jotenkin lopullisen turhalta. Mulla ei oo ees sitä kissaa kehräämässä...

Mikä tällaiseen olisi ratkaisu? Täällä palstoilla roikkuminen tuntuu kovin turhalta.

Vierailija
33/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks yksinäinen! Minulla on mies ja lapset, mutta silti koen olevani niin yksin. Mies on kaiken vapaa-aikansa tietokoneellaan joten hänestä ei seuraa saa. Käyn töissä, mutta jutustelu työkavereiden kanssa on jotenkin niin pinnallista... Kaipaan ystävieni seuraa jotka jäivät muuttomme vuoksi toiselle puolen Suomea  :(

Sama vika, paitsi olen mies. Muutot olleet kaverisuhteille tuhoisia. Syvällistä keskustelua ei saa aikaan oikein missään.

Vierailija
34/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se johtuu osittain syksystäkin. On pimeää, haikeaa, koleaa ja olisi ihanaa käpertyä jonkun tärkeän kainaloon tuulen tuivertaessa ikkunan takana. Usko pois ei se kissa sentään ihmistä korvaa. Tänään pidin kasvojani kissan pehmeää turkkia vasten ja itkin. kissa vain tarpoi vilttiä ja kehräsi, välillä katsoi minuun huolestuneen näköisenä( niin ainakin kuvittelin) ja jatkoi tarpomistaan. Kun olin itkenyt sen masun märäksi, se hyppäsi pois joka itketti vieläkin enemmän. Joskus vain on näin, tuntuu ettei ole ketään eikä mitään. Että elämä on tyhjää kun ei toista jakamassa sitä.

ap

Vierailija
35/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään näitä naisia kellä on mies ja lapsi ja väittää että on yksinäisiä.Itse olen 32v mies ja olen todella yksin.En ole koskaan seurustellut.Pitäs varmaan lähteä baariin ni sais naisten kanssa keskustella jos hyvin käy.Ei mulla muuta.Kiitos jos joku edes luki tän mun avautumiseni.

Vierailija
36/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samaa että onko tosiaan niin että 99,% miehestä hakee baarista vain seksiseuraa? Empä ole tiennyt.

Vapaat ja varatut miehet kommentteja.

On. 

Tuo ei estä sitä, että tarpeeksi hyvän panon jälkeen mies saattaa haluta nähdä ihan arkenakin kahvilla, mutta ei kukaan normaali mies lähde baariin etsiäkseen vaimoa.

Vierailija
37/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan normaali mies lähde baariin etsiäkseen vaimoa.

Aika moni on löytänyt vaimon/ miehen baarista. Missä ihmeessä niitä ihmisiä voi muuten tavata tai on rohkeutta aloittaa keskustelu? Kaikki ystäväni ovat löytäneet kumppaninsa baarista ja nyt ovat naimisissa. Olet kyyninen ja kuvittelet että baariin menevät naiset ovat vain seksin perässä vai?

Vierailija
38/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi perheellinen vailla ystävää. Asun pk-seudulla.

Vierailija
39/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kai yksin sinne kuppilaan. Jos nyt uskallan kun olen kuitenkin aika helvetin ujo. Ei mulla muuta kun ei tähän keskusteluun saanut nyt niitä vastuksia enempää joita odotin.

ap

Vierailija
40/55 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs yksinäinen nainen. Erosta kaksi kuukautta ja hirveä ikävä. Suurin osa kavereista seurustelee tai elää perhe-elämää. Minulla on syysloma ja olen viettänyt sen täysin yksin. Ainoat kontaktini ovat olleet kaupan kassa. Muutaman ystävän kanssa olen viestitellyt, mutta eihän se millään korvaa kasvotusten näkemistä.

Hirveästi olisi asioita joita haluaisin tehdä, mutta en halua tehdä niitä yksin. Ei minusta ole baariin menemään yksin tai sille ulkomaanmatkalle. Voihan halvattu. :(